Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, als je als beginnend lesser nou een beetje bang bent voor die motor, hier is wat de motor voor je doet: hoe gek en raar je zelf ook doet, die motor wil gewoon rechtop doorrijden.

Dus als je niet al te gekke dingen doet, blijf je er gewoon op zitten. De motor helpt je altijd om goed rechtdoor te rijden.

Humor! die kende ik nog niet :P
 
Je kan gewoon mijn bericht bekijken, knopje links van de quoteknop, die in het midden... Dan krijg je de bericht code en die zet je dan in het nieuwe deel... Maar is 't misschien niet handiger om iemand te hebben die ook al wat van alle code's etc. afweet om ook dit deel in de OP te zetten etc.? :P
 
Je kan gewoon mijn bericht bekijken, knopje links van de quoteknop, die in het midden... Dan krijg je de bericht code en die zet je dan in het nieuwe deel... Maar is 't misschien niet handiger om iemand te hebben die ook al wat van alle code's etc. afweet om ook dit deel in de OP te zetten etc.? :P

Dit deel in de OP zetten is niet moeilijk, gewoon de link naar dit topic kopiëren. MF maakt er zelf een mooie link van als het een topic van dit forum is :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan