Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Sorry mensen, even offtopic....

Vandaag is de dag dat ik mijn vader ga verassen. Ben nog zenuwachtiger dan ik was voor mn examens :+
Nu is er 1 ding. Ik heb de gopro getest met een vriend en van de 10 filmpjes hadden er 6 een foutmelding en kon ik dus niks mee. Geen idee wat we fout hebben gedaan. Ik kan er ook niks over vinden.
Ik heb hem nu teruggezet naar fabriekinstellingen in de hoop dat het nu goed gaat maar mocht iemand nog iets weten, hoor ik het graag.
Het is een gopro hero 4 silver, tweedehands gekocht.
 
Sorry mensen, even offtopic....

Vandaag is de dag dat ik mijn vader ga verassen. Ben nog zenuwachtiger dan ik was voor mn examens :+
Nu is er 1 ding. Ik heb de gopro getest met een vriend en van de 10 filmpjes hadden er 6 een foutmelding en kon ik dus niks mee. Geen idee wat we fout hebben gedaan. Ik kan er ook niks over vinden.
Ik heb hem nu teruggezet naar fabriekinstellingen in de hoop dat het nu goed gaat maar mocht iemand nog iets weten, hoor ik het graag.
Het is een gopro hero 4 silver, tweedehands gekocht.
Oeh spannend! Succes vandaag :) Met de Gopro kan ik je niet helpen, maar misschien een slechte geheugen kaart?
 
Sorry mensen, even offtopic....

Vandaag is de dag dat ik mijn vader ga verassen. Ben nog zenuwachtiger dan ik was voor mn examens :+
Nu is er 1 ding. Ik heb de gopro getest met een vriend en van de 10 filmpjes hadden er 6 een foutmelding en kon ik dus niks mee. Geen idee wat we fout hebben gedaan. Ik kan er ook niks over vinden.
Ik heb hem nu teruggezet naar fabriekinstellingen in de hoop dat het nu goed gaat maar mocht iemand nog iets weten, hoor ik het graag.
Het is een gopro hero 4 silver, tweedehands gekocht.

Good Luck!

-Edit:
Net ff de settings van je GoPro gegoogled.
Zoals ik al over de app gooide, controleer op welke kwaliteit opnemen hij staat.
Vrij waarschijnlijk dat de SD-card die je gebruikt de data niet snel genoeg weggeschreven krijgt.... vooral als hij op 4K opnemen staat.
(En de (micro) SD card niet groter is dan 64GB)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er al mensen die na-corona een examen hebben kunnen laten inplannen door de rijschool? Dus niet de inhaal examens die gecanceled waren maar nieuwe examens?
 
Is uiteindelijk afhankelijk van welk "volgsysteem" je gebruikt.
Mijn persoonlijke ervaring is dat dat voor veel extra handelingen zorgt...
Dus mijn favoriet is, neem een positie in de groep, en blijf op die positie, ga niet lopen inhalen.
Langzame rijders vooraan in de groep, snelle rijders achteraan.
Op deze manier kan een voorrijder bij een niet al te grote groep, zelf de groep redelijk bij elkaar houden door iets minder vlot te rijden...

Als rijder in de groep hoef je dus wat betreft de groep alleen "direct" op je voorligger en achterligger te letten.
Wie voor je zit zodat je de juiste blijft volgen (mocht er toevallig een voorbijkomende motorrijder zijn)
en wie achter je ligt voor het geval de voorrijder te laat doorheeft dat de laatste bijvoorbeeld toch wel besloten heeft om voor het oranje licht te stoppen.
(en dan kan je eventjes iets langzamer rijden om de groep iets op te rekken en de achterliggers makkelijker de groep terug te laten vinden)
Geef mij maar gewoon de route, dan laad ik die wel in mijn TomTom. Kan ik ook nog op de rest van het verkeer letten ipv alleen op mijn voorganger O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Sorry mensen, even offtopic....

Vandaag is de dag dat ik mijn vader ga verassen. Ben nog zenuwachtiger dan ik was voor mn examens :+
Nu is er 1 ding. Ik heb de gopro getest met een vriend en van de 10 filmpjes hadden er 6 een foutmelding en kon ik dus niks mee. Geen idee wat we fout hebben gedaan. Ik kan er ook niks over vinden.
Ik heb hem nu teruggezet naar fabriekinstellingen in de hoop dat het nu goed gaat maar mocht iemand nog iets weten, hoor ik het graag.
Het is een gopro hero 4 silver, tweedehands gekocht.


Spannend! Maar hij gaat vast hartstikke blij verrast zijn, have fun!
 
Geef mij maar gewoon de route, dan laad ik die wel in mijn TomTom. Kan ik ook nog op de rest van het verkeer letten ipv alleen op mijn voorganger O-)

Vindt ik zelf ook het meest prettige, maar ik rij dan bij ervaren groepen veelal achteraan.

Als iedereen een TomTom/Garmin heeft heb je ook geen wegwijzers nodig bij grote groepen, de ervaring leert echter dat veel mensen toch zonder TomTom/Garmin rijden. Is ook niet erg ik heb de eerste paar duizend ook zonder gereden. Vooral als je net een motor hebt gekocht snap ik heel goed dat je even het budget er niet voor hebt. Met google maps op je telefoon in een tanktas of af en toe stoppen en spieken op je telefoon werkt ook prima.
 
Sorry mensen, even offtopic....

Vandaag is de dag dat ik mijn vader ga verassen. Ben nog zenuwachtiger dan ik was voor mn examens :+
Nu is er 1 ding. Ik heb de gopro getest met een vriend en van de 10 filmpjes hadden er 6 een foutmelding en kon ik dus niks mee. Geen idee wat we fout hebben
Heel veel plezier en geniet dan ook van zijn geszicht *O* :)
 
Ondanks dat ik doorgaans weinig last van zenuwen heb begin ik volgens mrs.botoo nu duidelijk onrustig te worden. Met AVB had ik het idee, gewoon leuk en als ik het niet goed doe dan volgende keer beter, nu is het meer een gevoel als ik het niet goed doe dat ik weer een giga vertraging oploop en dat zit me toch niet lekker.

Banaantje ligt klaar, dat wel 😌😅

Morgenmiddag weten we meer 🧐
28132832-klavertje-vier-geïsoleerd-.jpg


gr. Leo
 
Heel veel plezier en geniet dan ook van zijn geszicht *O* :)
Hahahahaa ja ik ga zelf niet op de camera letten, mijn bonusmama (zijn vrouw) weet ervan, met haar alles bekokstooft dus hoop dat zei de reactie goed op der mobiel weet vast te leggen. Ben echt zo benieuwd hoe hij gaat reageren, waarschijnlijk heel droog met een "ooooh...... leuk..... " :P
 
Hahahahaa ja ik ga zelf niet op de camera letten, mijn bonusmama (zijn vrouw) weet ervan, met haar alles bekokstooft dus hoop dat zei de reactie goed op der mobiel weet vast te leggen. Ben echt zo benieuwd hoe hij gaat reageren, waarschijnlijk heel droog met een "ooooh...... leuk..... " :P

Het is dat mijn pa meeging om mijn motor te kopen en hij alles wel wist. Altijd rustig tot de motor was gekocht.

"Wanneer ga ik een rondje rijden?"

Hij heeft dik 29 geen motor gereden, dus heb hem eerst een opfrisles samen met mijn broertje cadeau gedaan maar heeft hij tot op heden niet gedaan, dus niet gereden.

Heel veel plezier in ieder geval!
 
Het is dat mijn pa meeging om mijn motor te kopen en hij alles wel wist. Altijd rustig tot de motor was gekocht.

"Wanneer ga ik een rondje rijden?"

Hij heeft dik 29 geen motor gereden, dus heb hem eerst een opfrisles samen met mijn broertje cadeau gedaan maar heeft hij tot op heden niet gedaan, dus niet gereden.

Heel veel plezier in ieder geval!
OOh jammer zeg. Mijn pa rijd al tig jaar motor en dat zal niet veranderen :) Ik laat wel weten hoe het is gegaan


Back on topic:
@Gammo het is nog eventjes wachten maar als je het dalijk hebt dan is het het allemaal waard geweest. Trust me.
 
Had vandaag een afspraak bij de kaakchirurg voor een verstandkies. Ik meende dat dit gewoon een intake zou zijn, maar nee hoor. Meneer wilde al direct gaan snijden. Dus niet hè. Maandag AVD examen en no way dat ik dat met pijn in nmijn bakkes ga doen. Afspraak maar verzet dus O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan