Motorrijders zijn betere autorijders

Ik ben wel anders gaan rijden in de auto, na het behalen van het A-rbw.
Een voorbeeld hiervan is remmen voor (ipv in) een bocht.

Daarnaast hou ik mn stuur ook beter vast bij een stoplichtsprintje, omdat ik verwacht dat de voorkant het luchttuim kiest ;)

Dat leer je bij een circuit cursus weer af :P

Beter gezegd : je remt naar een bocht toe en de bocht in,naar het instuur punt,daarna,richting apex, gas erop
Doe dat ook met den automobiel,kun je harder de bocht door :)
 
Laatst bewerkt:
Enkel continenten met een "A"!
Afrika en Amerika zijn geen langen, alhoewel Amerika door veel mensen wordt verward met de Verendigde Staten van Amerika ;)

Met dit nieuws moet natuurlijk wat gedaan worden in onze premie... Als het andersom zou zijn, had vanmorgen in de krantenkoppen gestaan : "Onveilige motorrijders gaan extra premie betalen in de auto"
 
Kan een verzekeraar niet corrigeren omdat ze nooit weten hoeveel kilometer je maakt. Desalniettemin denk ik dat het een zeer valide onderzoek is en een weerspiegeling van de waarheid! Broeeem broeem..
 
Zal vast waarheid in zitten, maar ik vind het een tenenkrommend slechte conclusie uit klaarblijkelijk een zeer matig onderzoek

er wordt namelijk geen enkel woord gesproken over het wel of niet claimen van hun motorverzekering... Lijkt me nogal wiedes dat als je de hele dag op je motor zit, dat je geen aanspraak maakt op je autoverzekering. Of in ieder geval statistisch minder, omdat je minder de auto neemt
 
....Zal vast waarheid in zitten, maar ik vind het een tenenkrommend slechte conclusie uit klaarblijkelijk een zeer matig onderzoek....
Hohoho...

Je moet natuurlijk niet gaan twijfelen aan een op internet gevonden onderzoek waarvan de uitkomst gunstig is voor ons. Dat moet wel betrouwbaar zijn toch ?


;)
 
er wordt namelijk geen enkel woord gesproken over het wel of niet claimen van hun motorverzekering... Lijkt me nogal wiedes dat als je de hele dag op je motor zit, dat je geen aanspraak maakt op je autoverzekering. Of in ieder geval statistisch minder, omdat je minder de auto neemt

zou het niet zo zijn dat ze het aantal claims tegen de gereden km's hebben gelegd en zo op een gemiddelde zijn gekomen?
 
De ongevallen met mijn auto gebeuren juist altijd als ik op de motor zit. Dan heeft mijn vrouw namelijk de auto :P
 
Wat ik altijd ervaar als ik van de motor in de auto ga zitten is,hoe gemakkelijk het ineens gaat.
Inderdaad het anticiperen gaat dan veel makkelijker.
 
Ik moet meestal dan wel weer wennen aan het gebrek aan accelleratievermogen, en het feit dat ik ineens niet meer overal tussendoor kan glippen. Al wel een paar keer bijna in vergist hoe groot de auto eigenlijk was
 
Ik stel voor dat we een collectiviteitskorting krijgen op de verzekering van de auto indien je 2 jaar een motorrijbewijs hebt. :Y

Dat is helemaal niet zo vreemd,

ben op dit moment druk bezig om zo een business casus te ontwikkelen, zg. "Six Wheel Insurance"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan