Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk draadje om te lezen en om mijn MF account weer eens leven in te schoppen!

Graag stel ik me even voor:

Joost#59
Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 18 november 2017
Theorie: 13 december 2017 (check)
AVB: 18 december 2017
AVD: n.o.t.k.
Rijschool: 1-2 Ride (Groningen)
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS

Morgen dus, is het aan! Eindelijk. Heeft véél te lang geduurd (ben nu 29) :o

Ik ben behoorlijk benieuwd hoe het me afgaat; ik kom in ieder geval niet geheel onbeslagen ten ijs. Van m'n 15e tot 18e heb ik op minibikejes geracet
NMC3_Texel_58.jpg


, verder schakelbrommert gereden en ik heb ook weleens een paar rondjes mogen doen
Opstapdag2006_14.jpg

.

Ik zal proberen eraan te denken hier af en toe te laten weten hoe de lessen gaan!

Arrivederci :W
 
Laatst bewerkt:
Vet man. Had er flinke regen bij, maar de 1e 2 uurtjes broezn gingen mooi! Cluster 3 en 4 meerdere keren gedaan en flink wat dingen (af)geleerd :Y Hele aardige gasten en mooi oefenterreintje daar in Winschoten. Volgende week weer!

1eles.jpg
 
Haha mooi man,
en t'ziet er behoorlijk nat uit daar,
ben vanmiddag naar de motorcross geweest en was gelukkig droog hier.
 
Ja dan heb je een dikke streep voor, mijn instructeur kon ook alleen maar blij toekijken en zeggen dat ik talent had voor AVB..
zelfs de examinator zei nou u fietst er zo door.
 
Laatst bewerkt:
Dat scheelt inderdaad best wel, heb mijn rijbewijs voor 800 euro gehaald incl therorie ,alles in 1 keer geslaagd
maar over de lange examen wacht tijden van het cbr maar niet te spreken.
daardoor toch nog een half jaar erover gedaan
 
Vanmorgen geslaagd voor mijn AVD!!!
Ondanks dat er bijna 3 maanden tussen de examens inzaten aangevraagd AVD examen de dag na het behalen van de AVB toch binnen 5 maanden het rijbewijs gehaald (alles in 1 keer geslaagd).
Nu maar eens rondkijken voor een leuke motor.

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 07 augustus 2017
Theorie: 18 augustus 2017 geslaagd.
AVB: 29 augustus 2017 geslaagd.
AVD: 20 november 2017
Rijschool: Ronald in Papendrecht
Lesmotor: Honda CBF 600.
 
Gefeliciteerd en mooi gedaan, welke motor ga je kopen en ga je dan deze winter nog elke dag rijden?
 
Dankje Drestar,

Voor motor zat ik te denken aan een Diversion 900 ivb cardan aandrijving.
Maar ben er nog niet uit heb er nog niet op grzeten of mee gereden ik haad eerst ook een honda Deauville nt700 in gedachten maar toen ik er op ging zitten bij de motorzaak vond ik de zit tegenvallen dus die valt af.
Of ik van de winter ga rijden wwet ik nog niet mis op mooie dagen maar heb een auto met stoelverwarming en ik heb een hekel aan kou dus zal voor woon/werk veel de auto worden.
 
Vanmorgen geslaagd voor mijn AVD!!!
Ondanks dat er bijna 3 maanden tussen de examens inzaten aangevraagd AVD examen de dag na het behalen van de AVB toch binnen 5 maanden het rijbewijs gehaald (alles in 1 keer geslaagd).
Nu maar eens rondkijken voor een leuke motor.

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 07 augustus 2017
Theorie: 18 augustus 2017 geslaagd.
AVB: 29 augustus 2017 geslaagd.
AVD: 20 november 2017
Rijschool: Ronald in Papendrecht
Lesmotor: Honda CBF 600.


gefeliceiteerd! nu ook lekker toeren! :] :]
 
Vanmorgen geslaagd voor mijn AVD!!!
Ondanks dat er bijna 3 maanden tussen de examens inzaten aangevraagd AVD examen de dag na het behalen van de AVB toch binnen 5 maanden het rijbewijs gehaald (alles in 1 keer geslaagd).
Nu maar eens rondkijken voor een leuke motor.

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 07 augustus 2017
Theorie: 18 augustus 2017 geslaagd.
AVB: 29 augustus 2017 geslaagd.
AVD: 20 november 2017
Rijschool: Ronald in Papendrecht
Lesmotor: Honda CBF 600.
Hoe is het lessen jou bevallen bij Ronald?
Ik ga daar ook lessen namelijk.
 
Morgen m'n AVB examen! Vanavond nog even een rijles, morgenmiddag voor m'n examen nog en dan gaan met die banaan... verplichte oefeningen komen wel goed, maar er zijn er 3 die erg wisselend gaan (parkeervak uitrijden, halve draai, achtje). Hopen dat ik niet een van die 3 hoef te doen, dan moet ik 't wel halen O-) Vind 't wel spannend, maar het weer zit morgen mee! :)
 
Succes Ellen, gaat je lukken! Gewoon lekker ontspannen tijdens erheen rijden (werkte bij mij prima), en dan alles doen zoals in je laatste les.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan