Motorrijles: kletsen over lessen: 'je bent er bijna!'

Btw mensen!! Vandaag staat mijn huis te koop!!! Woohooo!!! Ben zo benieuwd! Ik had niet eens de bord buiten opgehangen of ik heb al bezichtigingen verzoeken gekregen! Morgen word een drukke dag en volgende week denk ik ook.....
 
Pffff...dat duurt nog een vette week! Kon het niet met spoed?

Ja kon wel, maar alleen telefonisch en die lijn was al dicht :_:

Hee nog een Apeldoorner. Ik ook :)

Waar heb je de R3 besteld?

Bij Termaat in nijmegen. Hadden het mooiste prijsje omdat ze nog een 2016 prijs hadden van de R3. Scheelt zo'n 600eu vergeleken met in Apeldoorn (daar ook geïnformeerd over korting enzo)

Dus keus snel gemaakt.


Net een e-mail gehad dat mijn motor woensdagmiddag al klaar staat :( Dan heb ik nog niet eens mijn rijbewijs aangevraagd xD

Now we play the waiting game
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Aschtra! Balen dat je pas eind volgende week je rijbewijs kan aanvragen. Ik keek toevallig gisteren op de site van het gemeentehuis, maar kon nog geen afspraak maken omdat het nog te ver weg is. Voor het aanvragen van mijn paspoort was het een paar maanden geleden ook al moeilijk om een afspraak te maken, kon pas na een maand op een redelijke tijd...
 
Heb ook maar meteen een afspraak gemaakt om hem op te halen. Is een gok maar anders moet ik daar ook nog een week weer op wachten. Dan zou het 3 weken duren voordat ik hem eindelijk heb. Is toch niet te geloven...

28 april afspraak om aan te vragen en 4 mei afspraak om op te halen.
Hoop dat het lukt haha, zijn 4 werkdagen. Op de website staat er 5 werkdagen voor.
 
Ah gefeliciteerd Aschtra!
Wat de gemeente betreft: misschien is het een idee om meerdere afspraken te plannen en die je niet nodig blijkt te hebben weer te cancelen? En als je intussen de kalender online in de gaten blijft houden komen er tussendoor misschien wel plekjes vrij van mensen die datzelfde plan hadden... haha!
 
Ja denk wel dat mensen dat doen inderdaad. Kwam ook in mij op. En heb het zojuist gedaan. 2e afspraak op maandag 8 mei, dan moet die er sowieso zijn.
 
Gelijk heb je Aschtra! Dan maar wachten. Wat een mazzel om in een klein stadje te wonen..vrijdag gehaald, maandag met spoed aangevraagd en dinsdag zat ik op de motor
 
Gefeliciteerd Aschtra *O* *O* gave bike hoor! Jammer dat je zo lang moet wachten, maar daarna lekker rijden :]

M'n vriendin is vandaag ook geslaagd, nu hopen dat het maandag lukt bij mij dan kan ik volgend weekend ook opstappen :Y heb wederom al afspraak gemaakt bij gemeentehuis en dan met spoedaanvraag hopelijk voor Koningsdag.
 
Gefeliciteerd Aschtra! En wat een gve bike heb je! Jammer dat je een week op je rijbewijs moet wachten. Hier in Veghel was het ook moeilijk, maar gelukkig hadden ze een dependance in een ander dorp en daar kon ik wel terecht.. Maar ach je hebt hem!
 
Terug
Bovenaan Onderaan