Motorrijders zijn irritante asfalthorzels

Status
Niet open voor verdere reacties.

SR-71

MF veteraan
28 dec 2003
1.534
237
Bollenstreek
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/welja_een_charmeoffensief_van.html

motortuigh477.jpg

Bovenstaande foto-uiting wordt u deze week aangeboden door de Verenigde Nederlandse Motorklups en een niet nader te benoemen fuel supplier (Total). Dat u even weet dat er weer motorrijders op de weg zijn. En of u als automobilist even rekening wilt houden met deze medeweggebruikers irritante asfalthorzels, die zo push push in uw linkerspiegel kleven. (Om over al die vervelende tweewielende babyboomers op gemotoriseerde prostaatonstekingen die in groepen decibellend over dijkjes en door dorpjes tuffen maar niet te zwijgen.) En het worden er steeds meer. De Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging groeide afgelopen jaar gevaarlijk met 8,5 % (!). Aankomend Paasweekeinde gaat het motorseizoen officieel van start. U bent bij dezen gewaarschuwd. 's Heeren wegen zitten tjokvol met stuiterende, klappende en plakkende, ONVERANTWOORDELIJKE GEKKEN.
--------------------------------------------------------------------------------------
Zijn wij het natuurlijk mee eens. :X
 
Laatst bewerkt:
Dit nodigt mij alleen nog maar meer uit om die irritante koekblikkers te laten merken, lees duidelijk horen met mijn compleet holle dempers op tlr, dat motorrijden véél leuker is
 
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/welja_een_charmeoffensief_van.html

[afbeelding]
Bovenstaande foto-uiting wordt u deze week aangeboden door de Verenigde Nederlandse Motorklups en een niet nader te benoemen fuel supplier (Total). Dat u even weet dat er weer motorrijders op de weg zijn. En of u als automobilist even rekening wilt houden met deze medeweggebruikers irritante asfalthorzels, die zo push push in uw linkerspiegel kleven. (Om over al die vervelende tweewielende babyboomers op gemotoriseerde prostaatonstekingen die in groepen decibellend over dijkjes en door dorpjes tuffen maar niet te zwijgen.) En het worden er steeds meer. De Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging groeide afgelopen jaar gevaarlijk met 8,5 % (!). Aankomend Paasweekeinde gaat het motorseizoen officieel van start. U bent bij dezen gewaarschuwd. 's Heeren wegen zitten tjokvol met stuiterende, klappende en plakkende, ONVERANTWOORDELIJKE GEKKEN.
--------------------------------------------------------------------------------------
Zijn wij het natuurlijk mee eens. :X


ja, eens!
 
ach je moet het zo bekijken....ook negatieve aandacht is aandacht.

maar betekend dit dat we ons asociaal kunnen gedragen....ze verwachten toch niks anders :+

ik stel voor dat we een wedstrijdje doen wie de meeste spiegels eraf kan trappen..
 
Ik snap die campagne ook niet helemaal... Er zijn meer motorrijders, dus moeten koekblikkers beter uitkijken? In de winter reed ik ook, en keken koekblikkers ook nergens naar... Helaas heeft de overheid geen ballen, en durft geen herexamens te verplichten! Maar als de winterrijders wel zelf uitkijken, en de zomerrijders niet, dan valt daar ook nog wel wat te verbeteren...

Sowieso: mensen die niet kijken in het verkeer zouden direct hun rijbewijs moeten inleveren. En dat zijn er heel veel...
 
ach je moet het zo bekijken....ook negatieve aandacht is aandacht.

maar betekend dit dat we ons asociaal kunnen gedragen....ze verwachten toch niks anders :+

ik stel voor dat we een wedstrijdje doen wie de meeste spiegels eraf kan trappen..

Im with stupid!
Voldoen en gaan gedragen naar het profiel wat men van je verwacht, hoe noemen ze dat ook alweer zo mooi in NL....

Trek me verder toch niets aan van die koekblikkers.
 
In GS taal zijn dat allemaal complimentjes joh :+
:^

Take home message: omdat GS-lezers allemaal oennende koekblikkers zijn en motorrijders best OK zijn, is de GS-redactie zo vriendelijk om de motorrijder extra onder de aandacht te brengen.
Lang leve de irritante asfalthorzel!
 
Ik hoop op een snel slotje.
Typisch een "wie de schoen passe, trekke hem aan topic"

ff melden bij een moderator (kijken of ze echt oprecht zijn of toch andere belangen hebben dit GS-derivaat open te laten....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan