1e keer snelweg was op een lege A4
2e keer was het "echte" werk voor mij: A13, druk, én hozen, én een meerijder
voorop, die al meer dan 20 lessen had gehad en gewoon doorjakkerde met 120+
ik was nat,... maar niet van de regen
Niet zo wakker van liggen, gewoon niet als een idioot aan die gashendel rukken
om snelheid te maken (dat lukt wel op die manier,... maar je voelt langzaam je
armen wat langer worden).
Stevig dooraccelereren, links of rechts het andere verkeer in de gaten houden,
je snelheid aanpassen zodat je dat mooie gat tussen die autos in kan wat je al
in je spiegel (of in de bocht) zag aankomen
en de gouden regel:
als je denkt "Kan net": Niet doen!
inderdaad, bij 100 zit je al te schudden en bij 120 voelt het bíjna oncomfortabel
...Bijna!
zodra ik harder als 30 ga gaat m'n vizier op een kier (tegen beestjes), bij 50
laatste randje en bij 80 zittie dicht
2e keer was het "echte" werk voor mij: A13, druk, én hozen, én een meerijder
voorop, die al meer dan 20 lessen had gehad en gewoon doorjakkerde met 120+
ik was nat,... maar niet van de regen
Niet zo wakker van liggen, gewoon niet als een idioot aan die gashendel rukken
om snelheid te maken (dat lukt wel op die manier,... maar je voelt langzaam je
armen wat langer worden).
Stevig dooraccelereren, links of rechts het andere verkeer in de gaten houden,
je snelheid aanpassen zodat je dat mooie gat tussen die autos in kan wat je al
in je spiegel (of in de bocht) zag aankomen
en de gouden regel:
als je denkt "Kan net": Niet doen!
inderdaad, bij 100 zit je al te schudden en bij 120 voelt het bíjna oncomfortabel
...Bijna!
zodra ik harder als 30 ga gaat m'n vizier op een kier (tegen beestjes), bij 50
laatste randje en bij 80 zittie dicht