Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Dat is balen zeg Vinny. Was de Ja wel terecht of had je eigenlijk nee in moeten vullen?

Dat is het erge hier aan, ik heb per ongeluk een ja ingevuld. Meteen nadat ik deze fout constateerde heb ik gebeld (+- 5 minuten) maar het was al te laat. ik had de maandag na dit telefoongesprek kunnen afrijden, we zijn nu 7 maanden verder.
 
Dat is het erge hier aan, ik heb per ongeluk een ja ingevuld. Meteen nadat ik deze fout constateerde heb ik gebeld (+- 5 minuten) maar het was al te laat. ik had de maandag na dit telefoongesprek kunnen afrijden, we zijn nu 7 maanden verder.
O.M.G. ik lees dit echt met mijn mond open.. Dat moet toch niet MOGEN, moet toch niet KUNNEN, zo lang om zo een iniemienie klein foutje.. Hoezo kunnen ze dat niet herstellen, waarom moet het zo lang duren om een "onafhankelijke arts" je te laten goedkeuren...

Klote voor je joh, en ik snap dat je er ook gewoon geen begrip voor kunt opbrengen. Hopelijk valt jou nieuwe datum gelijk met onze nieuwe datum en hoef je niet nog langer te wachten..

Ik had eigenlijk volgende week donderdag mijn AVD, maar heb al begrepen dat de maatregelen ook na 6 april nog zullen gelden...
Dat wordt gewoon drie keer niks deze zomer :(
 
O.M.G. ik lees dit echt met mijn mond open.. Dat moet toch niet MOGEN, moet toch niet KUNNEN, zo lang om zo een iniemienie klein foutje.. Hoezo kunnen ze dat niet herstellen, waarom moet het zo lang duren om een "onafhankelijke arts" je te laten goedkeuren...

Klote voor je joh, en ik snap dat je er ook gewoon geen begrip voor kunt opbrengen. Hopelijk valt jou nieuwe datum gelijk met onze nieuwe datum en hoef je niet nog langer te wachten..

Ik had eigenlijk volgende week donderdag mijn AVD, maar heb al begrepen dat de maatregelen ook na 6 april nog zullen gelden...
Dat wordt gewoon drie keer niks deze zomer :(

Ja heel extreem allemaal. Kost me overigens meer dan €500,- extra. Hopelijk mag je op snel afrijden
 
volgens bronnen......
Nog niets officieels dus. Misschien dat het CBR het toch voor elkaar krijgt dat motorrijlessen wel gegeven mogen worden en examens ook weer afgenomen mogen worden. Maar het CBR kennende zal dat wel ijdele hoop zijn. ;(
 
Ik had eigenlijk volgende week donderdag mijn AVD, maar heb al begrepen dat de maatregelen ook na 6 april nog zullen gelden...
Dat wordt gewoon drie keer niks deze zomer :(

4 juli vier ik mijn verjaardag, ben benieuwd of ik dan al AVD heb kunnen doen πŸ€”.

gr. Leo
 
volgens bronnen......
Mja, volgens 'bronnen in Den Haag', en dan ook nog eens uitgelicht door het AD wat ik persoonlijk een nogal hoog Telegraaf/sensatie/clikbait gehalte vind hebben.
Maar meer bronnen heb ik ook niet, vandaar dat ik er duidelijk bij heb gezet 'volgens het AD', verder moeten we zelf gewoon kritisch blijven kijken naar de overload aan 'informatie' die er over ons heen gespuid wordt.
 
Balen, gezondheidsverklaring invullen zodra je begint met lessen scheelt al een hoop ellende.

Was ook het eerste wat ik na de try-the-bike heb gedaan, thuis via de Digid app, was denk ik 5 minuten en toen had ik het "Besluit over de rijgeschiktheid" al binnen. Wel eerst even €37,80 dokken natuurlijk.

gr. Leo
 
Ja volgens bronnen in den Haag inderdaad maar dat laat mij de hoop wel opgeven. Het is afwachten tot morgen wat ze zeggen maar gezien de rijlessen al niet meer mogen, lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat het voor motor/scooter na 6 april opeens toch weer wel door mag gaan....
Hoop echt dat iedereen snel kan afrijden. Misschien daarna eens meeten om lekker te toeren met zn allen ;)
 
Ja heeft het zeker. ik denk dat ik pas na 12 maanden mijn rijbewijs kan ophalen. '(
Proberen positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is... En als we het dan straks EINDELIJK hebben, is dat reden voor een feestje met een lekkere rit !
Maar ik snap dat je er zo instaat. Neem wel aan dat gezien jou situatie dat ook jij voorrang krijgt op de "nieuwe" met afrijden...
 
Jezus Vinny, ik kan me inderdaad je sores van toen nog wel herinneren ja... Wat een ongelofelijke idioterie zeg. Ik snap an sich het CBR nog wel dat ze de vragen stellen, maar als je dan per ongeluk op 'Ja' klikt, en dit meteen meldt zou je toch verwachten dat er iemand zich eens achter de oren gaat krabben. Bureaucratische onzin tot en met. Ik hoop voor je dat je dossier op het bureau landt van een weldenkende en medelevende medewerker (ieder bedrijf moet er eentje hebben, dus er loopt er vast bij het CBR ook wel ergens één rond, toch?) en ze je in ieder geval z.s.m. laten afrijden als deze shit achter de rug is.

Heb je tussendoor nog wel af en toe een lesje gepakt, of moet je zo helemaal van voren af aan gaan beginnen (misschien vooral herhalen, maar ik kan me voorstellen dat er een hoop wegzakt in al die maanden)? Is je theorie nog wel geldig? Je zou je bijna gaan afvragen of je niet ergens iemand een proces aan kunt doen om (een deel van) de gemaakte extra kosten terug te krijgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan