motorrijders uit amsterdam!!

vaste toeravond voor de Amsterdammers!!!

  • maandag

    Stemmen: 5 26,3%
  • Dinsdag

    Stemmen: 13 68,4%
  • Amsterdam!?

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
WEL onder die viaduct door...
krijg je een mooi weggetje dat horizontaal en verticaal kringelt en er is nog een leuk (maar listig) springbruggetje....


als je daar rechtsaf gaat moet je lekker over een klinkerweg langs dubbelgeparkeerd/tegenmoetkomende geblokkeerd verkeer rijden.... maar als je daar niet genoeg van kan krijgen...


Yep dat springbruggetje..helemaal goed!

Ontdek dit topic nu pas :X en yep ook uit amsterdam.
 
Met mijn duc is die sprong wel leuk ja *D
Mijn man op zijn Buell vond het wat minder ja :X
Toen we ergens aan de koffie zaten en elkaar weer verstonden zei hij: sjees je kwam los met je wielen. Ik: :)
 
Euhm..als ik even off topic mag..waarom heb je Loulou! onder je naam staan ?

[me]M-71 is niet nieuwsgierig O-) [/me]
 
Euhm..als ik even off topic mag..waarom heb je Loulou! onder je naam staan ?

[me]M-71 is niet nieuwsgierig O-) [/me]

ja gewoonte geworden, zal t eens veranderen. :) om op je offtopicvraag een antwoord te geven: zo heet ik sinds een jaartje of 4. Heeft mijn neefje uitgevonden. Was een stuk makkelijker, zei hij
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik om zes uur ongeveer bij Leimuiden ben... wel richting Amsterdam...

Iets later op de avond kan wel, volgende dinsdag ritje rivieren groot Amsterdam?

Amsterdam - Breukelen - Maarsen - Woerdense verlaat - de Hoef - Uithoorn - Amstel - Amstelveen - Amsterdam ?fzo?
 
Denk dat ik om zes uur ongeveer bij Leimuiden ben... wel richting Amsterdam...

Iets later op de avond kan wel, volgende dinsdag ritje rivieren groot Amsterdam?

Amsterdam - Breukelen - Maarsen - Woerdense verlaat - de Hoef - Uithoorn - Amstel - Amstelveen - Amsterdam ?fzo?
klinkt goed!! wie gaan er mee?!
 
Nounou, hier wordt ook weinig gepost. Of rijden jullie alleen in de zomer?

*Reprobate ragt gewoon door*

Ik maak regelmatig de binnenweggetjes in Amsterdam 'Landelijk Noord' onveilig, vaak alleen, soms met vrienden. Mocht ik weer eens gaan, dan post ik wel een berichtje.

Woon net als GuZ in Oost... alhoewel, de Indische buurt valt onder Zeeburg.

Rij wel redelijk aso - overblijfsel van mijn koeriersverleden - dus wie mee rijdt moet niet gaan zeuren als ik een stukkie fietspad pak...
 
Rij wel redelijk aso - overblijfsel van mijn koeriersverleden - dus wie mee rijdt moet niet gaan zeuren als ik een stukkie fietspad pak...
aso is goed... ik pak ook wel es wat links en rechts, maar heb daar niet altijd zin in... dus als iemand nog aso-er is dan ikke dan laat ik hem gaan en mag ie op me wachten :P

en waar rij jij dan zo aso mee?
 
en waar rij jij dan zo aso mee?
12115323-M.jpg


:+ :P :] :9

*D
 
Wel als je erop rijdt alsof het een XTtje is... Als een politieagent zegt, dat heb ik nog nooit iemand met een GS zien doen... Als voetgangers knielen in onderwerping... :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan