Motorrijders voor A-T 2011

Hennie zeg jij het maar hoelaat jij bij de texaco bent dan komen wij daar heen gestrompeld want keessssssssssss kan niet zo hard op z,n vleugellamme busa .

Haye Robbie, nou het laatste wat ik gelezen heb is dat Kees zijn fietsje weer helemaaaaaaal in orde is, ze hebben er flink aan lopen klussen die 2
Maak mij niet uit hoe laat, Kees komt het verst dus die moet maar een timetabel maken.
Voor mij een thuisgame dat naftstation hahahaha
 
Probeer allemaal op tijd te zijn als je even rustig koffie wilt drinken,pssen ouwehoeren enz. enz.

De eerste rijders zullen al rond hafl twaalf vertrekken want we moeten voor hafl een voorbij rhenen zijn i.v.m de wielerronde van midden nederland...

degene die in een groep willen rijden moeten dan klaar staan en zullen met een tussen tijd van ongeveer een paar minuten vertrekken..de eigen rijders zijn uiteraard vrij om te gaan wanneer ze willen...!

grtz,
olof
 
Hey Olof, WE zullen op tijd zijnnnnnnnnnnnnnnn.

WE rije tog op de snelste brommerts van deze Aardtdtkloot.
En 1tju is er nog snellllllllllllllllllllllur
"The Strocker" met cee o cee ka

Zo . k'Ga nu naar mun nest.
Strakkies naar Dr8ten, The Finals

Garoete van Vee Pee V.erdwijn P.untje zoals de belgen het zeggu
 
Probeer allemaal op tijd te zijn als je even rustig koffie wilt drinken,pssen ouwehoeren enz. enz.

De eerste rijders zullen al rond hafl twaalf vertrekken want we moeten voor hafl een voorbij rhenen zijn i.v.m de wielerronde van midden nederland...

degene die in een groep willen rijden moeten dan klaar staan en zullen met een tussen tijd van ongeveer een paar minuten vertrekken..de eigen rijders zijn uiteraard vrij om te gaan wanneer ze willen...!

grtz,
olof

Haye Olof,

Je kan ze toch laten rijden wanneer ze willen, of het in 1 sliert :?
 
Ik zal kijken of we om ongeveer kwart over tien weg kunnen rijden bij Shell de Andel dan zijn we kwart voor elf wel bij de Texaco bij Bunnik en dan moeten we toch om half 12 in Amerongen kunnen zijn . het zal niet mee vallen met Kees en Kirsten er bij want Kees is niet zo snel met vertrekken en Kirsten komt altijd te laat , maar we gaan een poging wagen .
 
Ik zal kijken of we om ongeveer kwart over tien weg kunnen rijden bij Shell de Andel dan zijn we kwart voor elf wel bij de Texaco bij Bunnik en dan moeten we toch om half 12 in Amerongen kunnen zijn . het zal niet mee vallen met Kees en Kirsten er bij want Kees is niet zo snel met vertrekken en Kirsten komt altijd te laat , maar we gaan een poging wagen .

Haye Rob,

Das bekent van Kees :Y ik zeg 10min voor vertrek altijd al "wij gaan weg Kees" en dan nog is tie nie klaar _O-
 
Probeer allemaal op tijd te zijn als je even rustig koffie wilt drinken,pssen ouwehoeren enz. enz.

De eerste rijders zullen al rond hafl twaalf vertrekken want we moeten voor hafl een voorbij rhenen zijn i.v.m de wielerronde van midden nederland...

degene die in een groep willen rijden moeten dan klaar staan en zullen met een tussen tijd van ongeveer een paar minuten vertrekken..de eigen rijders zijn uiteraard vrij om te gaan wanneer ze willen...!

grtz,
olof
Haye Olof,
De HCB met de spyders zullen om 10 vertrekken uit MINDERHOUT (B) dat zij rond 11.15/11.45uur aankomen
 
Nou de weersverwachtingen weet ik niet maar ik hoop echt op een grote opkomst.
De eerste donaties op het rekening nummer van Stichting A-T stromen nu ook al binnen.
Kun je niet komen dan kun je altijd nog een donatie doen onder vermelding van motortoertocht Stichting A-T.
Dit kan op rekeningnummer 103887539 tnv Stichting Ataxia Telangiectasia
Dit nummer is ook te vinden op onze website www.stichting-at.org

Tot zondag allemaal :W
 
maar als het het zelfde pleuris weer is als vandaag ,ga ik de hayabusa niet uit de schuur halen !!!!! een middag rijden kost me een paar dagen polijsten van al m,n bling bling .
 
maar als het het zelfde pleuris weer is als vandaag ,ga ik de hayabusa niet uit de schuur halen !!!!! een middag rijden kost me een paar dagen polijsten van al m,n bling bling .

Robbie gelijk heb je, maar slechter als verleden jaar zal het echt niet worden, wat een balle weer was het toen, dus we zien het morgen wel op de buienradar, ik gebruik deze altijd als ik ga rijden
http://members.casema.nl/verheezen/bilt.html
 
Zoals ht er nu uit ziet,is het gewoon droog,alleen eind van de middag kans op regen..!

hennie natuurlijk is iedereen vrij om te rijden wanneer die wilt,degene die in een groep willen kunnen dat doen..!
komt goed allemaal..koffie staat klaar...!

grtz,
en tot morgen
 
mooi weer hier nu..iets fris mar droog en geen wolkje aan de lucht...!

tot zo
 
oeps tis nu te laat omvanuit groningen te vertrekken dan volgend jaar maar weer


Daar hou ik je aan Jeroen.
En anders kom vanmiddag kijken in Wijk bij Duurstede op de markt.
Daar staat ook een donatiebox.
Ik ben er rond 14.30 met een delegatie van Stichting A-T.

Greetz

By the way..... de opkomst tot op heden is super. *O* *O* :] :] :]
 
Ze zijn net vertrokken...opkomst meer dan 75 mototoren en een stuk of dertig bij rijders...!

super...
 
5dqdsx.jpg
 
Hennie,lees ik net in een paar posten hiervoor dat jij nog zegt dat het niet slechter als vorig jaar kan zijn...hahahaha...

ongeloofelijk wat een regen ineens.....!
Maar ondanks dat ik wel een wijf lijk....robie _O- .....
Heb we de regen getrotseerd en een super bedrag opgehaald...!
IMG_4884.jpg

De opkomst was toch nog behoorlijk te noemen..!
En dat ze hebben besloten om iedereen op de helft te laten gaan waar ze wilde,is begrijpelijk...was niet te doen..!
Misschien overwegen om volgend jaar het in het voorjaar te doen,maar daar zijn we nog niet over uit..!
nog enkele foto`s
IMG_4852.jpg

ATrit2011048.jpg

ATrit2011043.jpg
 
Maar ondanks dat ik wel een wijf lijk....robie .....

Olof het was f**king slecht met dat weer, maar de organisatie kon niet beter met de ontvangst wegbegeleiders TOPPIE
Volgend jaar beter weer want 3X is scheepsrecht toch :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan