Motorrijders Ommen meld je aan!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mm wat leuk, ik wist niet dat er een motorclub in Dedemsvaart zat. En zo te zien staat het gebouw lekker dicht bij die crossbaan!

En die krosbaan staat weer dicht bij Oegema transport toch?

* is 1 van de weinige dingen die ik ken in D'vaart*
 
En die krosbaan staat weer dicht bij Oegema transport toch?

* is 1 van de weinige dingen die ik ken in D'vaart*
Ja het grenst aan de ene kant aan Oegema en daar naast is de crossbaan, dus is het niet moeilijk te vinden voor jullie!!! Nou doei hé en tot ziens bij de Mijlentellers, en verder spreek ik jullie hier wel. En die afspraak geldt nog hé, voor een rit met de rijders uit Ommen en omgeving? :]
 
Ja het grenst aan de ene kant aan Oegema en daar naast is de crossbaan, dus is het niet moeilijk te vinden voor jullie!!! Nou doei hé en tot ziens bij de Mijlentellers, en verder spreek ik jullie hier wel. En die afspraak geldt nog hé, voor een rit met de rijders uit Ommen en omgeving? :]


Zodra't goed weer is, komen er vast wel wat uit't Oost en Hardenberg topic mee.... *O*
 
De Mijlentellers zijn actiever dan de rausbakk'n , wij zijn een echte familie club die ook wel eens een ritje organiseren met de kids achterop, dus.......

Dus.....wat? :?

Ritjes achter op met kids doen de Mijlentellers al heel lang :Y

Kids achterop vind ik soms een beetje onverantwoord, ligt er aan hoe oud ze zijn.

Bij mij komen ze er soms een beetje misselijk af :r 15/16 jr

Geen idee waar dat aan ligt O-)

Maar mooi dat je lid van de Mijlentellers bent B| op het MF is wat meer vrijheid blijheid. *O*

Geen lidmaatschap verplichtingen etc etc etc

:W
 
Laatst bewerkt:
Dus.....wat? :?

Ritjes achter op met kids doen de Mijlentellers al heel lang :Y

Kids achterop vind ik soms een beetje onverantwoord, ligt er aan hoe oud ze zijn.

Bij mij komen ze er soms een beetje misselijk af :r 15/16 jr

Geen idee waar dat aan ligt O-)

Maar mooi dat je lid van de Mijlentellers bent B| op het MF is wat meer vrijheid blijheid. *O*

Geen lidmaatschap verplichtingen etc etc etc

:W
Nee dat snap ik ook maar bij de mijlentellers zijn er ook geen verplichtingen hoor. Bij ons is het ook vrijheid blijheid. En het is wel zo gezellig dat als je dan alleen bent je toch nog mensen kent die ook motorrijden. Dan hoef je niet altijd alleen hé. nHeb mijn vriend daar ook leren kennen, dus kun je ook goede sociale contacten op doen, en dat doe je niet zo gauw bij het mf. Want iedereen kan zich uitgeven voor iemand anders. :Y
 
Nee dat snap ik ook maar bij de mijlentellers zijn er ook geen verplichtingen hoor. Bij ons is het ook vrijheid blijheid. En het is wel zo gezellig dat als je dan alleen bent je toch nog mensen kent die ook motorrijden. Dan hoef je niet altijd alleen hé. nHeb mijn vriend daar ook leren kennen, dus kun je ook goede sociale contacten op doen, en dat doe je niet zo gauw bij het mf. Want iedereen kan zich uitgeven voor iemand anders. :Y

Verplichting bij een motorclub heb je altijd>>>>lidmaatschap betalen. _O-
Sommige mensen vinden het niet erg om alleen een rondje te doen, hoeft hij of zij ook nergens rekening mee te houden.
Goede sociale contacten kan je ook op het MF onderhouden, ben je echt geen motorclub voor nodig.
Hardenbergclan en Zwolleclan gaan regelmatig met elkaar (toeren) en hebben verder geen verplichtingen.
Hardenbergclan moet nog een beetje van de grond komen maar gaat helemaal goed komen.
Ommertopic gaat ook wel goed komen om met elkaar te toeren.

We zien wel

By the way Agnes.......het teveel reclame maken voor een motorclub op het MF kan gezien worden als spammen = reclame maken en daar hebben de modjes van MF een beetje hekel aan. :Y


Groeten moar weer :W
 
Verplichting bij een motorclub heb je altijd>>>>lidmaatschap betalen. _O-
Sommige mensen vinden het niet erg om alleen een rondje te doen, hoeft hij of zij ook nergens rekening mee te houden.
Goede sociale contacten kan je ook op het MF onderhouden, ben je echt geen motorclub voor nodig.
Hardenbergclan en Zwolleclan gaan regelmatig met elkaar (toeren) en hebben verder geen verplichtingen.
Hardenbergclan moet nog een beetje van de grond komen maar gaat helemaal goed komen.
Ommertopic gaat ook wel goed komen om met elkaar te toeren.

We zien wel

By the way Agnes.......het teveel reclame maken voor een motorclub op het MF kan gezien worden als spammen = reclame maken en daar hebben de modjes van MF een beetje hekel aan. :Y


Groeten moar weer :W


Mf is wel leuk, maar motorclub heeft't voordeel van meer persoonlijk contact.
En je weet zeker dat je op bepaalde data een motorrit hebt met meerdere mensen.

Dat is op Mf altijd maar afwachten. :W
 
Verplichting bij een motorclub heb je altijd>>>>lidmaatschap betalen. _O-
Sommige mensen vinden het niet erg om alleen een rondje te doen, hoeft hij of zij ook nergens rekening mee te houden.
Goede sociale contacten kan je ook op het MF onderhouden, ben je echt geen motorclub voor nodig.
Hardenbergclan en Zwolleclan gaan regelmatig met elkaar (toeren) en hebben verder geen verplichtingen.
Hardenbergclan moet nog een beetje van de grond komen maar gaat helemaal goed komen.
Ommertopic gaat ook wel goed komen om met elkaar te toeren.

We zien wel

By the way Agnes.......het teveel reclame maken voor een motorclub op het MF kan gezien worden als spammen = reclame maken en daar hebben de modjes van MF een beetje hekel aan. :Y


Groeten moar weer :W
teveel reclame maken voor het MF is ook vervelend hoor. :z :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan