Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedenk me straks ineens dat morgen moederdag is.
Aangezien dit de 1e keer is zal ik die maar niet overslaan.
(en omdat het moederdag is bedenk ik me nu ook dat het regenboogtreffen in gemert is)
 
Heb vanmiddag, tussen het schilderen door, ook nog ff stukkie gereden.
Was frisjes, maar wel lekker.

Voor morgen heb ik nog geen plannen, maar de mfmm gaat het niet worden. :N
 
Ik ga nu stukkie rijden. Ik kom om een uurtje of 11.00 - 11.10 wel langs de mac effe bakkie doen. Dan zie ik wel of d'r iemand is.
 
Hehehe...rijden zit er vandaag niet in voor mij.
Ben nog verzadigd met alcohol :+
Gisteren naar Leuk! festival geweest...daarna naar EHV stad.
En kan zowiezo de motor niet uit het tuinhuis krijgen,Edje is met de stoep bezig,

En Buurman,heb je je eigen nog goed vermaakt @ Leuk!?
Ouwe housert ;)
 
Hehehe...rijden zit er vandaag niet in voor mij.
Ben nog verzadigd met alcohol :+
Gisteren naar Leuk! festival geweest...daarna naar EHV stad.
En kan zowiezo de motor niet uit het tuinhuis krijgen,Edje is met de stoep bezig,

En Buurman,heb je je eigen nog goed vermaakt @ Leuk!?
Ouwe housert ;)

:Y .................maar voor mij vandaag ook geen ritje.......zelfde probleem als hierboven ;)
 
Zo........... om 18.00 uur m'n brommer weggebracht voor z'n grote beurt met nieuwe bandjes. Als ze nu morgen overdag maar niet bellen, dat ze ook nog 'iets onverwachts' hebben gevonden. Kost al genoeg! :X
 
Laatst bewerkt:
ja dat zijn geen leue telefoontjes. hahah. wordt er vrijdag gereden?? ik bedoel het is dan eindelijk mooi weer. of moeten we alleen werken??
 
Moggûh! :W

Ze hebben gisteren niet meer gebeld; was verder nix bijzonders.
Ken m'n brommer met die nieuwe banden niet meer terug; voelt compleet anders aan.
Heb er nu de nieuwe BT0-023 eronder laten leggen, maar het grootste verschil komt natuurlijk door het ontbreken van het platgereden middenstuk van de achterband.
Moet er nu nog ff. de 'haartjes' vanaf rijden. :9 :]

full
 
Ik zou vandaag eigenlijk vertrekken voor 4 dagen België, Duitsland en Luxemburg :], maar omdat het weer zo f**king meewerkt :(, hebben we het gecancelled. Vorig jaar idemdito, belde ze me dinsdags op dat ik niet naar de Eifel hoefde te komen omdat het er met bakken uit viel ;(

Herkansing staat wel al gepland met méér kans op lekker weer *O*
 
Laatst bewerkt:
met Travis is alles goed, meld zich netjes om de 3 uur en snacht soms om de 4 uur.
Doorslapen zit er nog niet in maar je went eraan zeg maar :P
 
Ik zou vandaag eigenlijk vertrekken voor 4 dagen België, Duitsland en Luxemburg :], maar omdat het weer zo f**king meewerkt :(, hebben we het gecancelled. Vorig jaar idemdito, belde ze me dinsdags op dat ik niet naar de Eifel hoefde te komen omdat het er met bakken uit viel ;(

Herkansing staat wel al gepland met méér kans op lekker weer *O*


Ja...........da`s balen -O- .
Wij zouden vandaag ook richting de Eifel gaan en via de Ardennen weer terug,maar we hebben het ook uitgesteld.
Met pinksteren doen we een nieuwe poging ;)
 
Ik ga met Pinksteren (Zaterdag en Zondag) naar Luxemburg :)
Effe bij een vriend op bezoek en dan maar mee die BBQ mee pikken...hihihi.

Wel klote dit weer zeg...bah! -O-
 
Goeiemorgen! :W

Voor de nog-ff-nie-Eifel-rijders: da's behoorlijk balen!
Ik wil daar binnenkort ook nog een keertje gaan rijden!

Over 2 weken heb ik in ieder geval mooi weer...........................op Rhodos! :P
 
Hij had nog wat geld over van de beurt van z`n fiets.......dus meteen maar ff `n vakantie geboekt ;)

Idd: had voor de beurt gerekend op €800,-
Hield uiteindelijk nog €93,- over.

Ga daarvan lekker lekker op vakantie; en van wat ik dan nog overhoud, koop ik denk ik een 2e. auto en een 2e. motor en, en, en ....................... })
 
Laatst bewerkt:
bah idd ik had het zelfde. wou vandaag ook nog even weg. heb ik dan 2 weken vakantie gehad en niet een dag dat ik zeg ja nu ga ik richting duitsland. bah bah bah. nou ja misschien dit weekeind.
 
Zo.. vandaag voor het eerst in 20.000km mijn motorfiets echt grondig schoongemaakt en wat denk je.... mijn achtervelg is niet mat zwart maar gewoon alu kleurtje ;)

Die motor-was laan bij het Total tankstation naast de mac werkt bestwel goed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan