Motorrijders Ommen meld je aan!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 mrt 2008
23
0
Hallo allemaal (nu nog niets dus)

Graag wou ik een topic beginnen voor motorrijders uit Ommen.
Iedereen uit Ommen die motor rijdt kan hier zijn/haar foto kwijt en misschien kunnen we wat toertochten organiseren.

Greetz,
Renee Oude Breuil
CBR1000F
 
Hallo allemaal (nu nog niets dus)

Graag wou ik een topic beginnen voor motorrijders uit Ommen.
Iedereen uit Ommen die motor rijdt kan hier zijn/haar foto kwijt en misschien kunnen we wat toertochten organiseren.

Greetz,
Renee Oude Breuil
CBR1000F

Hallo Renee,

Ik kom wel uit Ommen, maar woon nu in Den Ham *D
Er is al een topic omgeving Hardenberg waar ook een paar rijders uit Ommen in actief zijn, dus er zullen zich er vast wel meer melden :Y

Oja ik rij een groene ZX10R en laten we hopen binnenkort wat af te kunnen spreken voor een toertochtje :}

Groet,

Gerrit
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van de 10.
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Renee,

Ik kom wel uit Ommen, maar woon nu in Den Ham *D
Er is al een topic omgeving Hardenberg waar ook een paar rijders uit Ommen in actief zijn, dus er zullen zich er vast wel meer melden :Y

Oja ik rij een groene ZX10R en laten we hopen binnenkort wat af te kunnen spreken voor een toertochtje :}

Groet,

Gerrit

Hoi Gerrit,

Mooie bike, ziet er goed uit!!!!!! Toertocht met wat mensen uit Ommen lijkt me zeker wel leuk en Den Ham natuurlijk ook :)

Groeten,
Renee
 
de ommenaren zijn al een beetje onderverdeeld onder " hardenberg" en " Zwolle en omgeving" , mocht het " ommen" topic niet van de grond komen, zal je in beide topics van harte welkom zijn :Y
(uiteraard ook als het ommen topic wel van de grond komt ;) )
 
de ommenaren zijn al een beetje onderverdeeld onder " hardenberg" en " Zwolle en omgeving" , mocht het " ommen" topic niet van de grond komen, zal je in beide topics van harte welkom zijn :Y
(uiteraard ook als het ommen topic wel van de grond komt ;) )

Klopt, ik zit zelf ook in het H'berg topic en lees het Zwolle topic ook regelmatig, maar we wachten af.
 
de ommenaren zijn al een beetje onderverdeeld onder " hardenberg" en " Zwolle en omgeving" , mocht het " ommen" topic niet van de grond komen, zal je in beide topics van harte welkom zijn :Y
(uiteraard ook als het ommen topic wel van de grond komt ;) )

We zien wel waar het schip strand! thanks!

greetz,
Renee
 
Eindelijk!!! Mijn CBR is weer helemaal klaar voor de zomer. Alles is letterlijk uit elkaar geweest en mooi schoon gemaakt. Nieuwe vloeistoffen erin en rijdt weer als een zonnetje.
 
hallo ommenaren en hier is er nog een hoor!

full


Ik woon wel niet officieel in ommen maar ben hier wel heel veel.
Goede jaarwisseling
 
Ja als je nog niet zolang hier komt in Ommen en je rijdt nog niet zolang motor dan heb je ook niet zoveel te zoeken op het motorforum. Vind ik. Maar omdat mijn vriend OrangeZ al lid was ben ik het ook geworden. Zit meestal op de kawasaki Z1000 topic. Maar ik laat me graag op de hoogte houden wat er zoal in Ommen en omgeving afspeeld op het gebied van motorrijden. Tot ziens! *O* *D
 
Een heel goed en gelukkig en gezond 2009!

En vele veilige en leuke kilometers op de bikes!

Greetz Agnes. :] :P *D
 
Je krijgt een schop onder je kont Agnes _O-




druk hier


:Z
Als er één mij een schop onder mijn kont geeft dan is het mijn vriendje wel, en jij zeker niet! :(
Verder laten we het bij het bespreken van motoren houden en wat daar zo bij hoort, anders wordt het zo'n slap geouwehoersite hé! :P
 
Als er één mij een schop onder mijn kont geeft dan is het mijn vriendje wel, en jij zeker niet! :(
Verder laten we het bij het bespreken van motoren houden en wat daar zo bij hoort, anders wordt het zo'n slap geouwehoersite hé! :P

Van mij kreeg je geen schop onder je kont Agnes :( maar van degene die boven je staat. O-)

Kickjes worden gegeven om het topic levend te houden, anders komt de forumoma op bezoek.
:P
 
Van mij kreeg je geen schop onder je kont Agnes :( maar van degene die boven je staat. O-)

Kickjes worden gegeven om het topic levend te houden, anders komt de forumoma op bezoek.
:P
Dat is mij later ook verteld. Maar nu ik deze forums heb ontdekt zal dat wel meevallen, want ik vind het leuk om te kletsen en chatten met andere motorfreaks. Dus sorry voor het misverstand hoor. :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan