Motorrijders onder de rook van Rotterdam tot Europoort

rodero65

MF'er
9 aug 2011
55
3
Buiten de motorclubs zijn er weinig mogelijkheden om toch niet alleen te hoeven rijden en ben dan op zoek naar tourrijders in deze regio om af en toe een rit te plannen.

Geheel vrijblijvend uiteraard en rekening houden met ieder zijn wensen, wil ik graag snel van start ben zelf een mooi weer rijder dus alvast deze info.
 
Bedankt, maar heb niet iets gevonden in onze omgeving.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een goed idee!
Ik woon zelf in spijkenisse en ben ook opzoek naar wat rijders om af en toe mee te toeren.
Lijkt me wel wat om zoiets op te zetten.
 
Hey boyz, ik kom ook uit rotterdam en rijd sindskort supersport. Ik ben er altijd voor, om een rit te maken met een groepje in rotterdam of omgeving. Als er wat is hoor ik het graag
 
Zelf woon ik in H-I-Ambacht, maar heb jaren in Rotterdam gewoond. Dus ik wil wel een keertje mee.

Wat verstaan jullie onder touren O-)
 
Wat voor motoren rijden jullie en wat is jullie leeftijd??
Zelf rij ik als beginner op een kawaski er 5n en ben 21 jaar.
Gr Glenn

leeftijd van jong tot oud...

motoren van tour tot supersport


gewoon van alles.
lekker rijden, vaak naar Renesse
bakkie doen en weer terug.
 
Wat voor motoren rijden jullie en wat is jullie leeftijd??
Zelf rij ik als beginner op een kawaski er 5n en ben 21 jaar.
Gr Glenn

Ik zelf ben 29 en rijd supersport Yamaha r6 antraciet megaphone :P nog een paar km's en stap ik over naar 1000cc..

Maar goed, ik heb in mijn uppie zitten rijden overal in rotterdam de laatste dagen met dat mooie weer. Ik wil best met een grote groep een ritje doen als die er zijn. :P
 
:^

WB woont ook onder de rook van Rotterdam. :W
Rij een GSX600F voor toertochten en een ZX-10R als het snel moet mag. :P

Heb wel een stuk of tien tochten voorgereden, maar liever relaxt van de route genieten achter een goede voorrijder die de route al kent en wel een beetje doorrijdt. :)
Maar een beetje afwisselen als rijder, voorrijder sluit ik ook niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan