Motorrijders slechte naam?

Ben je soms naar Australie verhuisd? :+
Het is altijd bedenkelijk als iedereen hun eigen "wetten van redelijkheid" gaan opstellen. Als je 60 meter per seconde rijdt heb je zo ongeveer radar en plaatselijke bestemmingsplannen nodig om zeker te weten dat de weg ook nog leeg is tegen de tijd dat je je motor tot stilstand kunt brengen. Ga liever naar een circuit-dag en neem wat lessen daar zodat je leert om echt hard te rijden, sturen en remmen 8-)

Ik geef je zo goed als gelijk. Maar ik vind het persoonlijk kunnen als ik voor de rest niemand in gevaar breng. En ik rij niet constant 200+ maar tik het even aan en laat hem dan weer afzakken. Over mijn rijkwaliteiten is het voor jou onmogelijk om daar iets over te zeggen, je weet niet hoeveel circuit ervaring ik heb op cpz, ring, assen, spa etc en hoeveel rijvaardigheidscursussen ik gevolgd heb, maar dat allemaal terzijde. Het gaat erom dat ik geen andere mensen in gevaar breng, zoals de persoon in het filmpje wel doet. Tuurlijk zal er wel iemand mijn reactie met andere argumenten proberen te niet te doen. Maar daar ga ik verder niet op in.
 
Ik geef je zo goed als gelijk. Maar ik vind het persoonlijk kunnen als ik voor de rest niemand in gevaar breng. En ik rij niet constant 200+ maar tik het even aan en laat hem dan weer afzakken. Over mijn rijkwaliteiten is het voor jou onmogelijk om daar iets over te zeggen, je weet niet hoeveel circuit ervaring ik heb op cpz, ring, assen, spa etc en hoeveel rijvaardigheidscursussen ik gevolgd heb, maar dat allemaal terzijde. Het gaat erom dat ik geen andere mensen in gevaar breng, zoals de persoon in het filmpje wel doet. Tuurlijk zal er wel iemand mijn reactie met andere argumenten proberen te niet te doen. Maar daar ga ik verder niet op in.

Niet alle veiligheden die je inbouwd kun je zelf regelen. Is geen kritiek, begrijp me goed maar je kunt nu eenmaal niet alles regisseren. :]
 
Een van je kinderen met je vrouw zal maar net achter die bus oversteken.
Gegarandeerd dat die motorrijder nooit meer zijn ogen los doet.

Dit soort motorrijders mag van mij wel een keer frontaal op een grote bus knallen en dan zo hard dat je er geen motorrijder meer in herkent. Wat een kloothommel.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef je zo goed als gelijk. Maar ik vind het persoonlijk kunnen als ik voor de rest niemand in gevaar breng. En ik rij niet constant 200+ maar tik het even aan en laat hem dan weer afzakken. Over mijn rijkwaliteiten is het voor jou onmogelijk om daar iets over te zeggen, je weet niet hoeveel circuit ervaring ik heb op cpz, ring, assen, spa etc en hoeveel rijvaardigheidscursussen ik gevolgd heb, maar dat allemaal terzijde. Het gaat erom dat ik geen andere mensen in gevaar breng, zoals de persoon in het filmpje wel doet. Tuurlijk zal er wel iemand mijn reactie met andere argumenten proberen te niet te doen. Maar daar ga ik verder niet op in.

Dat je zoveel "ervaring" hebt zegt nog absoluut niets over je rijderskwaliteiten.
Je kunt een stuntelaar blijven zonder gevoel in je rechterpols en je hersens !

En idd, ik beaam het dat je zelf nooit controle hebt over situaties op de weg of circuit. Je bent simpelweg verkeersdeelnemer en ook jij wordt weleens niet gezien.
Met zo'n snelheid rijden is gewoon onverantwoord, vandaag of morgen ben je aan de beurt, geloof me !
 
Laatst bewerkt:
Een van je kinderen met je vrouw zal maar net achter die bus oversteken.
Gegarandeerd dat die motorrijder nooit meer zijn ogen los doet.

Dit soort motorrijders mag van mij wel een keer frontaal op een grote bus knallen en dan zo hard dat je er geen motorrijder meer in herkent. Wat een kloothommel.


Dat zou ik ook zeggen idd... Alleen hoe gaan die buschauffeur, en zijn/haar pasagiers, dat vinden? Die vergeten het ook nimmer meer. En de agent die het onderzoek komt doen, de ambulancebroeder/de brandweerman die de boel op kunnen ruimen...
Dat is nu juist de pest... Je 'gunt' deze motorrijder asociaal van alles toe. Maar er is altijd iemand die er mee opgezadeld wordt.
 
Die man is gewoon een UITSLOVER, (gelukkig) niet alle motorrijders zijn zo. Sommige van ons hebben (nog) steeds vorm(en) van verantwoordelijkheid. In deze geval is het ZOOOO jammer dat oom agent niet in de beurt te vinden was, opsluiten en de sleutel weggooien en zijn motor naar de sloop brengen en in de maat van een rubus kuub teruggeven.
 
Ben je soms naar Australie verhuisd? :+
Het is altijd bedenkelijk als iedereen hun eigen "wetten van redelijkheid" gaan opstellen. Als je 60 meter per seconde rijdt heb je zo ongeveer radar en plaatselijke bestemmingsplannen nodig om zeker te weten dat de weg ook nog leeg is tegen de tijd dat je je motor tot stilstand kunt brengen. Ga liever naar een circuit-dag en neem wat lessen daar zodat je leert om echt hard te rijden, sturen en remmen 8-)

:} :}

Had dit niet mooier kunnen zeggen. :)

En gelukkig dat er ook prompt een reactie komt van een 'erwtje voor hersens-adolescent' die nog even bevestigt dat hij wel 'hij wel!' 200+ plus kan rijden op de openbare weg en de situatie kan inschatten. -O-

:]
 
Vind het opzich wel grappig, natuurlijk is het gevaarlijk en onverantwoord. Ga eens in Spanje kijken hoeveel motorrijders je daar met 200 door de binnenstad ziet knallen met hun helm half op. Alleen daar is het omdat men dan haast heeft :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan