Motorrijders voor A-T 2011

Daar hou ik je aan Jeroen.
En anders kom vanmiddag kijken in Wijk bij Duurstede op de markt.
Daar staat ook een donatiebox.
Ik ben er rond 14.30 met een delegatie van Stichting A-T.

Greetz

By the way..... de opkomst tot op heden is super. *O* *O* :] :] :]
is goed gozert alleen september beviel met toch beter kwa datum :+
 
Zo , hier mijn Verslagggggggggggggggg
Zondagmorgen de 28e augustus van het jaar 2011 na kristus.
Om 08:00 uur ging de gsm wekker.
Hup uit de veren , want ik hept er zin an.
Zeker voor het GOEDE DOEL ! !
A-T Rit met de HCH/HCB/BOC & Friends

Lekker eerst een bakkie pleur met de o zo belangrijke Stroopwafelssss.
Eerst maar eens de flaptop aangezet om te kijken, ( is dur nog nieuws op de forums)
En ja hoor, die en die , gingen zo vertrekken .
Of gingen NIET, ivm de te verwachten hittegolf .
Lees : totaal bezweet in het motorpak.

Nog even , de sd card van de camera leeg gemaakt.
Oftewel, alle foto's en clips van Dr8ten III op de eXterne schijf gezet.
Dus K'was er klaarrrrrrrrrr voor.

Om iets voor 09:00 naar BusaGirl Kirsten gebeld, of zij toggggggggg wel ging.
Yesssssss ,was haar antwoord maar via de Kiltunnel.
Ikke de Flaptop uit gezet.

Julia een kos op der koone gegeve, en gasssssssssssssss.
N O T ! ! ! !
De Brommert dee ut niet !@#$%^&*
Jesuskristustepaard , dat hept ikke weer.

Maar er is nog zo iets als de CTEK XS4003 acculader.
Dus 1/2 uur laden met 5AMP.
Toen dee die ut wel.
Vertrek om 09:30 dus om 10:00 uur bij MP1 zijn dat kon NOOIT ! !
Nou ik maar hopen, dat Jeroen en Kirsten zouden wachten op Vee Pee.

K'dacht dat er een ongeval gebeurd in de Heinenoord Tunnel.
Overal pliesie , tig busjes /takelwagen/ en agenten op ALLE banen.
Dus even van het Gassssssssss af ! !
Ze zwaaiden nieteens LOL LOL

In de tunnel ,stonden de borden op EINDE Snelheids beperking.
Dat hept ikke dan ook maar even vol gehouden tot "De Andel ".
Daar was de Busa en ik om 10:03 uur.
Mijn Vriendin en Vriend , stonden nog aan de koffie.
Ikke , sorry sorry , maar ZUS en ZO ! ! !
K'heb dussssssss een nieuw P R gezet 72 Km in 33 minutjes / lekker 17 minuten snellllllllller dan de TomTom.
Nu maar hopen op GÉËN Groeten uit Leeuwarden.
Nog even gebeld naar No-Fear Hennie, waar hij zou staan ! !

De Busa , starte in 1x en ikke BLIJ ! !
Hup naar de Texaco Bunnik , waar Van Niemand Bang Hennie op ons zou wachten.
Nou daar ree ik glad voorbij ! !, Hup in de brakes en naar de vluchtstrook.
En Yessssssssss , N-F had het gehoord en gezien.
Dus die kwam gelijk,! !, dus met zun 4un naar Amerongen The CPH Town.

Allus was tot in . jes vezorgt, PLUIM
Verkeers begeleiders op elke hoek van de straat.
In en rond het CPH atelier , stonden er al veel Brommerts en Driewielers
Binnen stond allus klaar, van Koffie tot Cake plus inschrijf formulieren en een Laptop voor de Garmin/TT Routes te uploaden.
Biena ieder1 de hand gegeven en gekost op de koone / ook de belgen 3x natuurluk.

Even wat foto's gemaakt en wat Clips.
En hup op de brommert voor een rondje gelderland/utrecht.
En DIT allemaal voor het GOEDE DOEL .

Hoe en wat er allemaal beleeft is door de HCH/HCB/BOC/SpyderClub.
Hebben jullie allemaal al gelezen ! ! !

Bij deze , wil ik dan ook de HELE Organisatie hartelijk bedanken voor de perfecte , Ontvangst/Route uitstippelen/Voorrijderssss/Grote Donatie.

Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de Foto Links en Clip Links:

Garoete van Kees , Vee Pee/Vanishing-Point/V.erdwijn P.untje zoals de belgen het zeggen.

En V O L G E N D J A A R ben ikke dur weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bij, zeker en vast. ! ! ! !
 
A-T Rit Zondag 28 aug 2011
Album Link:
A-T Rit Zondag 28 aug 2011 - Album - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

Clip 1
View My Video
-------------
Clip 2
View My Video
-----------
Clip 3
View My Video
-----------
Clip 4
View My Video
-----------
Clip 5
View My Video
----------
Clip 6
View My Video
-----------
Clip 7
View My Video
---------------
Clip 8
View My Video
---------------------
Clip 9
View My Video
--------------
Clip 10
View My Video
------------------------------
 
OlOF , robbie schrijf je zo en niet zo robie ,en als je 1 meter 90 bent en 125 kilo weegt heet je gewoon ROB , en haal nou eerst eens je motor rijbewijs en koop dan een dikke motor dan pas neem ik je serieus !!!!! ouwe trekvogel . ik ga je zien .
 
Haye ROB,

Is maar goed dat je niet gegaan bent want het was echt bagger, ik denk leren pak aan want het zijn maar kleine buitjes nou bij Bunnik was ik al strontnat.
Heel goed dat jou buienrader het wel op pikte want als ik het had geweten dan .......moest ik er vet over denken, maar goed het is weer geweest en jij hoeft niet te poetsen :W
 
@ hennie no fear 1100 dude , je hebt helemaal gelijk vriend ik heb me al zo vaak nat laten regenen op dat lelijke nijlpaard dat ik het helemaal zat ben , is er regen op komst ga ik niet rijden . ik heb een paar riante auto,s voor de deur dus ik kan me zeer comfortabel en snel en droog van a naar b verplaatsen . HOOR OLOF MES !!!!!!!!
 
hallo mensen, was voor mij de eerste keer dat ik mee reed. 's morgens nog flink getwijfeld of ik zou gaan, maar gezien het goede doel toch gegaan en uit eindelijk super dagje gehad. Moest de MT03 wel vol open trekken om met mijn passagier het tempo bij te kunnen houden maja wat wil je met 48 pk tegenover die beesten met 150pk en meer..... :?

groet, maarten
 
Hé REGEN ! ! !
Hept ik iets gemist zekurrrrrrrrrr

Groeten van Vee Pee, vanuit het altijd zonnige Flakkee

Kees,
Kweet niet wat jij aan het doen was tijdens dit moment
P1000032.JPG


Rob dit was de hemelshit
 
hallo mensen, was voor mij de eerste keer dat ik mee reed. 's morgens nog flink getwijfeld of ik zou gaan, maar gezien het goede doel toch gegaan en uit eindelijk super dagje gehad. Moest de MT03 wel vol open trekken om met mijn passagier het tempo bij te kunnen houden maja wat wil je met 48 pk tegenover die beesten met 150pk en meer..... :?

groet, maarten

Maarten,

Klasse van jou/jullie hoor :}
 
1100dude...dat noemen wij toch geen regen....?
Gewoon een buitje voor het stof.... _O-

echt niet normaal he.....
maar ja je was toch al onderweg,dus of je nu naar huis rijd of de rit uitrijdt,nat wordt je toch wel.....
respect voor degene die door gegaan zijn... :}
Maarten,
je hebt het toch goed gered...!
de jongens rijden nooit hard toch,...? _O-

Rob.... O-)
Die auto van jouw rijdt zeker lekker..snap ook niet dat jij een nijlpaard hebt,zodra je er aan denkt begint het al te regenen...... :Y

volgend jaar even bij poetin zo`n bom halen dat het droog blijft..regel jij dat ff....? _O-
 
@ olof het allerbelangrijkste is dat de dag een succes was en dat er lekker veel doekoe is op gehaald om bij te dragen aan een oplossing voor die vreselijke ziekte A.T.
 
@ olof het allerbelangrijkste is dat de dag een succes was en dat er lekker veel doekoe is op gehaald om bij te dragen aan een oplossing voor die vreselijke ziekte A.T.

Rob daar ben ik het helemaal mee eens :Y en der was volgens mij meer als verleden jaar.

@ Olof heb jij het totaal al? Het laatse wat ik heb gelezen was 3050
 
Laatst bewerkt:
Rob,
inderdaad daar ging het om..maar ik hoop dan ook wel een leuke rit/dag terug te kunnen geven...dat was jammer van het weer..!
Maar goed,volgend jaar beter..!

We hadden meer rijders dit jaar,alleen doordat meerdere mensen op de helft weg gingen...en door het weer minder mensen op de markt,dus minder loten en sate verkocht...!
Toch totaal hadden we toen 2465,00 euro...de gemeente heeft dat toen aangevuld tot 3000,00 euro...!
En toen ik nog even de kroeg langs ging kreeg ik daar nog 50 euro in mijn hand.
De collecte bus die op school stond zat ongeveer 70 euro in en van de week moet ik de opbrengst van de sate nog ophalen en nog wat bonnen betalen...!
het zal ergens rond de 3100 euro liggen denk ik...!
Dus dat is toch alweer een behoorlijk bedrag,helaas nog niet genoeg,maar we blijven doorgaan...!Ik weet ook nog niet of er een aanvraag is binnen gekomen bij de stichting,maar zodra bekend is waar dit geld naar toe gaat,vermeld ik dat uiteraard..!

Detail:paar jaar geleden heeft de stichting geld gestort voor een nieuw apparaat in engeland om de ziekte eerder op te sporen zonder de kinderen daar pijn(huidbiopsie) te doen,op dit moment is het bloed van mijn dochter daar...!Dus het heeft nut en alle beetjes helpen..!Hoe meer ze te weten komen,hoe meer kans op een oplossing..voor vele dringt de tijd..helaas..... ;(
 
Een paar maanden geleden heeft de stichting ook een donatie mogen doen van 7500 euro. Hierdoor kon een arts een onderzoek afmaken waaraan ze enkele jaren geleden aan begonnen was. Het opzetten van dat onderzoek hebben wij destijds ook mede gefinancierd met een donatie van 10.000 euro.
Dus jullie bijdrage doet er zeer zeker toe. Dankzij onze hulp leert men deze ziekte steeds beter kennen en hopelijk is er straks 1 slimmerik die ergens een verband tuissen vindt waardoor men verder kan met het ontwikkelen van een behandel methode.
Kijk op onze site www.stichting-at.org
het kan zijn dat deze binnenkort even uit de lucht is omdat we de site opnieuw aan het opzetten zijn. Daarom duurt het nu ook even voor de foto´s erop staan.

greetz Edwin
 
Laatst bewerkt:
Een paar maanden geleden heeft de stichting ook een donatie mogen doen van 7500 euro. Hierdoor kon een arts een onderzoek afmaken waaraan ze enkele jaren geleden aan begonnen was. Het opzetten van dat onderzoek hebben wij destijds ook mede gefinancierd met een donatie van 10.000 euro.
Dus jullie bijdrage doet er zeer zeker toe. Dankzij onze hulp leert men deze ziekte steeds beter kennen en hopelijk is er straks 1 slimmerik die ergens een verband tuissen vindt waardoor men verder kan met het ontwikkelen van een behandel methode.
Kijk op onze site www.stichting-at.org
het kan zijn dat deze binnenkort even uit de lucht is omdat we de site opnieuw aan het opzetten zijn. Daarom duurt het nu ook even voor de foto´s erop staan.

greetz Edwin

Haye Edwin,
Tis natuurlijk prachtig dat jullie dit doen, maar het is toch een godsschande dat wij als klootjesvolk dit zelf moeten betalen omdat de regering vindt dat onderzoek te duur is voor het aantal mensen met AT.
Wij betalen op deze manier dubbelop, en via de verplichte premies en via het inzamelen van geld voor onderzoek.
Ik weet wat het is want onze zoon is overleden omdat jaren geleden de onderzoeks kraan voor zijn ziekte ook is dichtgedraaid omdat er te weinig patiënten in Nederland zijn.
Voor jullie stichting op deze manier een prachtige oplossing om zo een onderzoek te kunnen financieren maar het blijft wrang, verder thumbs up voor de org!
 
Terug
Bovenaan Onderaan