Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Was een oprechte vraag en ieder zijn ding. Vind het altijd interessant hoe andere mensen ergens over denken.
Ik heb op de beurs die elektrische dingen ook gezien en persoonlijk werd ik er totaal niet opgewonden van.. Heb dat overigens ook met elektrische auto's.. Dus oprecht benieuwd :)
 
Hmmm daar doe je het toch voor, de geur van de benzine, de herrie van de uitlaat. Niet dat gezoem van de gemiddelde elektrische grasmaaier onder je :]

Nee aan mij niet besteed.... ben wel een van de weinige die er zo over denkt, dat weet ik. Maar nooit op een elektrische gereden, dus wie weet bevalt het uiteindelijk helemaal niet
 
Nou de lessen en examens toch stil leggen en we allemaal over onze eerst (echte) rit zitten te dromen is dit mischien wel leuk om te weten: de eerste motorfiets rit in Nederland zou van Helmond naar Aerle-Rixtel zijn gegaan, zeg ik niet maar het BHIC. Was op 19 april 1895 dus al efkes geleden :}

Als het ooit zover komt dat ik A erbij heb ga ik dat ritje toch 's narijden, bij de Vlisco op de hoek starten en om 't kasteel heen naar de Zuid-Willmsvaart en daar rechtsaf :].

De startplaats vroeger en nu (als het ouwe garagepand er nog staat tenminste):

jos vd meulen kerkstraat zuid 2.jpg

jos vd meulen kerkstraat zuid 1.JPG


gr. Leo
 
Heb het wel beetje te doen met de mensen in dit topic, ik ga aankomende zondag even een heerlijk ritje maken met die 20graden :], vandaag ook nog trouwens kilometer of 90 staan }) (sorry not sorry)

jaja, wrijf 't er maar in }) }) }) naah, veel plezier :] !

gr. Leo
 
Heb het wel beetje te doen met de mensen in dit topic, ik ga aankomende zondag even een heerlijk ritje maken met die 20graden :], vandaag ook nog trouwens kilometer of 90 staan }) (sorry not sorry)
Hahahahhaaha ja thanks -O-
Maar ik ben blij voor je dat jij het wel kunt!!! Geniet ervan! Onze tijd komt nog wel.................:]
 
Oke, dus….



Vanavond even bij "Mr. Bandit" langs geweest en mijn hart maakte een klein sprongetje.

Hij is zo mooi, nog mooier dan op zijn foto’s! Ik kon niet stoppen met hem aanstaren als een verliefde tiener en al zijn spannende plekjes uitgebreid te bekijken en aan te raken....

Toen ik me niet meer kon beheersen ben ik hem besprongen. Een geweldig gevoel om hem gekneld tussen mijn benen te voelen...
Hij starte en de vibraties gierde door mijn lijf.....
Ik wilde hem het liefst meenemen en berijden op afgelegen plekjes...

Mijn fantasie maakte helaas gauw plaats voor de werkelijkheid.. Het coronavirus.. Hoelang zal het duren voor ik legaal op mijn grote liefde mag rijden?

Moet ik naar mijn hart luisteren en de gok wagen door hem toch mee te nemen en bij mij in de schuur te laten wachten tot we ons speciale momentje samen kunnen hebben...

Nieuwe bandjes, nieuwe remblokken motorisch alles is nagekeken en vervangen... Kan het eigenlijk toch gewoon niet laten gaan...
Heb mn instructeur bericht of hij nog wil kijken en proefrijden, mag dan achterop mee en wie weet laat hij me dan wel een rondje draaien op een afgelegen terrein...
 
Oke, dus….



Vanavond even bij "Mr. Bandit" langs geweest en mijn hart maakte een klein sprongetje.

Hij is zo mooi, nog mooier dan op zijn foto’s! Ik kon niet stoppen met hem aanstaren als een verliefde tiener en al zijn spannende plekjes uitgebreid te bekijken en aan te raken....

Toen ik me niet meer kon beheersen ben ik hem besprongen. Een geweldig gevoel om hem gekneld tussen mijn benen te voelen...
Hij starte en de vibraties gierde door mijn lijf.....
Ik wilde hem het liefst meenemen en berijden op afgelegen plekjes...

Mijn fantasie maakte helaas gauw plaats voor de werkelijkheid.. Het coronavirus.. Hoelang zal het duren voor ik legaal op mijn grote liefde mag rijden?

Moet ik naar mijn hart luisteren en de gok wagen door hem toch mee te nemen en bij mij in de schuur te laten wachten tot we ons speciale momentje samen kunnen hebben...

Nieuwe bandjes, nieuwe remblokken motorisch alles is nagekeken en vervangen... Kan het eigenlijk toch gewoon niet laten gaan...
Heb mn instructeur bericht of hij nog wol kijken en proefrijden, mag dan achterop mee en wie weet laat hij me dan wel een rondje draaien op een afgelegen terrein...
Leuk te lezen dat je zo blij bent met je brommertje
 
Maar eigenlijk heb je 'm al gekocht hè? :Y Ik bedoel: gezien je vorige post.
Hahahahahahaha ik heb nog niks gekocht maar de kans is wel heel erg aanwezig... maar wil eerst met mn instructeur proefrijden en dat kan in de loop van komende week... dus als mn instructeur dan ook kan... zal ik het eind volgende week wel beslissen...
 
Hahahahahahaha ik heb nog niks gekocht maar de kans is wel heel erg aanwezig... maar wil eerst met mn instructeur proefrijden en dat kan in de loop van komende week... dus als mn instructeur dan ook kan... zal ik het eind volgende week wel beslissen...
Nee nee, geef maar toe: deze gaat 't worden. Je instructeur heeft vast wel een paar bedenkingen, maar jij vindt 'm (de motor bedoel ik) zó mooi ...! En zó lief ...! En hij voelt zó lekker ...!
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan