Motorrijlaarzen... 1ste of 2de hands?

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
hallo,

ik ben in de positie om een paar 2e handsmotorrijlaarzen te kopen (zie plaatje)
na gekomen edit " ik zie geen plaatje " ik heb hem wel netjes ingevuld in dat balkje....

voor 50 euro. nu is de vraag is het slim om 2e handslaarzen te kopen (laarzen zijn zo'n 50 ritten gedragen).

kan het problemen op leveren met zit comfort? (ivm inlopen vorige eigenaar etc)

wat zijn daar de meningen over?

bedankt!

theo
 
welk plaatje,

ennuh laarzen zou ik niet 2e hands kopen staat al helemaal naar iemand anders zijn voeten he, is niet echt goed voor je.
 
en de geur, krijg je die er gratis bij? ;)

ik denk dat je ze vooral even moet passen
als ze goed zitten, dan zal het wel goed zijn, denk ik
 
gebruik je ook 2e hands condooms dan ;)

nee ik draai ze altijd binnenste buiten als ik hem net vol heb gespoten! :r
en dan nog een keertje....
maar ja laarzen 50 keer gedragen... en dan alleen op ritten... ?
ik ga wel eerst passen en dan kijken de beste man komt binnen kort een paar keer langs utrecht, dus kan ik waarschijnlijk wel een dagje lopen en savond weer inleveren...

theo
 
Ik zou ansoluut geen 2de hands laarzen kopen...
Op de (daar gaan we weer) motorbeurs kijken, want daar staan genoeg nieuwe laarzen. Zelf 2 jaar terug op de beurs ook een paar gekocht. Was de laatste, normale prijs van 160 euro en heb er zelf toen 35 euro voor betaald.

Probeer er je voordeel uit te halen zou ik zeggen...
 
wanneer is deze beurs? (is in de jaarbeurs had ik al mee gekregen...)

theo
 
Goh,wat heeft me vriendin die muur mooi geschilderd :)

Effe voor de duidelijk voor er mensen vragen wat voor.

Zijn ca. 3 jaar oud nooit bijna nooit gedragen. (heb een combi pak gekocht en daar stonden ze niet onder heb nu Sidi race laarzen).

Merk Oxtar -- Goretex uitgevoerd.
Hebben 430 Gulden nieuw gekost en liggen al bijna 2 1/2 jaar in de kast.

En of iemand 2e hands wil kopen ligt aan hem zelf uiteraard :)
 
een tip: koop NOOIT 2e hands schoenen of laarzen, is echt niet goed voor je voeten, beter nu wat meer geld uitgeven dan over 2 jaar steunzolen.... :)
schoenen gaan al vrij snel naar je voeten staan..
 
een tip: koop NOOIT 2e hands schoenen of laarzen, is echt niet goed voor je voeten, beter nu wat meer geld uitgeven dan over 2 jaar steunzolen.... :)
schoenen gaan al vrij snel naar je voeten staan..

Van hand schoenen anders nog nooit zere voeten gekregen :? :+
 
Als nieuwe laarzen zich aanpassen aan je voeten waarom zouden tweedehands laarzen dat dan niet doen? (of zeg je dan tweedevoets?). Ik neem aan dat de vorige eigenaar de laarzen aan gehad heeft op de motor. Wat zou dat nu uitmaken. Als hij 50x de vierdaagse er mee gelopen heeft dan mag je je even achter de oren krabben.
Gewoon passen lijkt me.
 
ik ga gewoon lekker passen, proberen, zit het niet dan zit het niet, zit het wel nou dan kijken we wel verder...

maar toch bedankt voor de tips!!

theo
 
een tip: koop NOOIT 2e hands schoenen of laarzen, is echt niet goed voor je voeten, beter nu wat meer geld uitgeven dan over 2 jaar steunzolen.... :)
schoenen gaan al vrij snel naar je voeten staan..

Eeehm, als je de vierdaagse wilt lopen, misschien? :? :+
Als er niet veel op gelopen is, maakt het toch geen donder uit. Tenzij die kerel wel erg brede voeten heeft gehad en ze ook nog te klein gekocht heeft.
Gewoon checken op het loopvlak en ritsen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan