Motorrijdster in rug geschoten :)

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Lees & lach, stond op Fokzine.net :

Grote opschudding bij een snackbar in Leeuwarden. Terwijl bezoekers vredig hun patatje zaten te eten, werd de omgeving afgezet door 5 politieauto's en stormden agenten met kogelvrije vesten de snackbar binnen.
Wat bleek? Een vrouw had haar motor bij de snackbar neergezet en waarschijnlijk verkeerd getild bij het op de standaard zetten, met als gevolg een pijnscheut in haar rug.

Snel belde ze haar ouders met het bericht "Het is me in de rug geschoten!" Haar moeder verstond echter alleen de laatste vier woorden en belde in paniek 112.
De politie dirigeerde onmiddellijk vijf surveillancewagens naar het opgegeven adres en politiemensen stormden in kogelvrije vesten het eethuisje binnen.

"Je schrikt je de pleuris", verzucht snackverkoper Sietse Mijnheer. "Ik dacht wat krijgen we nou?" Pas toen werd duidelijk dat het om loos alarm ging.

:+ |( :} :z
 
schreeuw.gif
LMAO
 
...cool ...

trouwens, die moeder krijgt een leuke boete !!!!

als je brandweer/politie enz laat uitrukken voor onzin dan krijg je een vette boete
 
Whaha :+ LoL, kweet nog wel de eerste keer dak de motor op de bok moest zetten van de instructeur liet tie me ook ff tobben... en ikke maar trekken aan da stuur.... |(
 
Lijkt mij een beetje vreemd gesprek.

Het schiet je in je rug.
Je belt je moeder
Je moeder neemt op
Jij roept "het is me in mijn rug geschoten"
en je flikkert de hoor er weer op

Want zo moet het gegaan zijn. Dat of... die moeder moet nodig opgenomen worden in een tehuis voor zwakzinnigen
 
Lijkt mij een beetje vreemd gesprek.

Het schiet je in je rug.
Je belt je moeder
Je moeder neemt op
Jij roept "het is me in mijn rug geschoten"
en je flikkert de hoor er weer op

Want zo moet het gegaan zijn. Dat of... die moeder moet nodig opgenomen worden in een tehuis voor zwakzinnigen

Wie weet schrok die moe zo van 'in de rug geschoten ma!! Ik bloed dood!!! HELP!' dat de moe de telefoon op hing en 112 belde en dat er een belde hells angels met mitrailleurs het vuur op haar hadden geopend omdat ze d'r middelvinger op stak ipv een gewone groet ? :P Zoiets?

Ach in elk geval lekker dom ja. En dan nog, je gaat je moe idd niet bellen.... dan ga je eerst ff lekker zitten tot het wat minder zeer doet.
 
die moeder moet nodig opgenomen worden in een tehuis voor zwakzinnigen

Iets meer respect voor iemands moeder a.u.b. (Heb jij zelf geen moeder (gehad) misschien??)
Dit is ongefundamenteerde onzin wat jij uitkraamt zonder het fijne van de zaak te weten. Jij zou nodig moeten worden opgenomen in een tehuis voor zwakzinnigen.
evil3.gif
 
Iets meer respect voor iemands moeder a.u.b. (Heb jij zelf geen moeder (gehad) misschien??)
Dit is ongefundamenteerde onzin wat jij uitkraamt zonder het fijne van de zaak te weten. Jij zou nodig moeten worden opgenomen in een tehuis voor zwakzinnigen.
evil3.gif

:^ :(

Ik kan me de reactie wel voorstellen als het wat onduidelijk door de telefoon doorkomt.
 
Iets meer respect voor iemands moeder a.u.b. (Heb jij zelf geen moeder (gehad) misschien??)
Dit is ongefundamenteerde onzin wat jij uitkraamt zonder het fijne van de zaak te weten. Jij zou nodig moeten worden opgenomen in een tehuis voor zwakzinnigen.[/quote]
u gaat door naar de volgende ronde voor de lange-tenen-razzie
 
Terug
Bovenaan Onderaan