Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Gister weer fijn gelest op het oefenterein.
Bijna alle AVB oefeningen alweer gehad. Voor het eerst de uitwijk oefening gedaan. Die is leuk!!*D
Verder het 8je ook voor het eerst maar ging zeker niet slecht...
Examen zal waarschijnlijk eind v/d maand of begin volgende maand zijn...
Ook ik heb steeds meer zin in de AVD lessen 8-)
 
Vond avb sowieso leuk en leuker dan avd.
Beetje naar dat gezeik luisteren tekens vond ik het ook niet echt 🙈
Ik ook, zou nu nog best wel eens willen AVB'en met m'n eigne motor haha. Kon ook op een gegeven moment het "hier gaan we links", "de stoplichten rechts", "probeer eerder te kijken", "je keek niet", "geef meer gas", "minder gas geven" etc etc niet meer aanhoren :X
 
Ik kijk even een paar dagen niet op het forum en zie direct allemaal geslaagden langskomen. Allen gefeliciteerd! *O*

Nou, vorige week en vandaag weer AVB lesjes gehad na een flinke pauze door het ongeluk van m'n instructeur. Het snelle cluster, het rem cluster en het lopen met de motor heb ik wel in de vingers. Langzame cluster blijft wel echt een dingetje. Het frustrerendste is dan nog dat ik wéét dat ik het dus wel kan, maar het lukt niet, nog meer frustratie, de pilonnen alle kanten op. Joe! }:O

Het ook inmiddels al een AVD lesje gehad en die ging echt prima! Geeft hoop voor als ik eíndelijk dat AVB heb gehad. Volgende week m'n examen! Gelukkig daarvoor nog een les ingepland, dan kunnen we nog even werken aan de langzame oefeningen..
 
Ik kijk even een paar dagen niet op het forum en zie direct allemaal geslaagden langskomen. Allen gefeliciteerd! *O*

Nou, vorige week en vandaag weer AVB lesjes gehad na een flinke pauze door het ongeluk van m'n instructeur. Het snelle cluster, het rem cluster en het lopen met de motor heb ik wel in de vingers. Langzame cluster blijft wel echt een dingetje. Het frustrerendste is dan nog dat ik wéét dat ik het dus wel kan, maar het lukt niet, nog meer frustratie, de pilonnen alle kanten op. Joe! }:O

Het ook inmiddels al een AVD lesje gehad en die ging echt prima! Geeft hoop voor als ik eíndelijk dat AVB heb gehad. Volgende week m'n examen! Gelukkig daarvoor nog een les ingepland, dan kunnen we nog even werken aan de langzame oefeningen..

gaat je vast lukken dan! wel mooi dat je al een avd lesje mocht doen. bij mijn lessen mocht ik dat toch echt pas na behalen avb :) Maar niet te veel nadenken, en goed vooruit kijken ;)
 
Ik deed ook eerst puur avb lessen. Wel van en naar oefenterrein op weg rijden, waardoor ik al wel kon wennen aan verkeer. Achteraf denk ik dat focus op avb wel goed is, 2 uren per keer zijn sneller voorbij dan je denkt.
 
Zo, ik ga vanavond aan het gebak :D
Morgen gelijk mijn rijbewijs met spoed aanvragen, donderdag hopelijk de motor ophalen :D
Gefeliciteerd!!

Ik had vanavond les. Halve draai. Man wat een drama. We gingen naar zoetermeer en terug ook snelweg. Lekker 140 over de A12 :]

Het is echt een mentale drempel die ik over moet. Het is me wel gewoon meerdere keren gelukt, maar we hebben wel staan ploeteren met z'n tweetjes....
 
Ik heb mijn oude lesmotor overgenomen.
Een honda cbf500 uit 2007 :)

IMG_20190319_213257.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan