Motorrijders uit Helmond en omstreken deeltje 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
I ben er zondag niet bij. mijn meid heeft 2 weken vakantie van mijn 7 weken vakantie dus heb een beetje gezegd dat ik die twee weken rustig an doe met de motor. hahah.

groeten en veel plezier.

Maar....................als je dan met die VTR dan eens met 140 km/h over de wegen knalt rijdt ipv van 180 km/h dan doe je het toch ook rustig aan met de motor?
 
Laatst bewerkt:
hahahah. ja ik moet het er in wrijven ja.

en ach ja volgende week heb i thuis vakantie dus dan al ikhet echt nie kunnen laten om een stukjete gaan rijden. hahah. en de wee erna zit ik in turkije met zo'n armbandje om in he zwembad liggend, hahah.

nou jongens proost er zondag maar op.
 
hahahah. ja ik moet het er in wrijven ja.

en ach ja volgende week heb i thuis vakantie dus dan al ikhet echt nie kunnen laten om een stukjete gaan rijden. hahah. en de wee erna zit ik in turkije met zo'n armbandje om in he zwembad liggend, hahah.

nou jongens proost er zondag maar op.

Pas maar op, dat ze je niet dáár houden.
Gisteren met de zaak ook een instelling bezocht, waar de mensen een polsbandje omkrijgen. Door dat polsbandje gaan diverse deuren voor hen igg. NIET meer open. :o :+

btw: goeiemorrege! :W
 
wordt er morgen nog gereden of niet ?

Moet ik morgenvroeg nog ff. kijken; ben nml. vandaag niet bepaald fit.
Heb vanochtend nog wel een stukkie gereden, maar ben vrij snel weer omgedraaid.
Voelde me behoorlijk licht- en ietwat duizelig in m'n hoofd.

Heb gisteravond wel redelijk wat gedronken maar toch niet van sjonge, jonge!
Vraag me wel ooit af, of ik van die oordopjes in m'n oor ook soms wat duizelig wordt.
 
ik zie of hoor het wel
vandweek nog wat onderdelen binnen gekregen vandaag nog wat en nou is er nog 1 pakketje onderweg en dan heb ik alles wel zo'n beetje binnen. Dan na de vakantieperiode er maar eens aan beginnen.
 
hey beste helliemonsters!! Ben hier al un tijdje unne kijker maar ginne typer.....
dus maar is ff voor stelle, kom uit boering (boerdonk vur de heilige onder ons), 26 lentes jong, en ben na un bandit 1200 en un r6 afgelopen jaar overgestapt naar un zwarte gsxr 1000 k7. al een paar keer langs de mac geweest maar ginne brommer te spotte. ben benieuwd naar un meeting!
greetz!
 
hey beste helliemonsters!! Ben hier al un tijdje unne kijker maar ginne typer.....
dus maar is ff voor stelle, kom uit boering (boerdonk vur de heilige onder ons), 26 lentes jong, en ben na un bandit 1200 en un r6 afgelopen jaar overgestapt naar un zwarte gsxr 1000 k7. al een paar keer langs de mac geweest maar ginne brommer te spotte. ben benieuwd naar un meeting!
greetz!

Hey R6kip / Gert-Jan: goeiemorgen en welkom hier! :W
btw: nu zul je je nickname nog aan moeten passen van r6kip in Soepkip Soezkip of zo iets! :9

Gewoon straks rond 10.30 - 11.00 uur ff een bakkie komen doen bij de Mac!
Ik kom ook ff. kijken (op de brommer).

M'n liefie wil vanmiddag samen met mij gaan fietsen, dus wil moet op tijd terug zijn .
 
Laatst bewerkt:
Ik kom om een uurtje of half elf wel effe koffie drinken met m'n nieuwe knakenbak!
 
11 uur gaat deze jonge dus nie meer hale, gister naar uje kermis geweest, ben nou net uit minne coma... ff brommer poetse/nuchter proberen te worde, en dan vanmiddag ff knalle denk
 
...
Ik ga over een uurtje effe rondje rijden...kwam te laat uit mn nest.
Wat een verassing (en dat zonder bericht snachts van je. Of is soezkip een kloon van je ;))

Maar Ed en buurman jullie hadden het ook vlug gezien of niet ? Zag dat ed om 12:30 toch ook thuis was.
 
En weer terug van een rondje fietsen langs de Maas bij Arcen en Lottum.
Godsgruwelendig veel motoren gezien vanaf m'n fietske. :(
Ach ja..............de volgende keer beter.

Kwam op een gegeven moment ook een motorcluppie bij het pondje aanzetten; kon de helft er nog op. De rest (en wij) bij de volgende oversteek mee. Groepsleden kwaad, want ze waren aan de overkant de rest van de groep kwijt; hadden blijkbaar niet gewacht. _O-
 
Ik heb mn rondje ook weer gehad....richting Veldhoven enzo.
Was weer fijn!!!!.

Nu staat Gixxertje ook weer op stal,denk dat ik Dinsdag-middag weer effe ga knallen,hehehe.
Morgen naar Roze Maandag @ Tilburg kermis....
 
TT, een honda civic 1.4is uit 1999 met nog geen 34k op de klok O-) , klapzakken en airco (jawel!). Rijdt heel lekker en goedkoop. Ter compensatie van het GWZM (Grote Witte Zuip Monster).
 
Laatst bewerkt:
Hoeft morgenvroegf toch niet te werken dus 1 uur mag van mij ook eerder zijn als ik om 16:00 maar weer in milheeze ben.

Hebben we ook nog een doel of niet ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan