Motorrijders zijn aso's

Vaak zijn het koekblikkers die zich als aso gedragen omdat ze jaloers zijn op motorrijders dat die bij filevorming er lekker tussendoor kunnen of even lekker inhalen waar het hun met de auto (net) niet lukt. Dan gaan ze meestal erg kort op de achterkant van de motorrijden en proberen ze je bij te houden. Dat vind ik nou asociaal.
 
hmm, reed vanmiddag op de motor en kwam een paar mooiweerrijders tegen, nu wil ik niet alle mooiweerrijders over een kam scheren maar zij reden alsof ze in een auto zaten zonder ook maar om te kijken bij het wisselen van een rijbaan, ik heb me dood geërgerd...
 
Alle joden zijn gierig, alle negers stelen, alle Hollanders wreten kaas, alle belgen zijn dom, alle hippies roken wiet, alle electronische muziekliefhebbers snuiven poeder. Alle moslims neuken schapen, alle honden schijten op de stoep. Alle ambtenaren zijn lui, alle politie agenten weten alleen hoe ze een procesverbaal moeten uitschrijven.........
alle motorrijders zijn aso.
 
stemmer 829
resultaat nog steeds 95%
Ook effe gestemd nog altijd 95%
Na 1120 stemmen ziet het er goed uit .
1251 stemmen in totaal. U stemde optie 'Oneens: een goede motorrijder rijdt sociaal'
weer op 95% :)

Zojuist zelf gestemd: 1450 stemmers ... 95 % Oneens

829 => 95% = 788 Oneens-stemmers dus 41 Eens/neutraal-stemmers
1120 => 95% = 1064 Oneens-stemmers dus 56 Eens/neutraal-stemmers
1251 => 95% = 1188 Oneens-stemmers dus 63 Eens/neutraal-stemmers
1450 => 95% = 1378 Oneens-stemmers dus 72 Eens/neutraal-stemmers

Conclusie: er is niets mis met die teller..... hij kan best hoger dan 95%. Alleen heb je gewoon veel Oneens-stemmers nodig om die paar Eens/neutraal-stemmers te compenseren.

Om op 99% te komen moeten er nog 3454 mensen op "Oneens" stemmen en dan mag er ondertussen niet eentje op "Eens" of "neutraal" stemmen (er vanuit gaande dat 1.49% wordt afgebeeld als 1 % en 1.50 % wordt afgebeeld als 2 %).
 
Laatst bewerkt:
tja soms zijn we wel lekker aso toch? gaan we nu opeens zeggen van niet dan?

boeiend...

maakt mij echt niet uit of we worden afgeschilderd als aso's of als bloemetjes liefhebbende tourmuisjes.

motorrijden is gewoon iets aparts en dat zal het altijd blijven voor velen. Het hoort er nu eenmaal bij, een beetje dat rebelse en asociale.

En wat familie doorzon inclusief citroën of renault met caravan daarvan vindt zal mij werkelijk echt een worst wezen :W

Waarom nemen we überhaupt de moeite om op een media site te gaan voten :Z
-O- -O- -O-
 
Woehaah, lachen!
Met een totaal aantal van 1500 stemmen kun je dus als MF toch nog wel wat bijsturen.

Strakke actie!
[moraalriddermodus aan]
...En nu wel netjes rijden allemaal he!
[moraalriddermodus gauw weer uit]
 
Woehaah, lachen!
Met een totaal aantal van 1500 stemmen kun je dus als MF toch nog wel wat bijsturen.

Strakke actie!
[moraalriddermodus aan]
...En nu wel netjes rijden allemaal he!
[moraalriddermodus gauw weer uit]
Morgen gauw een burnout maken bij het stoplicht, wat spiegels er af trappen en voor een rolstoeloprit parkeren om het te vieren!

Ik had trouwens van de NOS wel een wat minder subjectief (lees: flauw) onderzoek verwacht :/
 
Zojuist zelf gestemd: 1450 stemmers ... 95 % Oneens

829 => 95% = 788 Oneens-stemmers dus 41 Eens/neutraal-stemmers
1120 => 95% = 1064 Oneens-stemmers dus 56 Eens/neutraal-stemmers
1251 => 95% = 1188 Oneens-stemmers dus 63 Eens/neutraal-stemmers
1450 => 95% = 1378 Oneens-stemmers dus 72 Eens/neutraal-stemmers

Conclusie: er is niets mis met die teller..... hij kan best hoger dan 95%. Alleen heb je gewoon veel Oneens-stemmers nodig om die paar Eens/neutraal-stemmers te compenseren.

Om op 99% te komen moeten er nog 3454 mensen op "Oneens" stemmen en dan mag er ondertussen niet eentje op "Eens" of "neutraal" stemmen (er vanuit gaande dat 1.49% wordt afgebeeld als 1 % en 1.50 % wordt afgebeeld als 2 %).

:?
 
Zo moeilijk is dat niet hoor;
1378 tegen 72 is 72/(1378+72)*100 = 4,96% eens/neutraal

wil je naar 98,51% (dus 1,49% eens/neutraal) bij 72 eens/neutraal stemmer dan krijg je het volgende:
72/1,49*100-1,49 = 4760 stemmer oneens (dit is totaal)
(controle 72/(72+4760)*100 = 1,490066225%, check! )

Omdat we al 1378 stemmers hadden volgt:
4760-1378 = 3382 stemmers nodig om het getal op 99% te krijgen.


Om het aantal constant te houden hebben wij tegen elke stem eens/neutraal, 95 stemmen nodig om de score in stand te houden.
 
Laatst bewerkt:
Stelling van de dag op NOS headlines:
NOS op 3

Het aantal negatievelingen is in de minderheid, maar dat kan beter *D

Veel stemplezier.

Motorrijders zijn aso's!

Oneens: een goede motorrijder rijdt sociaal
95%
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eens: ik vind ze over het algemeen gevaarlijk op de weg
4%
||||
Neutraal: ik heb hier geen ervaring mee
1%
|

1604 stemmen in totaal. U stemde optie 'Oneens: een goede motorrijder rijdt sociaal'!

8-)
 
Wederom lekkere objectieve stelling/berichtgeving van de linkse staatsomroep.

3x keer raden hoe ik heb gestemd.

95% :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan