motorrondrit tvv. de zwaar gehandicapte 10-jarige jonas

ik wil ook wel mee, maar natuurlijk met een ovb'tje, ik weet niet wat minimax van plan is he.

Al iemand eens aan gedacht om een topic op 2fast4u te openen, dat is tenslotte toch een Belgisch motorforum. Ik zou het zelf doen maar ik ken daar geen kat en zoiets heeft altijd meer impact als het topic wordt geopend door een bekende.
Ik denk hierbij aan bv. Monsterman,simba

*edit : ik heb simba een bericht gestuurd, nu ff afwachten op het resultaat.
idd, ik wil dat wel plaatsen zenne, maar kan iemand me de exacte plaats van vertrek in Baasrode meedelen?
 
Ik rij ook mee ;)

Een afspreekplek lijkt me best ergens in de omgeving van Dendermonde. Niet te ver voorbij Baasrode voor de mensen die van de andere kant moeten komen dus, zodat we toch in groep kunnen toekomen. Mss als Alex en Ska-man laten weten langs waar ze rijden, dan kan de rest van de Antwerpenaren kijken waar ze gaan aanpikken?
 
Ik rij ook mee ;)

Een afspreekplek lijkt me best ergens in de omgeving van Dendermonde. Niet te ver voorbij Baasrode voor de mensen die van de andere kant moeten komen dus, zodat we toch in groep kunnen toekomen. Mss als Alex en Ska-man laten weten langs waar ze rijden, dan kan de rest van de Antwerpenaren kijken waar ze gaan aanpikken?

dat denk ik ook, als jullie ergens een vaste afspreekplaats weten mee te delen, post ik het wel op 2fast4u
 
zie da wel zitn, just dak peis dak ulle tempo ni gan aankunn :$


het tempo gaat helemaal niet hoog liggen, traag zelfs vermoedelijk: streek van dendermonde is gewoon een mierenest van politie en ander ongedierte bij zulke gelegenheden!!!!en het is niet de bedoeling er een race van te maken, gewoon rustig aan
 
het tempo gaat helemaal niet hoog liggen, traag zelfs vermoedelijk: streek van dendermonde is gewoon een mierenest van politie en ander ongedierte bij zulke gelegenheden!!!!en het is niet de bedoeling er een race van te maken, gewoon rustig aan


Moet k nu mijn bod op ebay voor een valse nr plaat intrekken |( :+
 
Ik rij ook mee ;)

Een afspreekplek lijkt me best ergens in de omgeving van Dendermonde. Niet te ver voorbij Baasrode voor de mensen die van de andere kant moeten komen dus, zodat we toch in groep kunnen toekomen. Mss als Alex en Ska-man laten weten langs waar ze rijden, dan kan de rest van de Antwerpenaren kijken waar ze gaan aanpikken?

Ik kom waarschijnlijk binnendoor via Heist o/d Berg - Putte - Mechelen - Willebroek - Puurs - Dendermonde.
 
Ik stel voor dat Antwerpen afspreekt aan de McDo van Aartselaar, eventueel kan Ioclevius wachten P&R van Puurs.

Nu weet ik niet hoe de limbo-gang het beste rijdt, langs Leuven en Brussel of over Antwerpen.

De West-vlamingen sluiten aan bij de Oost-vlamingen in de omgeving van Gent.

En de Nederlanders komen misschien ook best naar de McDo van Aartselaar ,dan kan een "local" de weg wijzen (ROTS is daar goed in _O- )

Nu is het juist aan Bladertje om een plek te zoeken waar heel onze bende kan samenkomen :}

En dan is er nog 1 puntje op de agenda : hoelaat ?
 
Ik stel voor dat Antwerpen afspreekt aan de McDo van Aartselaar, eventueel kan Ioclevius wachten P&R van Puurs.

Nu weet ik niet hoe de limbo-gang het beste rijdt, langs Leuven en Brussel of over Antwerpen.

De West-vlamingen sluiten aan bij de Oost-vlamingen in de omgeving van Gent.

En de Nederlanders komen misschien ook best naar de McDo van Aartselaar ,dan kan een "local" de weg wijzen (ROTS is daar goed in _O- )

Nu is het juist aan Bladertje om een plek te zoeken waar heel onze bende kan samenkomen :}

En dan is er nog 1 puntje op de agenda : hoelaat ?



ik denk dan dat de beste plaats om te verzamelen de parking van de GB in dendermonde is, dit ligt op een invalsweg van baasrode en van daaruit is het nog een 5 tal km, bijna één rechte baan dus makkelijk om de "bende" samen te houden....
 
ik denk dan dat de beste plaats om te verzamelen de parking van de GB in dendermonde is, dit ligt op een invalsweg van baasrode en van daaruit is het nog een 5 tal km, bijna één rechte baan dus makkelijk om de "bende" samen te houden....


Lijkt mij ook het beste. :Y
 
ik denk dan dat de beste plaats om te verzamelen de parking van de GB in dendermonde is, dit ligt op een invalsweg van baasrode en van daaruit is het nog een 5 tal km, bijna één rechte baan dus makkelijk om de "bende" samen te houden....

Héél goed gedacht, en aangezien dat ne feestdag is, zijn die toch gesloten.

Nu nog juist een uur en we kunnen vertrekken.
Ik stel voor 10 à 11 uur aan de GB in Dendermonde.

En nadien kunnen we met zen allen nog gaan karten om de feestelijkheden af te sluiten *O*
 
Laatst bewerkt:
é een plaats hebben we al nu nog het uur, mij ga je hier niet meer horen of zien voor maandag, ik zal het dan wel lezen wat het geworden is!!!


joehoe tis weekend!!!
 
zou eerder voorstellen af te spreken zeker tegen 10 uur in d'monde..

dan nog naar baasrode, inschrijven, rondrit,.... wordt anders heel krap denk ik voor diegenen die nog willen gaan karten.


als er mensen zijn die willen eerst afspreken in ofwel melle, ofwel gent (bvb.vrijdagmarkt), ofwel aan de afrit voor d'monde op de autosnelweg, gelieve me ff te laten weten, zodat ik 'n beetje kan plannen wanneer ik waar moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Héél goed gedacht, en aangezien dat ne feestdag is, zijn die toch gesloten.

Nu nog juist een uur en we kunnen vertrekken.
Ik stel voor 10 à 11 uur aan de GB in Dendermonde.

En nadien kunnen we met zen allen nog gaan karten om de feestelijkheden af te sluiten *O*

vind k een héél goe idee,
voor de mensen die willen mee karten gelieve wel iets te laten weten op het onderstaande kart topic
je mag natuurlijk altijd komen supporteren *O*
of de personen die al ja hadden gezegd nog even hun geheugen op te frissen zonder met een wijzende vinger naar tom__ te wijzen
dan kan ik de mensen van de kart verwittigen met hoeveel we gaan zijn, kan anders zijn dat er niet genoeg plaatsen over zijn, ik heb tot nu toe voor een 6 tal mannen (en vrouw) gereserveerd
het maximum aantal personen om te starten is 10 man als het droog is (klein parcours) en 15 man als het droog is (groot parcours)



K4 jos in "wieke tingels karting"
 
ik zal er zowieso zijn als ik kan wisselen opt werk mar da moet maar, weet ik normaal morgen.

Als ik dus meekom kom ik ook ineens naar Mcdo aartselaar aangezien ik van antwerpen zelf kom (moesten er mensen samen van apen naar aartselaar willen rijden laat het maar weten dan)

Cheers

Sven
 
als ge belooft geen waterfonteinen te blazen en geen kleine zeehondjes op te eten, moogt ge mee.... })


maar mag ik dit dan doen :?


full



:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan