Motorrijders uit de gemeente Eemsmond en omgeving. Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:)

Eddy heeft een Pilot Power besteld en kan zaterdag al heen! Moest wel besteld worden. Hopen dat het voor ons ook gaat lukken :)
 
Zonet, rond half 1 schat ik. Hij reedt 2CT's, maar advies Rinket was een PP te nemen. Niet voorradig maar dus wél zaterdag er onder :)
 
Ron, wil jij misschien een avatar plaatje verkleinen voor mij? Ik krijg het met Photoshop oid niet voor elkaar, de grootte van de afbeelding is niet zo lastig, echter de grootte van het bestand is telkens te groot.
 
moet je hier even kijken Henk, daar zit iemand die noemd zich sloopkogel en die kan dat zo voor je doen ,het lukt mij namelijk ook niet gebruikers'laat hier je icoon / avatar resizen' 3
 
Nee via één die die luitjes inderdaad. Binnen een paar minuten :)
Hij vroeg me nog waarom het me zelf niet lukte, omdat ik in de ICT werk. Maar ben geen vormgever dus zou écht niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Niet belangrijk meer, het is klaar.
 
Laatst bewerkt:
Nee via één die die luitjes inderdaad. Binnen een paar minuten :)
Hij vroeg me nog waarom het me zelf niet lukte, omdat ik in de ICT werk. Maar ben geen vormgever dus zou bij god niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Niet belangrijk meer, het is klaar.
bij god ? iemand heeft invloed op dit forum ,maar ik kan er maar geen vinger achter krijgen wie
de volgende keer wel even met een hoofdletter Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan