Motorrijders weren op Polderijk

Het schijnt dat er nogal een aantal "hooggeplaatste" personen wonen in een park die aan de wijk ligt en die hebben er veel voor over om een motorverbod te bereiken, ze zeggen dat ze ook geluidsoverlast hebben van de motoren. Politizeeland gaat controleres uitvoeren is bekend geworden, dus aan iedereen die op zondag op de Polderdijk tussen Veere en Vrouwenpolder gaat rijden je bent gewaarschuwd.
Dus,

Tijd voor een koekblikkenklassiekertocht over dat mooie dijkje. Ik ken nog wel een clubje van trabantliefhebbers.....



Voor het optimale uitroken, zeg maar.
 
Die is nu sowieso moeilijk toegankelijk omdat er geasfalteerd wordt (vers asfalt met rode fietsstroken ernaast), dus wie weet...

Ja dat klopt, rijd er ook nog wel eens overheen omdat ik schijt heb aan dit soort onzin verboden, maar nu is het idd ff uitkijken daar. Zal over een paar weken weer is kijken hoe het er dan bij ligt
 
De sketch <klik>

De text:

The Lumberjack Song from "Monty Python's Flying Circus"
Continued from Petshop, Barber, or a variety of other Python sketches....

I never wanted to do this job in the first place!
I... I wanted to be...

A LUMBERJACK!

(piano vamp)

Leaping from tree to tree! As they float down the mighty rivers of
British Columbia! With my best girl by my side!
The Larch!
The Pine!
The Giant Redwood tree!
The Sequoia!
The Little Whopping Rule Tree!
We'd sing! Sing! Sing!


Oh, I'm a lumberjack, and I'm okay,
I sleep all night and I work all day.

CHORUS: He's a lumberjack, and he's okay,
He sleeps all night and he works all day.

I cut down trees, I eat my lunch,
I go to the lava-try.
On Wednesdays I go shoppin'
And have buttered scones for tea.

Mounties: He cuts down trees, he eats his lunch,
He goes to the lava-try.
On Wednesdays 'e goes shoppin'
And has buttered scones for tea.

CHORUS

I cut down trees, I skip and jump,
I like to press wild flowers.
I put on women's clothing,
And hang around in bars.

Mounties: He cuts down trees, he skips and jumps,
He likes to press wild flowers.
He puts on women's clothing
And hangs around.... In bars???????

CHORUS

I chop down trees, I wear high heels,
Suspendies and a bra.
I wish I'd been a girlie
Just like my dear papa.

Mounties: He cuts down trees, he wears high heels
Suspendies?? and a .... a Bra????
(spoken, raggedly) What's this? Wants to be a *girlie*? Oh, My!
And I thought you were so rugged! Poofter!

CHORUS

All: He's a lumberjack, and he's okaaaaaaayyy..... (BONG)

Sound Cue: The Liberty Bell March, by John Phillip Sousa.
-or-
===============================================================================

Dear Sir,
I wish to complain on the stronglyest possible terms about the previous
entry in this file about the lumberjack who wears womens' clothes. Some of
my best friends are lumberjacks, and only a FEW of them are transvestites.

Yours faithfully,
Brigadier Sir Charles Arthur Strong, Mrs.

P.S. I have never kissed the editor of the radio times.


[afbeelding]


deze link is beter:
 
Dus,

Tijd voor een koekblikkenklassiekertocht over dat mooie dijkje. Ik ken nog wel een clubje van trabantliefhebbers.....



Voor het optimale uitroken, zeg maar.

mwah, er zit op mf minimaal 1 lid van de heartbeat corvette club, die jongens zijn vast ook wel genegen om een gezellig burn out festival op die dijk te organiseren

Klinkt oook nog eens een stuk beter dan die trabantjes ;)
 
Het slachtoffer reed rond 16.10 uur van Veere in de richting van Vrouwenpolder. Hij verloor de controle over zijn voertuig, raakte in de berm en botste daar tegen een metalen paal met daaraan drie verwijsborden bevestigd.

Hmmm... controle over voertuig verloren.......hoe zou dat nou komen, daar ben ik nou altijd benieuwd naar.
Moeheid ? Black out ? Stunten ? Veel te hard gereden ?

Ik vind het ook belachelijk als hierom trouwens een hele dijk word geweerd voor motoren.
Maar als er echt zo hard wordt gescheurd lijkt het mij beter om daar eens wat aan te gaan doen, in de vorm van lasergun controles.
 
Hmmm... controle over voertuig verloren.......hoe zou dat nou komen, daar ben ik nou altijd benieuwd naar.
Moeheid ? Black out ? Stunten ? Veel te hard gereden ?

Ik vind het ook belachelijk als hierom trouwens een hele dijk word geweerd voor motoren.
Maar als er echt zo hard wordt gescheurd lijkt het mij beter om daar eens wat aan te gaan doen, in de vorm van lasergun controles.
Of ze maken eens een begin met lantaarnpalen e.d. aan de binnenkant van bochten te zetten, motorveilig vangrailsen te maken enzo. Maar nee natuurlijk niet, dat KOST geld ipv dat het geld opbrengt zoals controles.....
 
Laatst bewerkt:
Wel eens nagedacht hoe dat nu komt :? Iemand valt of raakt naast de weg en knalt tegen een paal. Vaak is het het enige obstakel in de omtrek terwijl naast die paal of boom toch echt veel meer ruimte is. |(

Ik zeg: tijd voor wetenschappelijk onderzoek.
 
Wel eens nagedacht hoe dat nu komt :? Iemand valt of raakt naast de weg en knalt tegen een paal. Vaak is het het enige obstakel in de omtrek terwijl naast die paal of boom toch echt veel meer ruimte is. |(

Ik zeg: tijd voor wetenschappelijk onderzoek.

dat is allang bekendt :P

diezelfde reden dat je de bocht doorkijkt naar de plaats waar je naartoe wil...
de mens is geneigt die richting op te gaan waar we naartoe kijken.
als je de macht verliest, kijken de meeste mensen naar het object wat ze NIET willen raken, met als gevolg dat dat dus net wel gebeurt :P

:+
 
We moeten kijken naar de feiten lijkt me...

1 We rijden daar allemaal te hard (grootste gedeelte auto's ook)
2 We maken allemaal herrie
logisch gevolg, we veroorzaken hiermee overlast en frustreren de omwonenden die rustig, achteraf en pittoresque wonen. Dan lijkt me het een voor de hand liggende conclusie dat er iets moet/ of gaat gebeuren.

Een verbod is zinloos maar dat lijkt me wel een voor de hand liggende reactie en nee het is geen oplossing want het probleem verlegt zich natuurlijk.

Ik ben van mening dat de provincie / gemeenten met een plan moet komen waar motorrijders wel naar harte lust kunnen rijden en herrie maken bijv Vlissingen Oost... Zolang dat er niet is zal een aantal wegen veelvuldig door motorrijders worden bereden.

Tevens vind ik een discussie aanzwengelen na het verongelukken van een motorrijder erg gemakkelijk, dit gebeurde namelijk ook na een auto-ongeluk. Destijds werden dezelfde feiten aangewend om de maximale snelheid op het dijkje te verlagen van 80 naar 60
Tevens zijn er afgelopen 10 jaar drempels bij gekomen( in bochten notabene, hoe krijgen ze het verzonnen!?!?! als iets link is voor motorrijders is dat het wel)

Persoonlijke mening; Ik vind dat de overheid de laatste 10 jaar erg veel heeft gedaan om de wegen veiliger te maken, hierin hebben ze erg veel geld geinvesteerd (en natuurlijk weer bij elkaar geflitst) maar het lijkt wel dat elk verkeersongeluk gepaard moet gaan met snelheidsbeperkende maatregelen. Zie ook de koudekerkseweg (van Koudekerke naar Middelburg) hier is iemand tegen een boom gebotst en overleden en de weg gaat van maximaal 80 naar 60 km. Mijn mening is dat ookal rij je langzaam en zijn er snelheidsbeperkende maatregelen er toch dodelijke ongelukken kunnen gebeuren. Daarbij vind ik het altijd nog de verantwoordelijkheid van de bestuurder en niet van een betuttelende en een steeds corrigerende overheid.
Als je mensenlevens wilt redden doe dezelfde investering dan in kankeronderzoek en hart- en vaatvalen dan ben je goed bezig maar nee...
we hebben een kleine 1000 verkeersdoden per jaar, hoe ver wil de overheid gaan om dit terug te dringen...

Mocht er een motorverbod komen op het dijkje dan zal ik m'n brommer bij het verbodsbord veelvuldig in de begrenser gooien om te protesteren. Afijn we organiseren dan wel een motortreffen op het dijkje zelf die 6 tientjes is het me ook wel waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan