motorrondrit tvv. de zwaar gehandicapte 10-jarige jonas

Sheldon

MF most wanted
13 apr 2004
40.895
57
Knokke
maandag 12 mei (pinkstermaandag, dus feestdag),
inschrijven in baasrode, tussen 8 en 13 uur.
rondrit parcours 140 km, bepijld.
inschrijven piloot: 6euro, duo 5 euro. opbrengst gaat integraal naar de ouders van jonas.

voor diegenen die meegaan stel ik voor af te spreken bvb. aan de afrit voor dendermonde op de autosnelweg antwerpen-gent? of ergens in dendermonde?
(Dendermonde ligt een kilometer of 50 onder Antwerpen, ter hoogte van Lokeren .... dus gewoon de bordjes richting Kortrijk volgen dóór de kennedytunnel)

sommigen kunnen ook al vanaf melle/gent meerijden, dus voor diegenen die het interesseert zou ik zeggen, afspreken op bvb. melle kerkplein of ev. vrijdagsmarkt in gent... eerst koffie drinken uiteraard...

ik probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen, zou voor de ouders en jonas heel mooi zijn als we met 'n grote groep baasrode kunnen binnenrijden denk ik...

de oproep is afkomstig van cwalker
maar omdat het vaak zo druk is in zijn winkel,
hou ik de stand hier wel bij. ;)

cwalker in "motorrondrit tvv. de zwaar gehandicapte ..."

wie gaat er mee...???


01 Cwalker
02 Sheldon
03 Evil kim
04 Ska-man
05 BA
06 Deusjevoke ;(
07 John
08 Wimmel_1 NL (Boxtel)
09 K-jah
10 MeXion
11 Bladertje
12 Rider of the storm
13 Rotaxmax ovb
14 Sjiriki
15 Katoh
16 K4 jos
17 Ioclevius
18 Polymorph
19 de Rekkers
20 Andyken
21 de buurman NL (Helmond)
22 the road runner NL (Dordrecht)
 
Laatst bewerkt:
Voor de Nederlanders: Dendermonde ligt een kilometer of 50 onder Antwerpen, ter hoogte van Lokeren .... dus gewoon de bordjes richting Kortrijk volgen dóór de kennedytunnel ;)

Misschien wel makkelijk om te vermelden, toch ?
 
Voor de Nederlanders: Dendermonde ligt een kilometer of 50 onder Antwerpen, ter hoogte van Lokeren .... dus gewoon de bordjes richting Kortrijk volgen dóór de kennedytunnel ;)

Misschien wel makkelijk om te vermelden, toch ?


dank u.... wil je misschien zelf ook meerijden...??? :Y
 
Misschien iets typisch Hollands, maar is er ook een doel voor het geld.

b.v. een bepaalde therapie o.i.d. ?

Ootje kan helaas niet meerijden.
 
1 van m'n mechaniekers gaat ook mee, dus je kan john ook toevoegen... ik krijg nog hopen reacties binnen, dus het lijstje wordt wel langer...

kom mensen, een motor of 30 moeten we hier toch ZEKER bij elkaar krijgen...

btw: sheldon, thx for het topic! ;-)
 
dank u.... wil je misschien zelf ook meerijden...??? :Y

Om héél eerlijk te zijn... ik ken het alleen vanwege de borden op de E17 die ik passeer op het moment dat ik onderweg ben naar Fr. (Paris) .....

Lijkt me wel aardig om de "buurt" daar eens nader te aanschouwen onder geleide van een "local" ;)

Onder voorbehoud mag je me opnemen in een lijstje met deelnemers, echter bestaat er een zéér kleine kans dat ik vanwege werk niet kan komen opdagen Geregeld.... OVB mag weg, ik ga midden België zien ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien iets typisch Hollands, maar is er ook een doel voor het geld.

b.v. een bepaalde therapie o.i.d. ?

Ootje kan helaas niet meerijden.


dat zijn verschillende doelen, gewoon om alle verplegingskosten e.d. te kunnen dragen, ik heb zelf bij deze mensen thuis kunnen vaststellen dat het echt geen lachertje is, vooral niet met een klein inkomen.
z'n vader heeft z'n rs125 cc letterlijk in tranen via mij moeten verkopen om de kosten enigszins te bolwerken, terwijl hij toch z'n volle passie in dat motorfietsje stak.

ik ben niet de bezieler van dit initiatief, dat is een plaatselijke motorclub daar (en m'n respect voor die mannen!), ik probeer hier alleen mensen mee te krijgen. ben al zelf niet zo'n fan van rondritten, en ben zelf al helemaal argwanend tegenover 'goede doelen', maar aangezien ik het zelf heb kunnen zien nog voor er van deze rit sprake was..

ff de nadruk leggen trouwens dat dit NIET op vraag van de ouders zelf was, dat zouden deze mensen nooit zelf gaan durven vragen!
een motorclub heeft dit zelf op poten gezet, en per slot van rekening help ik liever hier , dan zomaar wat euro's gaan te sturen naar één of ander gat, waar toch nooit iets van op de juiste plaats terecht komt.
 
Ik weet er alles van wat het is om een gehandicapt kind te hebben.
Ook wat het financieel betekend.

Dus ik hoop dat er velen zullen meerijden.
 
Ik weet er alles van wat het is om een gehandicapt kind te hebben.
Ook wat het financieel betekend.

Dus ik hoop dat er velen zullen meerijden.


alleszins bedankt om het topic te lezen, en uw reactie te geven. idd, het is als buitenstaander heel moeilijk om dit ten volle te beseffen, was er ook even niet goed van toen ik de situatie met eigen ogen kon bekijken! thx! :} :Y
 
Laatst bewerkt:
zet mij ook maar opt lijstje :Y

kreeg kippevel vant lezen van dat berichtje, gewoon zoveel moto rijders voor die jonas toch maar te helpen.....

ale hopelijk komen er veel moto rijders...
 
ok ik zal er ook bijzijn , zelfs als het regent kom ik af!(en voor diegene die mij een beetje kennen, wil dit iets zeggen...)

Ik zoek nog een locatie waar we kunnen afspreken, tis ten slotte een thuiswedstrijd voor mij!


parking vd gb aan de mechesle steenweg lijkt mij wel geschikt(groot genoeg) om met de bende samen te komen... er is zelfs een caféetje waar een motorclub zijn lokaal heeft dacht ik, dat kijk ik wel nog eens na....
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook wel mee, maar natuurlijk met een ovb'tje, ik weet niet wat minimax van plan is he.

Al iemand eens aan gedacht om een topic op 2fast4u te openen, dat is tenslotte toch een Belgisch motorforum. Ik zou het zelf doen maar ik ken daar geen kat en zoiets heeft altijd meer impact als het topic wordt geopend door een bekende.
Ik denk hierbij aan bv. Monsterman,simba

*edit : ik heb simba een bericht gestuurd, nu ff afwachten op het resultaat.
 
Laatst bewerkt:
mij moogt ge er ook bijzetten, en ik zal bladertje zijn voorbeeld volgen, en zelfs komen als het regent ;)

zijn er die van plan zijn ad opel van aalst af te spreken, want die ken ik al zijn he :Y
 
mij moogt ge er ook bijzetten, en ik zal bladertje zijn voorbeeld volgen, en zelfs komen als het regent ;)

zijn er die van plan zijn ad opel van aalst af te spreken, want die ken ik al zijn he :Y

uw geografische capaciteiten zijn toch ook niet wat het zou moeten zijn he. _O-

Als gij naar de zee rijdt, paseer je toch ook niet eerst langs durbuy he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan