Motorrit voor kinderen met kanker 27-05

Nou heb gemaild hoor ;) En gelijk maar even een subtiel tikje..
Ik blijf waarschijnlijk ook slapen, tenzij ik te moe ben van de rit maar dan zien we dan wel weer. :]
 
helaas,

door een klein ongelukje en grote schade zal ik zaterdag niet meerijden....mn brommert is technisch totall los waarschijnlijk... -O-
 
@ Marijne:

Mijn moeder gaat mee achterop maar dan gaan we na de bbq wel weer naar huis. Misschien dat ik dan nog terug kom voor het feest maar dat durf ik nu nog niet met 100% zekerheid te zeggen ;)

Rijden er nog mensen mee vanuit het Gooi??
Ik zorg dat ik om 8.30 op een nog nader te vermelden parkeerplaats sta ergens langs de A1 tussen Laren/Hilversum en de oprit naar de A27 Utrecht. Het zal denk ik wel bij Hotel de Witte Bergen worden denk ik...
Zou het gezellig vinden gezamelijk naar IJsselstein te rijden ;)
Ik zorg gewoon dat ik van 8.30 tot 9.00 daar sta en wie er komt komt er ;) :+

Groetjes Anja
 
Laatst bewerkt:
@ Marijne:

Mijn moeder gaat mee achterop maar dan gaan we na de bbq wel weer naar huis. Misschien dat ik dan nog terug kom voor het feest maar dat durf ik nu nog niet met 100% zekerheid te zeggen ;)

Rijden er nog mensen mee vanuit het Gooi??
Ik zorg dat ik om 8.30 op een nog nader te vermelden parkeerplaats sta ergens langs de A1 tussen Laren/Hilversum en de oprit naar de A27 Utrecht. Het zal denk ik wel bij Hotel de Witte Bergen worden denk ik...
Zou het gezellig vinden gezamelijk naar IJsselstein te rijden ;)
Ik zorg gewoon dat ik van 8.30 tot 9.00 daar sta en wie er komt komt er ;) :+

Groetjes Anja
Hoi Anja,

Ik sta bij de benzine pomp van jou vandaan na de afslag bilthoven, of zal ik jou tegemoet rijden?
SEEYA :]
 
Hey 1000Dude, ik kom er toch langs heh? Ik zorg dat ik om 8.30 bij de benzine pomp sta...blijf dan hier wachten tot 9 uur mochten er nog meer mensen bij komen. ;) Is dat ok, 9 uur wegrijden daar? Tot Zaterdag! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan