Motorrijopleiding voor gevorderden

utchrisje

Rookie
24 feb 2008
28
0
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar en motorrijopleiding voor gevorderden. Ik heb heel lang geleden mijn rijbewijs gehaald en ga nu pas weer rijden. Na en paar lessen kan ik weer gaan rijden maar ik zoek eigenlijk iets uitgebreiders, waarbij je je motor echt leert kennnen. Ik denk b.v. aan van die opleidingen zoals de politie en wegenwacht krijgen.
Weet iemand zoiets???

Groet van Chris
 
Ik denk in eerste instantie aan een RMT, Regionale MotorvaardigheidsTraining. Gegeven door een KNMV instructeur in je eigen omgeving. 's Morgens wat oefeningen voor gevorderden, 's middags het rijden van een toerritje waarbij je tijdens en achteraf heel veel feedback op je eigen rijden krijgt.

Het lijkt me voor een nieuwopstapper nuttiger dan een VRO.

Te boeken via de KNMV website.
 
bij een vro krijg je ook veel feedback... en de rem-en bochtentechnieken worden uitgebreid behandeld... theoretisch en in de praktijk..

ik heb het zelf gedaan en sinds vorig jaar is de vro 1 juist heel geschikt voor heropstappers... de 'kunstjes' als op je zadel gaan staan zijn er niet meer, wel beter remmen, uitwijken en bochten insturen...

ik vond het heel erg praktijkgericht en heb er veel aan gehad (ondanks dat ik toen nog maar een jaar mijn rijbewijs had) daarbij was het ook gewoon heel erg leuk!!!
 
Ik denk in eerste instantie aan een RMT, Regionale MotorvaardigheidsTraining. Gegeven door een KNMV instructeur in je eigen omgeving. 's Morgens wat oefeningen voor gevorderden, 's middags het rijden van een toerritje waarbij je tijdens en achteraf heel veel feedback op je eigen rijden krijgt.

Het lijkt me voor een nieuwopstapper nuttiger dan een VRO.

Te boeken via de KNMV website.
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan