Motorrijles: Kletsen over lessen #12, 'lessend A1/A2 feit!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allentesaam. Vorige week zaterdag heb ik mijn eerste les gehad, was leuk!
Volgende week zaterdag weer.

Zeg nou, wel even proper introduceren ja! _O- Rijschool, stad, theorie/AVB/AVD datums, rijschool, motor???

Sorry, beetje flauw, welkom! Tof dat je eerste les een succes was, laat ons weten hoe je les a.s. zaterdag afloopt! 8-)
 
Zeg nou, wel even proper introduceren ja! _O- Rijschool, stad, theorie/AVB/AVD datums, rijschool, motor???

Sorry, beetje flauw, welkom! Tof dat je eerste les een succes was, laat ons weten hoe je les a.s. zaterdag afloopt! 8-)

Zo he Lebrat! Krijgen we nu spatjes nu je je roze pasje in bezit hebt?? Ik heb m'n A eerder dan jij hoor :9 _O- *O*
 
Dus: Scorpion EXO-510 AIR Sublim (Scorpion is merk, EXO-510 is het model, AIR is het pompsysteem, Sublim is de vette kleurtjes voor t opvallen, zonder sublim is ie in zwart of wit), Integraalhelm, ovale pasvorm, zit bij mij lekker, kan evt nog wat opgepompt, met ratel snelsluiting bandje, standaard met helder visier, ingebouwd zonnevizier en pinlock bijgeleverd. Hij is erg stil. Ik vind m ook mooi, en dat is ook een deel van de lol. Met deze print valt ie ook goed op.

Bedankt voor de kleine review. Ik denk dat ik na mijn AVB maar eens bij FC moto langsga (woon in de buurt) om te passen. Als die lekker zit is dat mijn beloning voor het behalen van het AVB :P
 
Zo he Lebrat! Krijgen we nu spatjes nu je je roze pasje in bezit hebt?? Ik heb m'n A eerder dan jij hoor :9 _O- *O*

Haha dat ik niet post betekent niet dat ik niet fanatiek doorles he *O*

Ondertussen lekker door aan het lessen. Hoor goeie dingen, alleen moet nog op wat puntjes letten. Zoals bij het trapsgewijs van baan wisselen dat ik even pauzeer en rustig weer kijk ipv alles gehaast. Ook mn bochtenlijn vinden ze nog niet vloeiend genoeg maar goed lekker ff goed niveautje laten zien en wie weet mag ik binnenkort op voor mijn AVD :]

moet zeggen dat ik wel echt vertrouw op mijn instructeurs, die slagingspercentage van 95% komt niet zomaar
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de kleine review. Ik denk dat ik na mijn AVB maar eens bij FC moto langsga (woon in de buurt) om te passen. Als die lekker zit is dat mijn beloning voor het behalen van het AVB :P
Altijd leuk om jezelf lekker te verwennen met motor outfit!
 
Haha dat ik niet post betekent niet dat ik niet fanatiek doorles he *O*

Ondertussen lekker door aan het lessen. Hoor goeie dingen, alleen moet nog op wat puntjes letten. Zoals bij het trapsgewijs van baan wisselen dat ik even pauzeer en rustig weer kijk ipv alles gehaast. Ook mn bochtenlijn vinden ze nog niet vloeiend genoeg maar goed lekker ff goed niveautje laten zien en wie weet mag ik binnenkort op voor mijn AVD :]

He goed man! Nog ff doorpezen -O- en dan het zoete...lekker rijden :] . Ik vind t nog steeds jammer dat je niet terug zwaaide op de beurs trouwens... :W
 
_O-

Trouwens, isje motor goed nagekeken? Alles weer pico bello?

Dank voor het vragen! Ik heb tot dusver geen problemen meer mogen ervaren *afkloppen*, maar als het goed is komt mr. monteur donderdag wel nog even langs om o.a. de tank na te kijken. O-)

Ik hoop dat jullie allen straks meer geluk hebben dan ik in ieder geval, want het rijdt toch niet zo fijn!
 
Zeg nou, wel even proper introduceren ja! _O- Rijschool, stad, theorie/AVB/AVD datums, rijschool, motor???

Sorry, beetje flauw, welkom! Tof dat je eerste les een succes was, laat ons weten hoe je les a.s. zaterdag afloopt! 8-)

Rijschool Dekker te Nijverdal. Datums e.d weet ik nog niet. Rijschool Dekker :P (je vraagt het zelf 2 x) en dus op een CBF500.

Hopelijk kan ik meer lessen dan alleen zaterdags, want momenteel ben ik werkloos dus heb ik wel veel tijd. Maar ik vrees dat hij dat alleen zaterdags doet. De rest van de week auto en aanhanger.
 
Laatst bewerkt:
@Lebrat ben nog bij Leon geweest vandaag voor een afspraak voor nieuwe bandjes.
Ik mag anderhalve uur voor openingstijd gewoon langskomen een Zaterdag ( om 08:30 dus ).
Had gisteren al contact gelegd om te kijken wat de prijs is incl montage voor 2 bandjes. Valt op zich nog best wel mee vindt ik.

En nu hopen dat ik eindelijk eens de motor durf af te schuinen met nieuwe banden. Is nog steeds wat ik bij de deze moet leren, maar niet durf vanwege de banden.
 
Laatst bewerkt:
Rijschool Dekker te Nijverdal. Datums e.d weet ik nog niet. Rijschool Dekker :P (je vraagt het zelf 2 x) en dus op een CBF500.

Hopelijk kan ik meer lessen dan alleen zaterdags, want momenteel ben ik werkloos dus heb ik wel veel tijd. Maar ik vrees dat hij dat alleen zaterdags doet. De rest van de week auto en aanhanger.

Dat is echt vervelend dat jij alleen zaterdags kan lessen. Dan gaat alles eigenlijk zo traag, overigens zou ik het geduld niet hebben voor 1 keer per week en heb je toch telkens dat je er even in moet komen. Ik les al sinds het begin 2-3 keer per week en dat ging lekker vlot. Desnoods even vragen of het meer kan, met 2 keer per week is dat echt een leuker en vlotter
 
Dat is echt vervelend dat jij alleen zaterdags kan lessen. Dan gaat alles eigenlijk zo traag, overigens zou ik het geduld niet hebben voor 1 keer per week en heb je toch telkens dat je er even in moet komen. Ik les al sinds het begin 2-3 keer per week en dat ging lekker vlot. Desnoods even vragen of het meer kan, met 2 keer per week is dat echt een leuker en vlotter
Ja dat wil ik ook zeker doen!
 
heb ook maar 1 lesje in de week, zou willen dat het meer was maar gaat niet ( 1 mans rijschool)
zou eerst ook op zaterdag lessen aangezien dat zijn motorrijles dag is, maar na een nacht werken van 12 tot 12 ochtends heb ik daar niet zo veel zin in.
heeft hij me gezet op woensdag ochtenden, wel gevraagd voor meer maar ja.
misschien met avd straks meer mazzel dat hij me misschien blokuurtjes wil geven.
 
Ik wil me graag opgeven, maar de datum is nog niet bekend. 24 april kan ik niet, dus vandaar dat ik me (nog) niet heb opgegeven

Edit: idee om een tweede identieke rit te doen op 30 april? Dan kunnen de groepen gespreid worden over die 2 data zodat de hele groep als zodanig niet te groot wordt.

daarom stemmen dan weten mr. Tinus en ik wie wanneer kan + wat er mogelijk is
 
heb ook maar 1 lesje in de week, zou willen dat het meer was maar gaat niet ( 1 mans rijschool)
zou eerst ook op zaterdag lessen aangezien dat zijn motorrijles dag is, maar na een nacht werken van 12 tot 12 ochtends heb ik daar niet zo veel zin in.
heeft hij me gezet op woensdag ochtenden, wel gevraagd voor meer maar ja.
misschien met avd straks meer mazzel dat hij me misschien blokuurtjes wil geven.

Op zich is er niks mis met 1 lesje per week in het winterseizoen. Ik heb niet direct haast, omdat ik toch alleen wil rijden voor m'n plezier. Dus dan graag met mooi weer. Het enige nadeel van 1x per week lessen is dat wanneer er een les uitvalt, je gelijk 2 weken stilstaat. En dat vind ik te lang...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan