Motorrijders op de Uni Maastricht

TechNiek

Die hard MF'er
4 jun 2002
372
0
Maastricht
Zijn er motor-forum leden die op de Uni Maastricht studeren of werken? Ik werk er zelf als promovendus bij Informatica, en het lijkt me leuk om gewoon eens een los groepje van Uni-motorrijders samen te stellen, om op verloren avonden of weekenddagen te gaan rijden.

In Enschede op de Uni hadden ze de MotorSport Groep (MSG), en die hadden gewoon een eigen werkplaats op de campus. Dat was erg gaaf en handig. En hoewel ik dat nog niet zie gebeuren op de (niet-technische) Uni Maastricht, weet je tenslotte maar nooit.

Shoot...
 
sorry, maar ik ga toch beetje off-topic en beetje je topic vraag kapen..

maar weet jij, als je dat van Enschede weet, ook of de Erasmus Universiteit Rotterdam een motorclubje heeft?

MC'tjes zijn cool :)
 
Nee tuurlijk, HZ of gewoon in Maastricht is ook prima. Ik was gewoon op zoek naar wat mensen dicht in de buurt; da's gemakkelijk als je op een verloren avond eens besluit om te gaan rijden.

Ik vroeg in eerste instantie van de uni, omdat het in dat geval misschien zelfs wel mogelijk is om, als je zo'n clubje opricht, subsidie oid te krijgen. ;)

En van de Erasmus: Dat weet ik niet. Misschien kun je dat bij de MSG in Enschede vragen http://www.student.utwente.nl/~msg/
 
Jah Jah!

Studeer en woon in Maastricht met mijn tweetaktje, dus ik ben van de partij als er een ritje wordt gepland.Eerst mijn nieuwe blok erin knallen, maar dat meot geen problemen geven.
Ik hoor het wel.
 
hehe ik studeer rechten 1e jaars op de universiteit maastricht. Wel eens geel/blauw ding gezien met gauloises :X thats me maar wil zsm me motorrijbewijs een een supermotard aanschaffen 8-)
 
Ik zit op HS Zuyd, maar ben op het moment nog aan het lessen.
Ben bezig voor het lichte rijbewijs. a.s donderdag ga ik op voor voertuigbeheersing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan