motorrijdster "tikt"terug

Early bird

Die hard MF'er
17 mrt 2006
581
9
Middelharnis
Vanmiddag was ik op terugreis uit Zwolle. Linkerrijbaan, 120 was een aardig gangetje om verkeer rechts voorbij te gaan. Zit er ineens zo`n BMW ,type PC Hoofdstraattractor, met alle lampjes te seinen dat meneer er langs wil. MOVE!!!
Vroeger had ik zo iemand een dikke vinger gegeven, maar tegenwoordig.....
Passeer nog 1 koekblikker en heb dan ruimte om in te voegen, geef richting aan en wil naar rechts... komt die %%$$$####@ figuur me links voorbijzetten!!!!Op dezelfde rijbaan of ik er niet rij!!! Schuift rakelings langs me heen en gaat bij m`n voorganger op de bumper hangen.
Godzijdank had ik mijn zijkoffers thuisgelaten anders had het einde verhaal geweest voor Dre en z`n GTSje, schiet het door me heen.

Een paar km verderop bij Nunspeet wil meneer hetzelfde flikken bij een Diversion( met zijkoffers). De snelheid is er door de drukte uit en we rijden met zo`n 60 km/u.
Deze keer gaat het fout. Goed fout. De Tractor raakt de linker koffer en de motor zwiept tegen de zijkant van de naast rijdende auto. Motor schuift de vluchtstrook op en komt in de berm tot stilstand. Wonder boven wonder blijkt de berijder alleen wat schaafwonden te hebben!!

Het hele circus komt tot stilstand en veroorzaker meld zich even later bij motorrijder naar wat nu blijkt een meisje met rood haar!!! Die ontploft bijna van woede, schreeuwt en brult dat het een lieve lust is en haalt vol uit met haar helm naar de man.
Die word vol op z`n neus geraakt waarbij Ray- Ban zonnebril zich in diverse delen splitst en `s mans neus breekt. Tumult alom!!!

Nou ben ik vredelievend en keur geweld in wat voor vorm dan ook af maar hier kreeg ik toch een "eigen schuld dikke bult" gevoel bij. Goed gebruld, leeuw, dacht ik bij mezelf. :Y Beware of the red bikerlady!! :Y
 
Je bent zelf toch wel even gebleven om ook jouw verhaal met de PC-hoofdtractorrijder als getuige bij de politie neer te leggen ter versterking van de aangifte poging tot doodslag???


Mag ikwel hopen.
 
Goeie actie! Lik op stuk heet zoiets. Zou het nu bij die vent doordringen dat hij bijna een dodelijk ongeluk veroorzaakt heeft?

Heeft ie wel z'n excuses aan geboden?
 
*O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} *O* *O* *O* *O*

Hulde Hulde Hulde..!


maare Foei he voor eigen rechter spelen..! :+

Sorry Faceracer, was zo pist, moest vol in ankers anders zat ik erop. En dan nog eikelen dat ik de "foute" ben.

Neeee niet deze jongen :( :(

Maak per jaar vel km op de motor, maar sommige figuren moeten echt een keer terug voor rijlessen/gedragscorrecties/Yin Yang/opticien/Tai Chi/enz enz


Stelletje dromers in koekblikken (zeker als het warm is) :z |( :z
 
En wat zegt de politie dan:

"Ja mevrouwtje u moet zich gewoon dood laten rijden en niet voor eigen rechter spelen"

Fuckin lamstralen zijn het (Been there)
 
Je bent zelf toch wel even gebleven om ook jouw verhaal met de PC-hoofdtractorrijder als getuige bij de politie neer te leggen ter versterking van de aangifte poging tot doodslag???


Mag ikwel hopen.

Inclusief mijzelf waren er nog 4 getuigenverklaringen die onafhankelijk van elkaar vertelden hoe de "rijstijl"van BMW-er was.
Doodslag kun je er niet van maken maar poging om iemand de andere wereld in te rijden was het natuurlijk wel.
 
Ik kan me de reactie van motorrijdster in kwestie best goed voorstellen! Tuurlijk, juridisch kan ze wel een zware pijp gaan roken. Eigen rechter enzo.

Maar goed. Hopelijk loopt t voor eenieder met een sisser af en zijn de lessen geleerd.




[me]Fore is in een moraalridderbui vanaaf :X [/me]
 
Inclusief mijzelf waren er nog 4 getuigenverklaringen die onafhankelijk van elkaar vertelden hoe de "rijstijl"van BMW-er was.
Doodslag kun je er niet van maken maar poging om iemand de andere wereld in te rijden was het natuurlijk wel.


mooi zo.
die lompe eikels in die dure bakken denken dat ze de hele weg bezitten.
was zeker een yup?

trouwens, wat is dat met die pittige rode meiden opeens :+
http://forum.fok.nl/topic/900968
(geheel offtopic maar rode dames zijn oke dus ;) )
 
Makkelijker:

full
 
waarom krijg ik altijd zo'n wantrouwend gevoel, als deze verhaaltjes worden gepost :X :z
 
ok ,ok heeft verdiende straf gehad. Maar denk ook aan diegenen die zich rechts van de weg plaatsen zodat wij er veilig langs kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan