Motorrit achterop snelle supersport

Status
Niet open voor verdere reacties.
al was het wel een vrouw dan krijg je misschien mannen die alleen met hun derde been denken en het niet erg vinden om samen op de OK te belanden. Iemand meenemen voor een snelle rit die geen aantoonbare passagier ervaring heeft is niet echt een voorteken voor een goede afloop. En op een SS met een noodzitje die al helemaal niet van gewicht ver naar achter houden zou ik het helemaal niet doen. En aan het begin van de winter dat klinkt echt als een top idee als je van te voren je uitvaart hebt geregeld.
ik heb ervaring achterop een supersport motor, ben absoluut niet bang en wil het heel graag.
 
Moet die supersport met jou achterop ook echt heel hard gaan of is 50km/h hard zat?
Anders kun je de vraag wat breder trekken wellicht, meeste motoren halen wel 50km/h met iemand achterop.
 
Op het internet zijn alleen maar mannen :Y
Ik dacht honden.

1670593111712.png
 
Nou TS is teruggekomen en hapt niet geirriteerd naar alle vooringenomen wijsneusopmerkingen. Het verbaast mij ook, maar goed. Wat mij betreft is het nu dan ook tijd om te stoppen met flauw, flauwer, flauwst.

Zullen we hem gewoon de kans eens geven?
M.a.w. wie hem een ritje gunt, reageer.
Wie dat niet wil, ga maar foto's van een gebakken ei of gehaktbal plaatsen in het culinaire tip topic :+
 
Nou TS is teruggekomen en hapt niet geirriteerd naar alle vooringenomen wijsneusopmerkingen. Het verbaast mij ook, maar goed. Wat mij betreft is het nu dan ook tijd om te stoppen met flauw, flauwer, flauwst.

Zullen we hem gewoon de kans eens geven?
M.a.w. wie hem een ritje gunt, reageer.
Wie dat niet wil, ga maar foto's van een gebakken ei of gehaktbal plaatsen in het culinaire tip topic :+
Dat gebakken ei heeft wel indruk gemaakt, of niet ? :+ :+
 
Waarom persee een supersport? Leuke allroad met verwarmd comfort zadel is ook snel!
 
Moet die supersport met jou achterop ook echt heel hard gaan of is 50km/h hard zat?
Anders kun je de vraag wat breder trekken wellicht, meeste motoren halen wel 50km/h met iemand achterop.
Ik wil graag snelheid (echt heel hard) , acceleratie (heel hard optrekken) en snelle platte bochten maar vooral acceleratie.
 
Laatst bewerkt:
En moet je eens raden wie er bij brokken mag dokken?
Zo’n halve zal net bij jou achterop z’n dag niet hebben, je weet niks van’m.
Jij neemt een bocht lekker sportief, hij rolt er af en de getuigen zeggen dat ze je zagen racen als een Rossi wannabee die nodig naar de plee moest.
Hij neemt een letselschade advokaat in de arm en begint over inkomstenderving omdat z’n jeans en z’n slippers toch minder goed tegen schuiven over asfalt bestand waren en hij z’n carrière als kinderpostzelgelverkoper nu definitief, net als z‘n onderbeen, in rook op heeft zien gaan.


Je weet helemaal niks van hem.
 
-=Onzinnige en onnodige opmerking=-
Het is werkelijk fantanties om de reacties te lezen voor sommige een vreemde vraag.

Blijjbaar is het afzeiken van leden een doel op zich geworden echt klasse wat gebeurt geweldig , aplaus voor u allen.

Lukt dat thuis ook zo tegen uw partner.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan