Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej, ik ben vorig jaar een keer mee geweest met jullie (lees geprobeerd mee te gaan) maar de eerste rotonde schoot er een vrachtwagen voor me en weg was ik :r maarreh ik rij bijna altijd alleen en zou toch graag wat meer met wat andere gaan. Gaat er misschien nog iemand morgenmiddag? Als ik mee mag dan hé 8-)
 
Vandaag bij Niels geweest.

Niels lag op het moment van ons bezoek op een operatie te wachten. De wond aan zijn onderbeen is is nog niet ontstekings vrij. Het is ook nog niet duidelijk of het wel of geen amputatie gaat worden.

Dit is wat me zo ff te binnen schiet, ik kan ff niet zo goed onder woorden brengen wat er vanavond allemaal verteld is. Ik denk dat iedereen behoorlijk aangeslagen was, Niels op deze manier te zien.
 
Vandaag bij Niels geweest.

Niels lag op het moment van ons bezoek op een operatie te wachten. De wond aan zijn onderbeen is is nog niet ontstekings vrij. Het is ook nog niet duidelijk of het wel of geen amputatie gaat worden.

Dit is wat me zo ff te binnen schiet, ik kan ff niet zo goed onder woorden brengen wat er vanavond allemaal verteld is. Ik denk dat iedereen behoorlijk aangeslagen was, Niels op deze manier te zien.
ja was inderdaad niet makkelijk
pff ben echt slecht in dat soort dingen :N -O-
en ook nog eens dat ie net slecht nieuws gehad had en slechte dagen
maar gelukkig vond ie het wel leuk dat we langskwamen

hoop dat ie daar snel uit dat raar ziekenhuis is en snel opknapt :Y


en chili gewoon keertje meerijden ja :Y
 
Heej, ik ben vorig jaar een keer mee geweest met jullie (lees geprobeerd mee te gaan) maar de eerste rotonde schoot er een vrachtwagen voor me en weg was ik :r maarreh ik rij bijna altijd alleen en zou toch graag wat meer met wat andere gaan. Gaat er misschien nog iemand morgenmiddag? Als ik mee mag dan hé 8-)
Ik ga nog rijden zaterdagmiddag.
Het zal "iets" rustiger gaan vandaag.
M'n zoontje gaat mee. Rondje best-boskant-bakel-deurne-ommel-lierop.
 
Vandaag bij Niels geweest.

Niels lag op het moment van ons bezoek op een operatie te wachten. De wond aan zijn onderbeen is is nog niet ontstekings vrij. Het is ook nog niet duidelijk of het wel of geen amputatie gaat worden.

Dit is wat me zo ff te binnen schiet, ik kan ff niet zo goed onder woorden brengen wat er vanavond allemaal verteld is. Ik denk dat iedereen behoorlijk aangeslagen was, Niels op deze manier te zien.


Dammmnn! dat zijn geen berichten om vrolijk van te worden :N -O-

Ik ken de hele Niels niet maar wens em maar beterschap van mij :Y
 
18 Mei, zo ver gaat mijn achtergestelde geheugen niet dat ik nog weet of ik toen aan het rijden was. Heb igg nog geen fanmail ontvangen...

En nou ben ik moe van TT Assen en in alcohol niveau voldaan na een dans optreden van een vriendin (waar was jij trouwens Ries? Al die beloftes op verjaardagen ook _O- _O- ) dus ik ga maar eens slapen :z

:W
 
HEhehe ik ben ook net thuis. Dat was met het weekendje wel. Nachtje Assen vrijdag op zaterdag was erg leuk. Zeker een aanrader dussss volgend jaar gewoon weer dat erbij.
Ja en plaatsen waren weer voortreffelijk op de GT-tribune. Hehehehe al die valpartijen van de 125 cc pal voor onze neus. EN die actie van Edwards ook. SNIK SNIK ;( ik baal als een stekker dat ik weer een jaar moet wachten. Ik kijk hier echt heel het jaar naar uit. Ik ben echt hooked. Volgend jaar 5e keer :} .
TT ASSEN RULES :} .

Iemand zin om 3 september mee te gaan naar WK SUPERBIKES???
 
als ik volgend jaar maar op een tribune zit!! we kwamen nu zo laat aan dat er zelfs geen staanplaatsen meer waren... :r
 
ja op tijd bestellen he! Dat is de HUUP HUUP ASSENTRUC :+ . Maar even zonder gein. Je moet er nu eenmaal op tijd bij zijn. Ik zat weer perfecto })
 
TT-assen is trouwens wel een "kinky" weg in geslagen _O-

Ik heb het niet zelf verzonnen maar zag het in het topic:

Zien jullie wat ik zie in het nieuwe logo vanTT

En dit is het nieuwe logo:

full


Daarom gaat René zo graag naar de beruchte "nacht van assen" _O-
 
Hahahha barry jij bent wel een beetje heel laat dat je dat niet tijdens de TT hebt gezien. Die is allang oud. Tssssssssssssss je wordt een beetje oud barry. Als je zulke makkelijke dingen al niet doorziet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan