Motorrijles: kletsen over lessen: 'je bent er bijna!'

Ik duim voor je Smous! Kun je ook lekker meekletsen over ritjes en zo.

Spullebakfiets, lekker bezig! Ik hoef maar 1 of 2x per week naar kantoor anders maakte ik er nog meer, maar ik vind thuis werken ook erg fijn.
 
Mom, ik ben de hele dag voor mijn werk onderweg, het hele land door.. Jammer dat ik vaak spullen mee moet nemen anders had ik dat ook graag op de motor gedaan! Maar we rijden elke zondag een Tour, dus gemiddeld 300 tot 400 km per weekend. ( ligt aan de zaterdag, wanneer er even tijd is dan rijden we ook op zaterdag) moet ervaring op doen hè Hahahaaha dus lekker achter mijn vriend aan tuffen. Heerlijk! Aankomende zondag de BMW rit in Den Bosch rijden. Zaterdag zetten ze bij de dealer mijn koppeling iets dichterbij, moet nu te ver reiken met de hand.
 
Denk als ik een motor zou hebben ik ook elke dag lekker naar werk zou gaan rijden! Heeerlijk!! Auto dan alleen als ik boodschappen of spullen moet slepen haha!

Geen idee wanneer ik AVD moet / mag doen :( deze rijschool heeft liever dat je echt goed bent en voldoende rij style en dan pas examen doen...Tja ach ja ik denk niet meer aan het geld hoor bedoel het is even een investering maar ja thank god hoef ik als ik hier klaar mee ben dit nooit meer te doen haha! En wil ook liefst in 1x slagen ben ik er vanaf ....
 
Nou ik moet zeggen dat het wel enorm ver gaat bij jouw rijschool. Ik heb morgen mijn 20e les (AVB en AVD samen) en dan mag ik al examen doen. Ben 2 maanden bezig ofzo?
 
Yup. AVB had ik 22 maart.


Proefles: 18 februari
Begin AVB: 4 maart
Examen AVB: 22 maart
Begin AVD: 1 april
Examen AVD 21 april
 
Als ik zaterdag 2u heb gelest zit ik toch ook aan 40 lesuren, waarvan 25 uur vooral AVB was met hooguit AVD naar het terrein en terug. Ach het geld kijk ik ook niet zo nauw meer naar, het is even een investering, maar als je het eenmaal hebt dan heb je daar geen zorgen meer om.
 
Ok cool dan ben je snel indeed maar goed heb echt te lang over AVB gedaan komt simpelweg ik heb nooit brommer gereden vroeger...En ik ben al wat ouder en tja moet toegeven als je ouder wordt ben je gewoon voorzichtiger en kost even tijd...haha! Dus waar ik wel echt spijt van heb is dat ik dit niet 15 jaar geleden had gedaan! Maar goed strax in tha pocket en dan heerlijk genieten!
 
Aschtra ik heb 70 uur gehad maar ik denk dat heel veel ook te maken heeft met leeftijd....ben geen jonkie meer...;-)
 
Aschtra, dat heb je snel gedaan zeg :Y zal bij mij ook aan de leeftijd liggen denk -
_O- iig heel veel succes morgen! Ga voor jou en m'n vriendin m'n duimen blauw draaien!!!
 
Jazeker, ik heb een Yamaha R3 zojuist besteld.

57f480c6eb2bbb789325582b.jpg


Thanks all!
 
Rijbewijs krijgen duurt het langste denk ik. Apeldoorn is vrij druk momenteel blijkbaar. 28 April pas een afspraak om hem überhaupt aan te vragen en dan nog week wachten ofzo om hem op te halen

Motor zal in de tussentijd al gereed zijn
 
Rijbewijs krijgen duurt het langste denk ik. Apeldoorn is vrij druk momenteel blijkbaar. 28 April pas een afspraak om hem überhaupt aan te vragen en dan nog week wachten ofzo om hem op te halen

Motor zal in de tussentijd al gereed zijn

Hee nog een Apeldoorner. Ik ook :)

Waar heb je de R3 besteld?
 
Rijbewijs krijgen duurt het langste denk ik. Apeldoorn is vrij druk momenteel blijkbaar. 28 April pas een afspraak om hem überhaupt aan te vragen en dan nog week wachten ofzo om hem op te halen

Motor zal in de tussentijd al gereed zijn
Een afspraak maken voor een rijbewijs :')
Papiertje inleveren aangeven wel of geen spoed en klaar.
Voor 5 jaar geleden in iedere geval kon zelfs bij de receptie hoefde niet eens naar een speciale balie zoals bij een id kaart.
 
Denk als ik een motor zou hebben ik ook elke dag lekker naar werk zou gaan rijden! Heeerlijk!! Auto dan alleen als ik boodschappen of spullen moet slepen haha!

Geen idee wanneer ik AVD moet / mag doen :( deze rijschool heeft liever dat je echt goed bent en voldoende rij style en dan pas examen doen...Tja ach ja ik denk niet meer aan het geld hoor bedoel het is even een investering maar ja thank god hoef ik als ik hier klaar mee ben dit nooit meer te doen haha! En wil ook liefst in 1x slagen ben ik er vanaf ....
Denk dat ze liever zoveel mogelijk aan iemand verdienen.
Ik was ook geen ster en koste mij ook veel tijd(achteraf weet ik nu ook waarom)
Maar er waren er zat die maar 10 lessen hadden en dan al mochten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan