Motorrijscholen Tilburg

Motorrijschool Markant in Bladel. , redelijk in de buurt lijkt mij. Hij lest in Tilburg

Snelcursus (± 4,5 dagen) 1299,-- incl theorie, examen spec verrichtingen en praktijkexamen. Superrijschool Slagingpercentage 70% eerste keer. Markant biedt al opleidingen an vanaf 999,-- als ik het goed heb

Ik heb daar zelf gelest, en inmiddels zijn ook enkele vrienden daar in één keer geslaagd.

telefoonnummer heb ik even niet bij de hand. Vragen naar Francois
 
Ik heb gekozen voor verkeersschool tilburg n.a.v. de goede ervaringen hiermee in dit topic bedankt voor de reacties!
 
Motorrijschool NOVA (berry) uit tilburg perfecte instructeur geeft over alles wat met motorrijden te maken heeft goede uitleg (dus ook over kleding en motoren) en neemt ook de tijd voor je.
 
N.a.v. dat ik ben gaan lessen bij Verkeersschool Tilburg mijn ervaringen.
Het is een hele sterke afrader, ze geven je veel te veel lessen en instructeurs geven slecht les en Mike spoort niet (scheld je uit als je iets zegt wat hem niet bevalt of flipt gewoon!). :X :( |( :r
Voor het examen bijzondere verrichtingen had ik 17 lessen terwijl dit met een stuk minder had gekund, hier ben ik in 1 keer voor geslaagd.
Voor het examen verkeersdeelneming had ik 9 lessen en ben hier voor gezakt, vandaag.
Ik had nog gevraagd of ik goed door de bochten ging enzo en dat zat wel goed maar dat was dus niet zo, daarom ben ik gezakt. Ik had ook bijna elke keer een andere instructeur en dat is natuurlijk ook slecht!
 
Balen voor je!!

Echt had naar markant gegaan. Mijn vriendin heeft daar kortgeleden een cursus gedaan en was daar ook net zoals ik zelf twee jaar geleden erg over te spreken. Markant is dan wel niet de goedkoopste maar heeft zijn motors perfect in orde, beschermende kleding in alle maten en verder alles echt heel goed voor elkaar.

Mijn vriendin is er in één keer geslaagd voor haar bijzondere verrichtingen en helaas de eerste keer gezakt voor haar praktijk. Omdat wij in amersfoort wonen heeft ze vervolgens het herexamen via een rijschool in amersfoort gedaan (twee extra lessen). Zelf zegt ze dat ze daar niets meer heeft bijgeleerd maar teerde op de lessen bij MArkant.

Misschien wordt het voor jou tijd om van rijschool switchen. Markent zit in Bladel en zal je zeker een vertrouwder gevoel geven
 
Laatst bewerkt:
ik heb bij kenteken gelest. Echt super. Maar marcel is overleden. De rijschool gaat zover ik weet wel gewoon door. Over rijschool ritz hoor ik ook wel goede dingen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
 
Ik ga zeker van rijschool switchen had ik achteraf al veel eerder moeten doen!
Ik ga denk ik voor rits daar heeft m'n broer gelest en die zei dat ze daar wel goed les geven en is in 1 keer geslaagd wel in het oude systeem.
 
N.a.v. dat ik ben gaan lessen bij Verkeersschool Tilburg mijn ervaringen.
Het is een hele sterke afrader, ze geven je veel te veel lessen en instructeurs geven slecht les en Mike spoort niet (scheld je uit als je iets zegt wat hem niet bevalt of flipt gewoon!). :X :( |( :r
Voor het examen bijzondere verrichtingen had ik 17 lessen terwijl dit met een stuk minder had gekund, hier ben ik in 1 keer voor geslaagd.
Voor het examen verkeersdeelneming had ik 9 lessen en ben hier voor gezakt, vandaag.
Ik had nog gevraagd of ik goed door de bochten ging enzo en dat zat wel goed maar dat was dus niet zo, daarom ben ik gezakt. Ik had ook bijna elke keer een andere instructeur en dat is natuurlijk ook slecht!

Goh jammer, dat je zo'n vervelende ervaring hebt. Ik heb anders prima les gehad van Mike, maar dat is inmiddels ook alweer 14 jaar geleden. Wellicht ondertussen veel veranderd?
 
antwan hagen in gilze is niet ver weg van tilburg dus
maar daar heb ik gelest
een pakket genomen van 15 lessen
en in 1x geslaagd 8-)
:P
 
Mike is een aparte instructeur.
hij geeft streng les maar legt het wel meteen uit waarom en wat je dan moet doen.
omdat je gezakt ben voor een onderdeel houdt niet in dat je een slechte instructeur hebt gehad, vaak ligt het aan de examinator als hij je niet mag.
dan laat hij je sneller zakken.
ik had ook een opmerking over mijn bochten, dat ik ze te hard nam.
maar ik nam ze wel goed dus was ik geslaagd.
heb trouwens net 3 dagen voor de nieuwe examens gereden, dus was er erg blij mee.
wat vond je zelf dan vervelend aan het leskrijgen?
 
Ook ik heb les gehad bij Verkeersschool Tilburg en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Prima instructeurs, Eric en Frans, goede administratie (planning lessen, examens etc) en fijne lesmotoren (met ABS).
Kortom; prima rijschool, niet de goedkoopste, maar wel een hele goede.
 
ik ben vorig jaar wezen lessen bij Rick en Erik bij verkeersschool tilburg.. Ging prima, misschien net iets te veel lessen maar goed wel in 1 keer pionnen en verkeer gehaald.
Rick is iets stugger met lesgeven maar uitzonderlijk rustig met uitleg. Erik is wat relaxter met lessen, maar ook erg goed met uitleg ..

Een aanrader in mijn ogen..
 
Ik kan je Bart van Laerhoven aanbevelen..(lesnemen.nl)
Geeft goed en vooral heel leuk les.
Heb in totaal ong 8 lessen op de weg van 1.5 uur gehad (incl 1.5 uur net voor het examen) en in 1x geslaagd! *O*
Is ook niet duur..
 
Laatst bewerkt:
Rijschool RITS, ben ik zeer tevreden over. Maurice geeft je les op een GS500 (met nog maar 2000km erop, toen ik lestte).

275 euro voor 5 lessen was het bij mij. in 10 lessen gehaald!



kijk maar eens op www.ritsonline.nl


Ik heb er in vanaf maart tot augustus gelest op een ER-5, dacht dat ze ook geen andere (meer) hadden. De rijschool is wel ok, heb alles in 1 keer gehaald, maar ze hebben me wel redelijk lang laten lessen omdat het CBR tijdens de zomervakantie volzat ...? Nou ja, wat meer lessen kan geen kwaad natuurlijk. Maurice was redelijk goed maar niet exceptioneel goed in uitleggen enzo. In een van mijn laatste lessen is ie trouwens zelf onderuit gegaan met z'n Goldwing! Gelukkig niet hard en geen schade. Maar wel ff schrikken als je je instructeur ziet omgaan.

Groet
Kim
 
Ik heb ook bij rits gelest ben daar bij gegaan omdat ze het hoogste slagingspercentage in tilburg hadden met ook veel gegevens dus lijkt me zeker niet slecht. Te zien op www.cbr.nl

Zelf heel tevreden over alles goed geregeld verder en hebben idd alleen er-5 wel 2 verschillende hoogtes en een klein rijbewijs dingetje. Ben er met 17 lessen geslaagd en kan niet echt zeggen dat ik heel goed was dus vind dat ie het knap heeft gedaan. Hij had trouwens pas 1 iemand onder de 12 lessen gehad dus zou wel toevallig zijn als jij dat net was antonio of het moet weer lang geleden zijn.
 
Ik heb ook bij rits gelest ben daar bij gegaan omdat ze het hoogste slagingspercentage in tilburg hadden met ook veel gegevens dus lijkt me zeker niet slecht. Te zien op www.cbr.nl

Zelf heel tevreden over alles goed geregeld verder en hebben idd alleen er-5 wel 2 verschillende hoogtes en een klein rijbewijs dingetje. Ben er met 17 lessen geslaagd en kan niet echt zeggen dat ik heel goed was dus vind dat ie het knap heeft gedaan. Hij had trouwens pas 1 iemand onder de 12 lessen gehad dus zou wel toevallig zijn als jij dat net was antonio of het moet weer lang geleden zijn.

haha leuk om te lezen. Ik heb niet het idee dat ik nu zo veel beter reed dan anderen. Vrienden van mij hebben het ook met 10 lessen gered, weliswaar bij andere rijscholen. Het is al weer een tijdje geleden, maar ik dacht dat ik 2x5 lessen genomen had bij Rits. Ze reden toen nog op GS500's van Suzuki.

Maar al bij al, zeer tevreden inderdaad over Rits in Tilburg dus.
 
Mike is een aparte instructeur.
hij geeft streng les maar legt het wel meteen uit waarom en wat je dan moet doen.
omdat je gezakt ben voor een onderdeel houdt niet in dat je een slechte instructeur hebt gehad, vaak ligt het aan de examinator als hij je niet mag.
dan laat hij je sneller zakken.
ik had ook een opmerking over mijn bochten, dat ik ze te hard nam.
maar ik nam ze wel goed dus was ik geslaagd.
heb trouwens net 3 dagen voor de nieuwe examens gereden, dus was er erg blij mee.
wat vond je zelf dan vervelend aan het leskrijgen?


Mike kan er niet tegen als iets na 1 of een paar keer niet goed gaat, gaat dan op alles maar ook op alles wat je fout doet (de kleinste dingen dus) zitten zeiken!
Geduld ontbreekt het hem aan en hij is vreselijk arrogant. (ik kan beter rijden dan iedereen mentaliteit) '( (onder het rijlessen was hij bijna op zijn bek gegaan doordat hij bijna tegen een afzetbord aanreed die heel duidelijk zichtbaar was!) _O-

Hij kan ook niet goed overbrengen wat hij bedoeld, dit doordat hij zo erg van zichzelf overtuigd is. :X
Van meerdere mensen die les van hem kregen kreeg ik dezelfde dingen te horen.
M.A.W. niet geschikt als rij-instructeur! :N

Daar komt nog bij dat ik verschillende rijinstructeurs kreeg die elk weer wat anders zeiden, ze zeiden zelfs dat het niet zo belangrijk was als je de bochten niet zo goed kende voor het examen! ;(

Conclusie:
Zeer veel geld verloren aan een onbekwame rijschool met onbekwame rijinstructeurs!
En knmv gecertificeerd zegt blijkbaar niks of weinig over de rijinstructeurs!
 
Laatst bewerkt:
www.lezz.nl

Je krijgt les van bart van laerhoven.

durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat dit de beste rijschool van tilburg en omgeving is.

uit eigen ervaring en gezien het aantal nieuwe leerlingen en slagingspercentages.



ik zie dat hij hierboven al ergens genoemd is.
 
Laatst bewerkt:
Ik schop 'm ff omhoog.....
Na jaaaaaaren wel/niet ...
Begint het nu toch weer steeds meer te kriebelen....
Maar waar ga ik lessen?
Waar wordt tegenwoordig goed les gegeven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan