motorrijschool Utrecht???? Of omstreken..

alex7619

MF'er
19 nov 2004
62
0
Utrecht
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik eindelijk mijn theorie gehaald! Nu komt dus het leuke werk en ik ben zelf woonachtig in Utrecht.

Nu wil ik jullie advies vragen wat nu een goede motorrijschool is? Ik heb vernomen dat een motorrijschool in Vianen erg goed is. Maar welke?

Bedankt voor jullie moeite.
 
Bruinsma is een prima school. Wel vragen naar Johan (als hij er nog zit) :}

Hij leert je echt goed motorrrijden :Y
 
Zal maar niet vragen waarom dit bij het chopperforum staat.....................

Maareh, waarom staat dit bij het chopperforum?
 
Rijschool Veronica in Utrecht.

Op aanraden van velen ben ook ik daar naar toe gegaan, terwijl ik toen nog in Den Haag woonde. Driedaagse cursus was helemaal top. Hele fijne instructeur.

Succes
 
bruinsma heeft een eigen "bijzondere verrichtingen" terrein... dat is wel een aanradertje...
 
Rijschool veronica, prima rijschool!
in 1x geslaagd, helemaal goed en ook een eigen oefenterrein!! :W
succes!!!!
 
Heb zelf gelest bij Wierenga op de ASW, was erg goed.

Maar vriend van me lest bij Veronica en daar hoor ik hele goede verhalen over. Allemaal wat relekster en mogelijkheid tot achteropzitten bij de instructeur als je zelf geen les hebt (gratis!). Daarnaast wordt je ook een keer gefilmd zodat je kan zien wat je goed of fout doet.

Bij Bruinsma rijden ze vaak met auto achter je aan :X
 
Heeft iemand ook ervaring met Safety in Nieuwegein/ Vianen?

Ik heb vernomen dat dit een hele goed is en volgens het CBR is de slagingskans erg hoog.
 
kijk anders ook eens bij gerards rijschool in Vianen.
Degene die ik spreek zijn daar erg tevreden over
 
Wat late post, maar wie weet hebben anderen er wat aan. Wierenga is echt goed.
Goeie spullen en zeer capabele instructeurs. Leuke sfeer, en ik heb echt het gevoel dat je leert rijden ipv klaar worden gestoomd voor een papiertje. Zou hun rijschool iedereen aanraden. ;) enige nadeel is kantoorijden-lessen.
 
Veronica ken ik niet, maar zal ook best goed zijn getuige de positieve reacties!
Zelf ben ik gewoon erg tevreden over Wierenga.
Andre is een hele goeie, rustige instructeur die je goed begeleid. Maar er zijn natuurlijk meer wegen die naar het roze papiertje leiden.. :)
grt hans
 
Veronica!!!!

en ja Gijs is cool!! Alles in 1 keer geslaagd
Was een week voor het examen nog een keer bij Gijs achterop gegaan, zelfs daar steek je wat van op. Ze kunnen dus via je spiegels zien of jij goed kijkt....

Ga mijn vriendin er ook heen sturen voor een proefles, alleen weet ze het nog niet ;)
 
motorrijschool Mulder in de koekoeksstraat is heel goed..
daar heb ik heel prettig gelest..


[edith] stom |( stom |( stom |( die zit er al sinds 1974 niet meer[/edith]
 
Veronica!!!!

en ja Gijs is cool!! Alles in 1 keer geslaagd
Was een week voor het examen nog een keer bij Gijs achterop gegaan, zelfs daar steek je wat van op. Ze kunnen dus via je spiegels zien of jij goed kijkt....

Ga mijn vriendin er ook heen sturen voor een proefles, alleen weet ze het nog niet ;)
Ja, Gijs is top en meerijden is heel leerzaam. Richard, de andere vaste instructeur, is ook erg ok. Bovendien was ik een van de eersten bij wie ze iets nieuws deden: je filmen tijdens een les. Heel nuttig, want daarna zie je zelf wat je fout deed ipv dat je het moet aannemen van je instructeur.
 
Ja, Gijs is top en meerijden is heel leerzaam. Richard, de andere vaste instructeur, is ook erg ok. Bovendien was ik een van de eersten bij wie ze iets nieuws deden: je filmen tijdens een les. Heel nuttig, want daarna zie je zelf wat je fout deed ipv dat je het moet aannemen van je instructeur.

Gijs is idd toppie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan