Motorrijzaak voor kleding in de Randstad

Allereerst heb ik heb ik nooit gezegd dat je Jezus bent, je zou het wel graag willen maar sorry zo belangrijk ben je helaas niet.
Ten tweede geef jij aan dat je twijfelt of ik wel een goede helm kan kopen. Mijn vraag was niet ‘waar op te letten bij het kopen van een helm’ maar waar is er een grote zaak waar jullie over het algemeen goed slagen!!!! Op die vraag heb je tot op heden geen antwoord gegeven, echter is dat nu niet meer nodig. Je geeft aan je school wel afgemaakt te hebben, m.i. zou je je eens moeten gaan testen op dyslectie. Ik heb namelijk de Arai Nakano GP gekocht zonder jou advies te lezen dus het advies van jou was nutteloos voor mij in iedergeval J!

Om wat je verder zegt over mij kan ik alleen maar lachen. Het geeft aan dat jij een van die internet helden bent, alleen al het feit dat je naar mijn profiel gaat kijken. Alleen al die moeite die je voor me doet om zo’n stukje voor me te typen, bedankt voor de aandacht van je (F). Heb altijd al een hekel aan die internet helden gehad, altijd die stoere praat, vervolgens als je ze op straat tegen komt, lopen ze om. Waarschijnlijk veel gepest geweest in hun jeugd ofzo.

Overigens ben ik geen assistent accountant maar ben ik te lui geweest om dit aan te passen. Ik wist niet dat assistent accountant stoer kon zijn, maar bedankt voor het compliment. Wel apart wat een leesteken als een uitroepteken voor gevoelens kan oproepen.

Je geeft aan dat je me begripsvermogen laag vindt. Hellaas je hebt me onderschat! Natuurlijk wist ik wat je bedoelde, alleen vind ik het een ‘wijsneus’ opmerking. Iedereen is op internet vrij om te zeggen wat ze willen en dat is prima (Y). Alleen had ik het beter gevonden dat je antwoord op me vraag had gegeven i.p.v. er vanuit gaan dat ik alleen op kleuren af zou gaan. Het lijkt me zelfsprekend dat je een helm in eerste instantie voor de veiligheid zou kopen en daarna na het uiterlijk zou kijken.

Conclusie:
Ik vind je een wijsneus, je kan niet lezen en je hebt geen leven.
Jij denkt dat ik mezelf heel belangrijk vindt, nou prima dat je dat denkt, hoop dat je heel gelukkig van die gedachten wordt en dan wens ik je nog vele jaren.. (F)..

Hou je de eer aan jezelf of komt er nog respons (ah toe nou make my day!)

Aan de andere hier, bedankt voor jullie nuttige informatie waar ik in tegenstelling van die info van die clown wel wat aan heb gehad..


Jij weet echt niet wat je zegt knulletje... maar goed, ik vergeef het je...
Kom morgen met je grote muil naar de Megameeting, dan krijg je een ijsje van me... :P
Je conclusie is zoooo leuk... _O-
 
Op de site staat lang niet alles wat ze daar hebben, kalsbeek heeft echt gigantisch veel kleding, helmen etc en je word er goed geinformeerd en veel koopjes.

Zou het zeker overwegen hoor weet zeker dat je wel vind wat je zoekt daar. :)

hm toen zat ik al op mijn fietsie richting Amsterdam :)

Ben geslaagd bij de leertent op de Sarphatiestraat: Domein Gereserveerd - Mijndomein.nl. Leuke tent, aardig personeel en mooie collectie. En daarna even lekker door Amsterdam gereden.

Kalsbeek voor de volgende keer.
 
Jij weet echt niet wat je zegt knulletje... maar goed, ik vergeef het je...
Kom morgen met je grote muil naar de Megameeting, dan krijg je een ijsje van me... :P
Je conclusie is zoooo leuk... _O-


Pas op wat je op een openbaar forum belooft Clown.
Morgen heten de meesten bezoekers van de megameeting -paul- en jij maar ijsjes kopen :)
Neem jij je portemonnee mee :9

Verder ben ik het met jou eens.
Kan helaas morgen geen ijsje komen eten maar veel plezier morgen.
 
Pas op wat je op een openbaar forum belooft Clown.
Morgen heten de meesten bezoekers van de megameeting -paul- en jij maar ijsjes kopen :)
Neem jij je portemonnee mee :9

Verder ben ik het met jou eens.
Kan helaas morgen geen ijsje komen eten maar veel plezier morgen.

Het zal toch iemand zonder motor moeten zijn... ;)
 
Allereerst, ik ben Jezus niet... bijna, maar niet helemaal... :)
Ten tweede... ik heb school gewoon afgemaakt en jij blijkbaar niet. Anders zou je of gewoon vragen wat ik bedoel, of het gewoon begrijpen. Zo moeilijk was het niet...
Ten derde, de les gaat door voor je, er zijn vele helmen op de markt die qua veiligheid niet zo heel goed zijn, maar wel leuke kleurtjes hebben. Als ik zeg dat je een goede helm moet hebben, bedoel ik dat je een perfect passende helm moet hebben, die veilig is. Daarna ga je pas kijken naar kleurtjes e.d... een helm die niet goed is, kan nog steeds heel leuk zijn... dus vandaar eerst een goede helm zoeken... dit was gratis deze uitleg...

En omdat je toch gelijk op de man begint te spelen, even de bal terugkaatsen. Je noemt jezelf heel stoer assistent accountant! met een uitroepteken. Ik ben blij dat je de mijne niet bent, want je begripsvermogen blijkt laag te zijn. Vervolgens toon je aan over weinig fatsoenlijke communicatieve vaardigheden te beschikken en iemand die een uitroepteken zet achter zijn assisterende functie, vindt zichzelf vreselijk belangrijk en daar is de klant niet bij gebaat... dag, knul... veel plezier met het vinden van een leuke helm... en nu maar hopen dat je je hoofd niet stoot... ;)


_O- _O- _O-
 
Jezus wat een bijdehandje reageer dan gewoon niet..
Iets leuks.. als een helm NIET GOED IS, dan is het toch niet iets leuks meer ojah, zeker je school nooit afgemaakt hehe..

Aan alle andere thanks voor antwoorden gr
Hmm... ik wilde een passend antwoord geven maar het enige wat ik nu kan bedenken is:
Zoek het lekker zelf uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan