Motorrijdster (duCATJE) overleden

orange-bitch

Rookie
18 aug 2003
14
0
Motorrijdster ernstig gewond in Geulle

Een 50-jarige motorrijdster uit het Brabantse Oosterhout is zondagavond zwaar gewond geraakt bij een val op de Slingerberg in Geulle. Ze is met hersenletsel en arm- en beenbreuken naar het ziekenhuis in Maastricht overgebracht.
Geulle
http://www.limburger.nl/article/20080420/REGIONIEUWS06/68285135/1030/SCALA (Van onze verslaggever)

De vrouw reed rond kwart over zes als tweede in een groep van vijf motorrijders de Slingerberg af, toen zij in een bocht de macht over het stuur kwijtraakte. Zij schoof met haar motor hard tegen de vangrail.

De direct achterop komende motorrijder probeerde haar te ontwijken en vloog met zijn motor over de vangrail heen. Hij heeft slechts licht letsel opgelopen.


Helaas bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat Lieke dinsdagavond 22 april om 22:00 uur aan haar verwondingen is overleden. Ik zag dat Lieke zich hier al eens voorgesteld had en ook het motor-forum regelmatig bezocht

teken hier het http://www.dcnforum.com/condoleanceregister-lieke-ducatje-vt16507.html (condoleanceregister)

dank... . voor het plaatsen motor-forum admin!
 
Laatst bewerkt:
'(

Heel veel sterkte voor haar familie en vrienden...



~[Edit]
Ik heb de titel gewijzigd: 'Motorrijdster ernstig gewond in Geulle' > 'Motorrijdster (duCATJE) overleden'
 
Laatst bewerkt:
Dwingt je toch ook weer om even stil te staan bij de gevaren ;(



Heel veel sterkte aan de familie/vrienden. Gecondoleerd....



-O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er stil van ...
Had op 't DCN-forum ook al van het ongeluk gelezen. Maar dat 't zó af moet lopen .... '( -O-

Alle betrokkenen héél veel sterkte en moed!
 
Gecondoleerd :(

En veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Laatst bewerkt:
Mijn condoleances aan allen die haar kenden. Weer verschrikkelijk nieuws na het ook al zware ongeluk in Zolder dit weekend.

Greetz, kowalski.
 
Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden.


2075.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan