Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Hahhaahahahahhahahahahahahha oooh is het zo duidelijk :PO-)_O-

Hahaha, als die '50 Shades of Bandit'-omschrijving van net enige indicatie is weet ik wel wie er volgende week een nieuwe motor thuis heeft staan. ;)

Zit je alleen nog met het probleem dat je er voorlopig alleen maar naar mag staren en niet op mag rijden... Een soort gereformeerde voor het huwelijk. _O-
 
Hahaha, als die '50 Shades of Bandit'-omschrijving van net enige indicatie is weet ik wel wie er volgende week een nieuwe motor thuis heeft staan. ;)

Zit je alleen nog met het probleem dat je er voorlopig alleen maar naar mag staren en niet op mag rijden... Een soort gereformeerde voor het huwelijk. _O-
Hahahahaha '50 Shades of Bandit' _O-
Ja echt wel klote dat ik er niet op mag rijden dan.. Ga er gewoon elke dag een keer opzitten en poetsen :+
 
Oke, dus….



Vanavond even bij "Mr. Bandit" langs geweest en mijn hart maakte een klein sprongetje.

Hij is zo mooi, nog mooier dan op zijn foto’s! Ik kon niet stoppen met hem aanstaren als een verliefde tiener en al zijn spannende plekjes uitgebreid te bekijken en aan te raken....

Toen ik me niet meer kon beheersen ben ik hem besprongen. Een geweldig gevoel om hem gekneld tussen mijn benen te voelen...
Hij starte en de vibraties gierde door mijn lijf.....
Ik wilde hem het liefst meenemen en berijden op afgelegen plekjes...
@Diaantje Geweldig,!!!!
Ik zag het helemaal voor me.
Even heerlijk gelachen dank je;):]_O-:)
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem al gekocht nu?
Het zijn echt mooie motoren, en laat je niet afbrengen door die lui die zeggen dat zo een zware slecht is.
Zelf ben ik ook niet echt groot of sterk, weeg slechts 70kg, maar rijd al een tijdje op een ZRX 1100 rond, en het bevalt me prima!
Eigenlijk heb je alleen wat last, als je stil staat, anders voel je er niks van. En de kracht bepaal je zelf met je rechterhand, wat jezelf ook al zei.
Lees hier al jaren mee, en heb een tijdje niet gereageerd, dus mij ken je waarschijnlijk niet.
Mocht je nog een proefritje moeten maken met de Bandit 1200, let er dan op of ie niet "huilt" in de derde versnelling. Dat is eigenlijk het zwakke punt van sommige 1200 Bandits, maar het kan dat dat bij een nieuwer bouwjaar zoals die waar je naar kijkt al verholpen is natuurlijk.

Ook ik heb smakelijk gelachen om je buitengewoon beeldvormige liefde voor die Bandit! :Y

In ieder geval krijg je er geen spijt van, en, mocht je nog even moeten wachten met je rijbewijs, je kan hem maar hebben staan toch?:t
 
Heb je hem al gekocht nu?
Het zijn echt mooie motoren, en laat je niet afbrengen door die lui die zeggen dat zo een zware slecht is.
Zelf ben ik ook niet echt groot of sterk, weeg slechts 70kg, maar rijd al een tijdje op een ZRX 1100 rond, en het bevalt me prima!
Eigenlijk heb je alleen wat last, als je stil staat, anders voel je er niks van. En de kracht bepaal je zelf met je rechterhand, wat jezelf ook al zei.
Lees hier al jaren mee, en heb een tijdje niet gereageerd, dus mij ken je waarschijnlijk niet.
Mocht je nog een proefritje moeten maken met de Bandit 1200, let er dan op of ie niet "huilt" in de derde versnelling. Dat is eigenlijk het zwakke punt van sommige 1200 Bandits, maar het kan dat dat bij een nieuwer bouwjaar zoals die waar je naar kijkt al verholpen is natuurlijk.

Ook ik heb smakelijk gelachen om je buitengewoon beeldvormige liefde voor die Bandit! :Y

In ieder geval krijg je er geen spijt van, en, mocht je nog even moeten wachten met je rijbewijs, je kan hem maar hebben staan toch?:t
Hahaha ja ik ben wel echt enorm verliefd ja :Y heb hem nog niet gekocht maar wel tegen de verkoper gezegd dat de kans zo'n 99 procent is hahahaa...Wil wel echt voor ik hem koop mijn instructeur laten proefrijden, een betere kan ik niet hebben die dat voor me doet, en ik mag achterop mee, toch even een beetje feeling... Hahaha...
Dat ie zwaar is oke, maar dat zal ook wel ergens een kwestie van wennen zijn, net als de rechterpols ;)
Zaterdag zal ik het wel weten, maar ik ben mn tuin al aant klaar maken zodat mijn liefde hier kan staan en ik er uren naar mag gaan staren...... O-)

Overigens fijn dat ik jullie zo heb laten lachen met mijn liefdesverklaring voor Mr. Bandit :P
 
Dat is inderdaad wennen, dat ie wat zwaar is. Zelf heb ik, buiten die 1100 ook nog een 1200 staan. Dat was effe wennen, want eerder had ik een SV650S die echt wel lichter was, vooral met manoevreren merk je dat, en met opbokken. Maar dat went snel, als je eenmaal doorhebt waar het zwaartepunt ligt en weet hoe je er, qua houding dan, mee om moet gaan. Het went snel kan ik je zeggen.
De 2 oude z650's die ik voor de hobby erbij heb, 2 oude hokken, zijn net brommers in verhouding...
Mijn ervaring met de wat zwaardere motoren is dat ze wat stabieler op de weg liggen, heb er vaak meer vertrouwen in als die oude z650, die gaat vaak bij wat wind instabieler zijn. Maar ik weet niet beter want ben met die oude meuk opgegroeid.

Je instructeur is inderdaad een goede om een oordeel te vellen, die weet echt hoe een motor hoort te zijn natuurlijk.
Ik ben in ieder geval blij met m'n 1100 en 1200, zijn echt heerlijke fietsen, en vergelijkbaar met een Bandit 1200.
Vandaag weer lekker weg geweest met de 11, en een heerlijk ritje gehad.
Hopelijk heb jij dat ook snel, als heel die corona zooi weer over is en je je rijbewijs hebt.

Succes in ieder geval, en ik hoop dat het wat moois word met je Bandit! :Y :t
 
alleen als je stilstaat of als je ermee moet lopen, is een motor zwaar. als het eenmaal rolt, merk je er weinig meer van.

de eerste motor waar ik normaal op kon zitten (1.88m bij 90kg) was een Honda SilverWing 500cc V-twin uit 1982. 230kg schoon aan de haak. het was mijn 2e motor. toen ik 'm kocht, 'moest' ik van Groningen naar huis in Hilversum. stel je voor: nauwelijks rij-ervaring (okee, na mijn examen een paar weken op een te kleine Kawasaki GPZ500), en dan met een onbekende motor met een olielekkage (lekke voordekselpakking) 200km naar huis kachelen. lekkage opgelost, verder nog een beetje mee gerommeld en rondgereden, tot er een Honda Pan European 1100 kwam. zo mogelijk nog zwaarder, met 280kg. maar ook bij die motor: als het eenmaal rolt, merk je niet dat-ie zwaar is. en ik kan er naar mijn idee wel aardig mee kantelen.
 
@Coert65 zozo je hebt nogal wat leuks staan *O* ja uiteindelijk is het toch wennen op wat voor motor je dan ook begint.. maar kan me voorstellen dat een zwaardere in het begin wat lastiger is.... maar ik heb van horen zeggen dat stevigere mensen betere sex hebben dus met die vergelijking heeft een stevigere motor dus ook veel meer climax :P
Oh, die was wel weer heel slecht.....

Ik denk dat het voor iedereen anders is en ik ben natuurlijk een klein ding, niet heel sterk maar eej, waar een wil is, is een weg!

Ik hoop ook dat de coronacrisis snel voorbij is en ik weer mag lessen en snel op mijn eigen Bandietje mag vertrekken :]

Fijn dat je vandaag weer lekker hebt gereden! Was het ook erg mooi weer voor!!!
 
Hahaha ja ik ben wel echt enorm verliefd ja :Y heb hem nog niet gekocht maar wel tegen de verkoper gezegd dat de kans zo'n 99 procent is hahahaa...Wil wel echt voor ik hem koop mijn instructeur laten proefrijden, een betere kan ik niet hebben die dat voor me doet, en ik mag achterop mee, toch even een beetje feeling... Hahaha...
Dat ie zwaar is oke, maar dat zal ook wel ergens een kwestie van wennen zijn, net als de rechterpols ;)
Zaterdag zal ik het wel weten, maar ik ben mn tuin al aant klaar maken zodat mijn liefde hier kan staan en ik er uren naar mag gaan staren...... O-)

Overigens fijn dat ik jullie zo heb laten lachen met mijn liefdesverklaring voor Mr. Bandit :P
Je kunt ook altijd Erik van Lent nog inschakelen, die is - als ik verscheidene MF'ers geloven mag - minstens net zo goed als jouw instructeur.
 
@Coert65 zozo je hebt nogal wat leuks staan *O* ja uiteindelijk is het toch wennen op wat voor motor je dan ook begint.. maar kan me voorstellen dat een zwaardere in het begin wat lastiger is.... maar ik heb van horen zeggen dat stevigere mensen betere sex hebben dus met die vergelijking heeft een stevigere motor dus ook veel meer climax :P
Oh, die was wel weer heel slecht.....

Ik denk dat het voor iedereen anders is en ik ben natuurlijk een klein ding, niet heel sterk maar eej, waar een wil is, is een weg!

Ik hoop ook dat de coronacrisis snel voorbij is en ik weer mag lessen en snel op mijn eigen Bandietje mag vertrekken :]

Fijn dat je vandaag weer lekker hebt gereden! Was het ook erg mooi weer voor!!!

Ik weeg zo'n 120 kilo, heb een motor van ruim 300 kilo, en ik heb hier een mening over. :+
 
Ik denk dat het voor iedereen anders is en ik ben natuurlijk een klein ding, niet heel sterk maar eej, waar een wil is, is een weg!

Ik hoop ook dat de coronacrisis snel voorbij is en ik weer mag lessen en snel op mijn eigen Bandietje mag vertrekken :]

Fijn dat je vandaag weer lekker hebt gereden! Was het ook erg mooi weer voor!!!
Ha, gesnapt! Ik zei het toch al: je hebt hem al gekocht :P

_O-
 
Nou, aan mij ligt 't in ieder geval niet O-)O-)O-).


overlast KNMV.JPG



gr. Leo
 
Nou, aan mij ligt 't in ieder geval niet O-)O-)O-).


Bekijk bijlage 1483002


gr. Leo
Woon bij de Waaldijk en ik vond het afgelopen weekend erg meevallen.
Ik vond al die groepen met wielrenners die liepen te schreeuwen vervelender.
Natuurlijk zijn er een aantal die als gekken reden maar als ik kijk naar voorgaande jaren vond ik het voor de eerste echt lekkere dag rustiger dan andere jaren.
 
M'n laatste les (tot nu toe) waren we ook de Maasdijk opgegaan. Nou heb ik de winter doorgelest en op doordeweekse (kantoor)uren zag je daar nauwelijks volk, en bij een beetje regen al helemaal niemand. Voor mij ideaal om bochtjes te oefenen. Die laatste les was al tijdens het thuiswerken en de gesloten scholen, zonnetje erbij en dus stapvoets rijden tussen de fietsers, wandelaars, skeelerrijders etc.

Ik zag trouwens op m'n stukje CBR pagina dat de ouwe AVD datum weggehaald was, er staat nu uitgesteld/nog niet gepland, heb me maar aangemeld voor de nieuwsbrief.

OOOW en ik heb een nieuwe fiets gekocht !!!!

RIH Delta 2.png


Een echte RIH Delta, 8 versnellingen én USB laad aansluiting in de koplamp. Woensdag ophalen bij de dealer :] :] :]

gr. Leo
 
@Vesta & @Diver2000 Als iedereen nou gewoon eens een beetje rekening met elkaar zou houden en gewoon normaal zou genieten van zijn/haar ritje, dan is er niks aan de hand. Hoewel.... Ook als er normaal gereden wordt heb je van die klagers.. Die houden gewoon in het algemeen al niet van motoren.....

en @Vesta gefeliciteerd met je geweldig mooie fiets ;)
Goed idee ook het inschrijven op de nieuwsbrief, ga ik ook maar eens doen!

@botoo Zodra ik Mr. Bandit echt mijn eigendom mag noemen, zal ik een fotootje plaatsen.. Nu heb ik alleen foto's van bij de dealer :Y Maakt hem niet minder prachtig natuurlijk :+ Die foto's staan een stukkie terug
 
Hahahaha bijzondere beschrijving, gewoon mijn waarheid 8-)
Maar zeker, als ik tot koop overga (ja hele grote kans) en hij staat in mijn tuintje, dan zal ik jullie zeker trakteren op een aantal mooie plaatjes van mijn lieveling :]
Ik weet niet wat je voor werk doet maar ik denk dat een switch naar schrijfster je een goede carrière kan opleveren _O-
 
Ik weet niet wat je voor werk doet maar ik denk dat een switch naar schrijfster je een goede carrière kan opleveren _O-
Hahahahahahahaha Ik ben administratief medewerktster/telefoniste/manusje van alles hier in dit bedrijf :+
Ik zou het natuurlijk altijd kunnen proberen, die "50 Shades Of Bandit"' van @MBKNLD is natuurlijk wel een leuke titel voor het eerste boek.. Goh jullie brengen me nog op ideeën.. 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan