Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Wat een bijzondere verschillen worden er beschreven. Wel interessante info!
Inderdaad. Beetje vreemd naar mijn mening. Natuurlijk wisten we al dat een examen altijd een momentopname is, afhankelijk van verschillende factoren en omdat het door mensen wordt beoordeeld is het ook nog subjectief. Maar je zou verwachten dat ze op zo iets als dit gewoon overal hetzelfde doen om iedereen dezelfde "factor" te geven. Je kan immers discussiëren over het feit dat iemand die zowel rijdt als instructies doorgeeft meer dingen tegelijk aan het doen is en daarom minder goed kan focussen op wat jij doet.
 
Ik weet niet wat er van waar is (indianenverhalen misschien) maar naar verluidt is diegene wel een goede melkkoe want vaak zakt er 1 van de 2 leerlingen. Reden opgaaf is altijd hetzelfde punt op de snelweg(invoegen). Dit hoor ik van instructeurs he dus hang mij er niet aan op.😉
 

Bijlagen

  • hebbon.png
    hebbon.png
    185,9 KB · Weergaven: 36
Hey y’all. Ik lees al een tijdje mee met dit topic en heb al veel tips voorbij zien komen. Ik ben vorige week geslaagd voor mijn AVD maar vind het toch wel leuk om ervaringen te delen en als non anoniem persoon mee te lezen ;).

Lessend rijbewijs: A Code-80
Eerste rijles: 01-05-2021
Theorie: 10-08-2021
AVB: 16-07-2021
AVD: 26-10-2021
Rijschool: Ronald (Papendrecht)
Lesmotor: verschilt
 
Hey y’all. Ik lees al een tijdje mee met dit topic en heb al veel tips voorbij zien komen. Ik ben vorige week geslaagd voor mijn AVD maar vind het toch wel leuk om ervaringen te delen en als non anoniem persoon mee te lezen ;).

Lessend rijbewijs: A Code-80
Eerste rijles: 01-05-2021
Theorie: 10-08-2021
AVB: 16-07-2021
AVD: 26-10-2021
Rijschool: Ronald (Papendrecht)
Lesmotor: verschilt
Tuurlijk, hartelijk welkom! :t En gefeliciteerd met je AVD! *O*
 
Hey y’all. Ik lees al een tijdje mee met dit topic en heb al veel tips voorbij zien komen. Ik ben vorige week geslaagd voor mijn AVD maar vind het toch wel leuk om ervaringen te delen en als non anoniem persoon mee te lezen ;).

Lessend rijbewijs: A Code-80
Eerste rijles: 01-05-2021
Theorie: 10-08-2021
AVB: 16-07-2021
AVD: 26-10-2021
Rijschool: Ronald (Papendrecht)
Lesmotor: verschilt
Proficiat met je rijbewijs! Nette kalender! :t
 
15 mei 2021 - begonnen met theorie te leren.
29 mei begonnen met eerste rijles
14 juli theorie gehaald (1x)
26 juli van rijschool veranderd ivm niet kunnen inplannen/verkeerd aanleren
27 juli gezondheidsverklaring ingevuld en goedgekeurd
21 september avb gehaald (1x)
13 december avd examen

Rijscho(o)l(en):
Voorheen: Mika
Nu: Verboon Wegwijze opleiders

Lesmotor(en):
Voorheen:
Suzuki Gladius SV650u 2013 (met een slechte 3de versnelling)
Nu:
Yamaha MT07 2017 (super motor met al 50000km op de teller)

Ik les vrijwel elke week
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan