Motorrijlessen in Bussum ( 't Gooi )

Nocer

MF veteraan
13 mrt 2006
34.248
5
Hoi allemaal,

Eindelijk, veel gedoe en veel gespaard en ik ga dan echt beginnen met motorrijlessen!
Toch voor ik rijscholen wou bellen wou ik van eventuele (ex-)lessers weten hoe zij verschillende rijscholen ervaren.

Ik ben getipt dat Sunny en Top best goed zijn.
( Ik las op www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=1&examenplaats=32&x=14&y=15dat alert best goed scoort, ken alleen de rijschool niet :) )
Ook tips kwa lesgeld en eventuele pakketten zijn erg welkom.

Het liefst heb ik een motorrijschool waar ze met de motor achter je aanrijden ( een auto achter je aan vindt ik een beetje raar :) je moet altijd wachten enzo ).

Ik hoor het graag!
 
Ik heb gelest bij Boudewijn in Huizen! Zeer over te spreken! Erg leuke en goede instructeur en, ja, hij rijdt gewoon achter je aan op de motor! :)
 
Ik heb bij Motojon in Hilversum ( www.motojon.nl ) gereden, mooie prijs en hij rijdt altijd op de motor achter je aan. Kan ie je nog dingen laten zien onderweg als dat nodig is.
Ik vond het heel relaxed rijden bij hem in ieder geval, mijn tante heeft er ook les en zo ben ik bij hem terecht gekomen.
Hij is zelfs gratis met me mee geweest naar Amsterdam, op zijn motor, om een motor voor mij te kopen en te testen aangezien ik er zelf geen drol verstand van had heb. Oja.. en ik was toen ik hem kocht ook nog niet in het bezit mn rijbewijs, klein detail.

Over Top heb ik niet zulke goede dingen gehoord, maar iedereen ervaart dingen op een andere manier, bel ze anders allemaal een keer op of ga langs om te babbelen.

Succes met lessen alvast! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 weken geleden mijn motor rijbewijs gehaald bij Motor Ferdinand in Huizen
Een leuke spontane leraar, die niet in het bezit van een auto is, en dus met de motor achter je aan rijdt :]
Ik heb met veel plezier bij hem gelest en met succes in een keer mijn examen gahaald *O*
De lesopbouw is goed en ook heeft hij veel mooie toerroutes die die als lesroute gebruikt (hij heeft ook de Internationale Toerwijzer 2005 geschreven).
Tevens is het geen probleem om tussen de middag bij hem mee te eten (als je de hele dag lest) of dat de les wat uitloopt.
En dan heeft hij ook nog een leuke prijs met alles erop en eraan :Y
Dit is zijn website www.motor-ferdinand.nl

Een man die niet zonder motorrijden kan *D
Ik ben er zeer tevreden over :Y
 
Ik heb 2 weken geleden mijn motor rijbewijs gehaald bij Motor Ferdinand in Huizen
Een leuke spontane leraar, die niet in het bezit van een auto is, en dus met de motor achter je aan rijdt :]
Ik heb met veel plezier bij hem gelest en met succes in een keer mijn examen gahaald *O*
De lesopbouw is goed en ook heeft hij veel mooie toerroutes die die als lesroute gebruikt (hij heeft ook de Internationale Toerwijzer 2005 geschreven).
Tevens is het geen probleem om tussen de middag bij hem mee te eten (als je de hele dag lest) of dat de les wat uitloopt.
En dan heeft hij ook nog een leuke prijs met alles erop en eraan :Y
Dit is zijn website www.motor-ferdinand.nl

Een man die niet zonder motorrijden kan *D
Ik ben er zeer tevreden over :Y

Alvast bedankt voor de vele reactie's, vooral van de website van Ferdinand ben ik onder de indruk!
Ziet er erg goed uit, en boezemd veel vertrouwen in!
 
Ik heb gelest bij Jan ter Beek in Bussum en ben er erg tevreden over.
Ik had les van Richard, dus zeker gezellig!

Succes!

Groet, Mariecke
 
Heb toevallig afgelopen donderdag me eerste les gehad bij Fred (Motor Ferdinand). Kan er eigenlijk niks negatiefs over zeggen. het is precies wat chiel 87 zegt, als je heel de dag rijd , tussen de middag ff wat bij hem eten en als de les uitloopt maakt het hem ook niet uit.
 
Ik heb les gehad bij Jan ter Beek in Bussum, Ruud was mijn motor rij instructeur en het was erg gezellig en ze nemen goed de tijd voor je.

Na een proefles schatte ze me in hoeveel les uren ik nodig had, ik ben meteen alle uren gaan inplannen. Ik reed wel twee uur achter elkaar, na 20,5uur in zes weken was ik geslaagd.
(Dit was nog wel het oude examen byz.ver. en rijden in 1 examen) volgens mij was dat makkelijker dan nu.

Over deze rij school ben ik dus zeer tevreden.

Succes met lessen
:W
 
Hoi allemaal,

Eindelijk, veel gedoe en veel gespaard en ik ga dan echt beginnen met motorrijlessen!
Toch voor ik rijscholen wou bellen wou ik van eventuele (ex-)lessers weten hoe zij verschillende rijscholen ervaren.

Ik ben getipt dat Sunny en Top best goed zijn.
( Ik las op www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=1&examenplaats=32&x=14&y=15dat alert best goed scoort, ken alleen de rijschool niet :) )
Ook tips kwa lesgeld en eventuele pakketten zijn erg welkom.

Het liefst heb ik een motorrijschool waar ze met de motor achter je aanrijden ( een auto achter je aan vindt ik een beetje raar :) je moet altijd wachten enzo ).

Ik hoor het graag!


ik heb gelesd bij BRUNNEN in Enschede, prima lessen.
Waren er zelfs nog wat uit brabant.
:]
 
Kan me helemaal aansluiten bij Markiemannetje dat Motojon in Hilversum echt goed is! Ben vandaag geslaagd voor AVD bij hem. Hij is heel relaxed, legt dingen heel helder uit, blijft geduldig, geeft je vertrouwen op de motor en bovendien is hij een motorliefhebber in hart en nieren - het plezier straalt er bij hem vanaf en dat werkt natuurlijk aanstekelijk!

Hij heeft erg hoge slagingspercentages en is daarnaast goed betaalbaar. Wat mij betreft geen moment spijt van gehad dat ik naar hem overgestapt ben!
 
Gefeliciteerd Ilse! Je hebt een topic van 3 jaar oud omhoog getrapt! En met je AVD natuurlijk!

PS. Om een beetje balans in dit draadje te houden beveel ik Ferdinand van harte aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan