Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

1605709134275.jpeg
Ring aan de binnenkant van de schijfrem is voor de ABS. Daar kan je aan herkennen dat er ABS op de motor zit. Zit ook in de schijfrem(men) aan de voorkant.
 
Ik kreeg naast de standaard 'lees die nummerplaat even op' een vraag over de voorvork, wat je daaraan kunt controleren. Antwoord; dat 'ie geen olie zweet. 'Want wat gebeurt er anders?' Nou, dan kan er olie op je remschijf terechtkomen en dat remt verrekte lastig. :+
 
Met een grijns op mijn gezicht mag ik jullie wederom mededelen dat ik ben geslaagd*O*! Ditmaal voor mijn AVD! Ein-de-lijk is het a2 rijbewijs ook van mij! De rit nagenoeg foutloos gereden. Ging er erg zenuwachtig in maar de spanning was na het wegrijden van het CBR terrein al verdwenen (mede dankzij het banaantje:Y). Nu het pasje nog aanvragen en eens kijken voor een leuke supermoto!

Graag wil ik jullie allen toch nog even bedanken voor alle tips die ik op dit forum heb mogen ontvangen!

Voor wie nog bezig zijn met lessen/examens! Heel veel succes, als ik het kan kunnen jullie het vast en zeker ook!
 
Met een grijns op mijn gezicht mag ik jullie wederom mededelen dat ik ben geslaagd*O*! Ditmaal voor mijn AVD! Ein-de-lijk is het a2 rijbewijs ook van mij! De rit nagenoeg foutloos gereden. Ging er erg zenuwachtig in maar de spanning was na het wegrijden van het CBR terrein al verdwenen (mede dankzij het banaantje:Y). Nu het pasje nog aanvragen en eens kijken voor een leuke supermoto!

Graag wil ik jullie allen toch nog even bedanken voor alle tips die ik op dit forum heb mogen ontvangen!

Voor wie nog bezig zijn met lessen/examens! Heel veel succes, als ik het kan kunnen jullie het vast en zeker ook!
Hoera! *O* Geweldig! :t Gefeliciteerd! 👍
Je neemt toch geen afscheid van het forum? :N
 
Dank jullie wel!
Pasje is officieel pas dinsdag klaar, maar ga vrijdag misschien even bellen of het niet toevallig al binnen is.

Hoelang duurde het bij jullie? zonder spoed aanvraag? Met mijn B rijbewijs (10 jaar geleden), was het ook al binnen 3 dagen klaar terwijl het een week zou duren...
Nog tips voor leuke motoren die te koop staan? Voorkeur voor naked.
Twijfel enorm tussen de SV650(gladius), MT07, Z650 of vergeet ik nu een heel ander top model?
Ik heb hem afgelopen vrijdag aangevraagd, en vandaag met de lunchpauze al opgehaald. Viel me reuze mee dat hij al zo snel klaarlag.
 
Goed werk :t en succes voor het laatste stukje!
Al iets op het oog?

Dankjewel, nee nog niet specifiek iets op het oog, denk dat het sowieso een oud beestje word en dan eerst maar lekker rond te toeren en meer ervaring op doen

Wil ook geen nieuwe motor, vind ik zonde mijn favoriet is toch eigenlijk de Yamaha r6 maar kwa houding lijkt me dat voor de polsen en overige delen van het bovenlichaam niet echt wat voor de langere termijn.

Dus om af en toe te huren lijkt me dat dan handiger.

Maar de buikschuiver blijft mijn favoriet mooie stoere looks geeft dat 😁

Weet iemand overigens ook of het in je cbr account zichtbaar is/word dat je het avb examen met n voldoende hebt afgerond?
 
Weet iemand overigens ook of het in je cbr account zichtbaar is/word dat je het avb examen met n voldoende hebt afgerond?
Ja, dat staat er op als ze het ingevoerd hebben in het systeem. Staat onder 'Mijn dossier', dan 'Mijn Resultaten' en dan 'Mijn examens en toetsen'. Daar staan in ieder geval alle examens die je gehaald hebt (praktijk en theorie).
 
En en en???? Iedereen geslaagd vandaag???

Ik heb mijn avb examen vanmiddag gehad, en jawel geslaagd 😊🥳 *O*
Gefeliciteerd!

Ik ben vanmiddag ook geslaagd voor AVB!*D Ging echt zoveel minder lekker als tijdens de lessen, maar voor de examinator was het blijkbaar goed genoeg..;)

Bij mij ging het helaas niet goed. Ik ging dingen doen die ik nooit doe, dus nu even alles laten bezinken en volgende keer beter.
Ai balen zeg! Maar volgende keer beter idd.:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan