Motorrijders Ommen meld je aan!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik meld me ook aan, zit al vanaf het begin in het hardenbergtopic, en ook in het zwolletopic ben ik veel te vinden. Wist geeneens dat er een ommentopic was totdat ik erop gewezen werd :)
 
Ik meld me ook aan, zit al vanaf het begin in het hardenbergtopic, en ook in het zwolletopic ben ik veel te vinden. Wist geeneens dat er een ommentopic was totdat ik erop gewezen werd :)
nou welkom dan maar hé! *O*
zo kunnen we eens ritjes gaan afspreken met een stel uit Ommen. Lijkt me reuze leuk om die mensen te leren kennen die in de buurt wonen en ook een voorliefde voor motoren hebben.
Tot wederforumse, Agnes *D
 
Woehoei stond op het punt een Ommen topic te starten maar die is er al *O*

:]
Nog een Ommenaar dr bij dan bij deze!!
 
Woehoei stond op het punt een Ommen topic te starten maar die is er al *O*

:]
Nog een Ommenaar dr bij dan bij deze!!
welkom dan maar en euh, veel checken of er iets gebeurt hier hoor anders blijft het hier zo stil volgens de jongens! :z
wat voor motor rij jij? ik een kawasaki Z 1000! :]
 
welkom dan maar en euh, veel checken of er iets gebeurt hier hoor anders blijft het hier zo stil volgens de jongens! :z
wat voor motor rij jij? ik een kawasaki Z 1000! :]

Ja helaas loopt het hier niet over van de berichtjes maarja... ik zal mn best doen :Y

Ik rij nu sinds een jaar een Suzuki TL 1000S... lekkere 2 cilinder met mooie brul :9~




Kijk aan, er komt een beetje leven in de brouwerij...

Hebben er al mensen op de motor gereden dit jaar?

Stiekem ff toen het dooi was een stukje gedaan... half uur rijden en half uur poetsen -O- maar was het wel waard *D
 
Kijk aan, er komt een beetje leven in de brouwerij...

Hebben er al mensen op de motor gereden dit jaar?
Ikke nog niet want de uitlaten die ik erop heb *D gezet zitten nog niet helemaal op de goede manier en het zout op de weg laat het ook nog niet toe. Ik ben reuze zuinig op mijn mooie kawa.
 
Ja helaas loopt het hier niet over van de berichtjes maarja... ik zal mn best doen :Y

Ik rij nu sinds een jaar een Suzuki TL 1000S... lekkere 2 cilinder met mooie brul :9~Stiekem ff toen het dooi was een stukje gedaan... half uur rijden en half uur poetsen -O- maar was het wel waard *D
Ik heb nieuwe uitlaten er op gezet. Het zijn mivv gp uitlaten. Met dbkillers gigantisch veel kabaal. Loud pipes saves lives. Of niet! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan