Motorrijders onder elkaar

Ik scheer me elke dag, maar een baard lijkt me best handig op lange tochten.
Met al die etensresten erin heb je altijd wat te knabbelen. :+
 
Ik zag eens een zwaantje langs de weg staan met pech (niet zeker) stond maar rond te kijken ofzo , kben in ieder geval niet gestopt , straks kreeg ik nog een boete omdat ik stopte op een plek waar het niet mag :)
 
Ik begin het idee te krijgen dat dat onderling groeten maar afgeschaft moet worden. Het schijnt alleen tussen woon-werk rijders (=ik) te mogen en dan alleen als het hondenweer is ofzo. Anders krijgen we een lam handje :r .

Als we dat zwaaien/groeten afschaffen is er tenminste weer een soort van traditie in Nederland weg. Stel je voor dat iemand je groet die je niet kent, het idee alleen al... Is in kleinere dorpen in NL nog heel gewoon, maar dat slaan we er binnen enkele jaren ook nog wel uit. Nee, twee handen aan het stuur houden. Is ook veel veiliger :Z .
 
Nou ik blijf als gelegenheids/mooiweer rijder gewoon groeten. Het maakt mij niet uit of er teruggegroet word.

Straks worden klompen en klederdracht ook afgeschaft. :N
 
Ik was afgelopen weekend in de ardennen en de eifel.
Nou weet ik wel dat je daar op een warm weekend niet moet komen, maar wegens omstandigheden ben ik toch gegaan.
Er waren op sommige wegen zo veel motorrijders, dat het beter zou zijn geweest om de automobilisten te groeten. Dan heb je minder werk. :+
 
Maakt me niet uit, mooi weer of slecht weer. Ik groet elke motorrijder. In de zomer merk je alleen wel dat er minder terug zwaaien dan met regen en koud. Niet opgevoed door ras motorrijders oid maar vindt het gewoon iets hebben. Iedereen denkt alleen maar aan zichzelf, denk ook eens hoe je je voelt als jij daar zou staan.
 
Maakt me niet uit, mooi weer of slecht weer. Ik groet elke motorrijder. In de zomer merk je alleen wel dat er minder terug zwaaien dan met regen en koud. Niet opgevoed door ras motorrijders oid maar vindt het gewoon iets hebben. Iedereen denkt alleen maar aan zichzelf, denk ook eens hoe je je voelt als jij daar zou staan.

In de winter steek ik ook mijn handje op maar tijdens de zomer zou je er bijna een "zwaai" arm van krijgen omdat iedereen zijn stalen ros naar buiten heeft gehaald en wil zwaaien, dus in principe alleen s'winters ( but he it's nothing personal)... .. .
 
lees is effe goed terug..


de meeste HD rijders zijn ook mooiweerrijders... })

Een overeenkomst tussen Mij, H-D rijders en jouw is; we zijn allemaal gelegenheidsrijders.
Het grootste verschil tussen Mij, H-D rijders en jouw is; Dat jij en de H-D rijders enkel de gelegenheid hebben wanneer je motor niet stuk is.

Dus eigenlijk zou ik meer kunnen rijden dan jij maar hoef dit niet, heb niet steeds vuile handen, sta niet steeds in de regen langs de kant van de weg vanwege een technisch mankement.

Ik begrijp nu waarom jij zo bromt, niet groet en anderen tracht onderuit te halen met wat ze juist leuk vinden. Jij bent feitelijk slachtoffer van je onderdrukte jaloezie...

Of je krijgt geen sex, :W


Zoek hulp en wie weet gaat voor jou de zon ooit nog eens schijnen
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan