Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Pff ik probeer nu een motor theorie examen in te plannen maar de CBR-site geeft óf steeds een foutmelding of geeft aan dat ik pas in augustus theorie-examen kan doen!?!!? Ik word er erg chagrijnig van. Herkennen jullie dit? Heb ik meer kans op succes als ik het een andere keer probeer deze week?
Ik zou het gewoon dagelijks blijven bekijken, bij mij was het ook vol vorig jaar, en wist toen een paar dagen later toch nog een plekje te bemachtigen op 23 december :)
 
Pff ik probeer nu een motor theorie examen in te plannen maar de CBR-site geeft óf steeds een foutmelding of geeft aan dat ik pas in augustus theorie-examen kan doen!?!!? Ik word er erg chagrijnig van. Herkennen jullie dit? Heb ik meer kans op succes als ik het een andere keer probeer deze week?

Dit is al tijden zo helaas; het CBR kampt met een enorme backlog aan verlate examens en veel nieuwe kandidaten die het motorrijden hebben besloten op te pakken de afgelopen maanden. Ik heb toevallig vanmorgen een theorie examen kunnen boeken voor volgende week maandag, maar dat kostte wel een paar uur F5’en. Je moet geluk hebben en vooral blijven refreshen. Het kan dus wel! Succes :)
 
Pff ik probeer nu een motor theorie examen in te plannen maar de CBR-site geeft óf steeds een foutmelding of geeft aan dat ik pas in augustus theorie-examen kan doen!?!!? Ik word er erg chagrijnig van. Herkennen jullie dit? Heb ik meer kans op succes als ik het een andere keer probeer deze week?
klopt ik heb er ook heel veel last van gehad. ik keek daarom ook maar heel nederland dan maar even 2 uur heen en 2 uur terug gassen.
maar veel f5 drukken en soms eventjes wachten en weer proberen, ook lukt het soms op de telefoon beter dan op de laptop verschilde ook nog wel is.

maar het blijft een drama dat klopt
 
Bedankt voor de felicitaties :)
Heb nog geen motor staan, ben nu een lijstje aan het maken van motoren om van het weekend proef te gaan rijden. Staat onder andere een KTM 990, Yamaha Tenere enz. op :)
Veel plezier met proefrijden!! Laat je wel nog weten wat het geworden is als je er eentje hebt uitgezocht? 😁
 
even een vraagje
de 14e heb ik mijn 2e theorie examen in leeuwarden.
de 1e keer ben ik helaas gezakt met 11 foutje in maastricht.
en dat allemaal vanuit vinkeveen maargoed je moet er iets voor overhebben.

maar waar ik nu op vastloop zijn de oefen examens, er zijn zoveel verschillende websites zoals
tet.nl , theorie.nl , theorie-leren.nl, i theorie enz.
maar waar zijn nu de beste ervaringen mee die het meeste ook op de examens van het cbr lijken?
ik ben qua boek aan het leren van de anwb

Ik persoonlijk vind de examens van vekabest heel erg fijn, worden ook door meerdere sites gebruikt volgensmij. De oefenexamens van vekabest zijn eigenlijk nog moeilijker dan het echte examen, de vraagstelling komt vooral bij de instinkers erg overeen! Ik ben dankzij die oefenexamens geslaagd met 1 fout.
 
Daarmee wordt het ook drukker op de weg. Als ik zie hoe de meesten ernaartoe geleefd hebben gaan ze voorlopig zeker acht uur per dag rijden :P De benzine is toch praktisch te geef :Y

Nu alleen allemaal nog even een stickertje achterop, dan weet ik naar wie ik zwaai! :Y
 
Nu alleen allemaal nog even een stickertje achterop, dan weet ik naar wie ik zwaai! :Y

Een stickertje ? Veuls te klein, géén valse bescheidenheid:

Rossi kletsen over lessen.jpg


*D *D *D


gr. Leo

PS: stickertjes besteld :t
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bericht gekregen. :) Examen AVD geboekt op 9 juli, dag na mijn verjaardag. De drank moet dan maar een dag wachten ;)
Dus nog een maandje te oefenen en dat terwijl het laatste rit al zo goed ging. Heb nog 8 lessen vooruit betaald staan dus zo 2 x per week kunnen rijden maar hou het de komende twee weken eerst nog maar even op 1 x per week.
Wel spannend idee hoor ,maar verdorie dan ben ik net 65 geworden:+ Had het voor die tijd willen hebben :9~
 
Nu dan toch ook eens serieus voor een motor gaan kijken,
Honda Deauville lijkt me wat .
Wil liefst iets met cardan en ABS hebben denk ik En zo rond de 700cc lijkt me mooi om te beginnen.
 
Vandaag bericht gekregen. :) Examen AVD geboekt op 9 juli, dag na mijn verjaardag. De drank moet dan maar een dag wachten ;)
Dus nog een maandje te oefenen en dat terwijl het laatste rit al zo goed ging. Heb nog 8 lessen vooruit betaald staan dus zo 2 x per week kunnen rijden maar hou het de komende twee weken eerst nog maar even op 1 x per week.
Wel spannend idee hoor ,maar verdorie dan ben ik net 65 geworden:+ Had het voor die tijd willen hebben :9~

Nice hoor! Welke regio mag jij op? 😁
 
Leuke voor de theorie kandidaten: als je een huisdier (hond) aan de hand meevoert ben je gewoon een voetganger, maar wat als je je paard via de openbare weg aan de hand meevoert naar de stal ? En waar ligt de grens tussen die twee ? Je hebt tenslote hééle grote honden en ook hééle kleine paardjes ..... :Y.

gr. Leo

haha ik kreeg deze vraag ook bij een oefenexamen!
 
Hoor nu toch af en toe van steeds meer examens die gepland gaan worden. Morgen maar eens de rijschool bellen of ze al meer weten voor AVB, wil eigenlijk pas weer gaan lessen als ik een datum heb maar vind het nu al te lang duren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan