Motorroutes gezocht Gelderland/ Overijssel

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Ik zoek nog mooie motorroutes/tochten in Gelderland/Overijssel. Wees niet bevreesd, het is niet voor de OBT-oost :+ .
Binnenkort familiemotordag 8-) en over een paar weken een dagje met een paar collega's op stap :) , vandaar.

Lengte: circa 150 / 200 km is wel genoeg, moet in een dag te rijden zijn met de nodige onderbrekingen. Terrassen aan het water geen bezwaar, evenals bosrijke omgevingen en leuke stuurweggetjes.

Dank u!!
 
Ik kan je niet zomaar een route geven, want ik cross hier maar een beetje rond }) Maar doe iig wel de dijken aan hier, want dat is verrekte mooi rijden (nou ja, heb je al een stukkie gezien tijdens de OBT). Ik hou dit topic ook in de gaten hoor, want ik ben altijd in voor nieuwe routes om te rijden :]
Klein stukkie rijden richting Duitsland; de heuvels in en rond Nijmegen is ook erg mooi....
 
Laatst bewerkt:
leuk rondje, laatst nog gereden (alleen andere vertrekplaats)

... uit mijn hoofd dus pak de kaart er wel ff bij

*denekamp
*losser
*glanerbrug
*enschede
*buurse
*haaksbergen
*eibergen
*haarlo
*borculo
*lochem
*twello
*deventer (gelijk na de brug rechtaf de dijk op)
*olst (pontje over)
*wesepe
*heten
*holten
*markelo
*goor
*delden
*borne
*weerselo
*denekamp
 
leuk rondje, laatst nog gereden (alleen andere vertrekplaats)

... uit mijn hoofd dus pak de kaart er wel ff bij

*denekamp
*losser
*glanerbrug
*enschede
*buurse
*haaksbergen
*eibergen
*haarlo
*borculo
*lochem
*twello
*deventer (gelijk na de brug rechtaf de dijk op)
*olst (pontje over)

*wesepe
*heten
*holten
*markelo
*goor
*delden
*borne
*weerselo
*denekamp

Volgens mij bedoel je na de brug linksaf, voor de hoeren langs en dan rechtsaf de dijk op?

Oh ja, ennuh Deventer, Olst en Wesepe liggen aan dezelfde kant van de Ijssel, waarom zou je dan met het pontje gaan?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij bedoel je na de brug linksaf, voor de hoeren langs en dan rechtsaf de dijk op?

Oh ja, ennuh Deventer, Olst en Wesepe liggen aan dezelfde kant van de Ijssel, waarom zou je dan met het pontje gaan?

Ijsseldijk = :} :} :} (Zelfs op mijn motor)!!
 
Volgens mij bedoel je na de brug linksaf, voor de hoeren langs en dan rechtsaf de dijk op?

Oh ja, ennuh Deventer, Olst en Wesepe liggen aan dezelfde kant van de Ijssel, waarom zou je dan met het pontje gaan?

De brug over dan rechtsaf de dijk op (dus niet aan de kant van de hoeren) anders rij je id aan de verkeerde kant van de dijk
 
Ijsseldijk = :} :} :} (Zelfs op mijn motor)!!

Ijsseldijk is leuk aan beide kanten van de Ijssel. Die van Deventer naar Zwolle is wel leuk, maar daar staan ze helaas vaak te flitsen.

Aan de andere kant van de Ijssel is het leuk als je in Terwolde de Bandijk neemt die is :9~ :9~ :9~
 
Je kunt ook de al uitgestippelde routes van de ANWB volgen. Dat zijn die 6-kantige borden langs de kant van de weg (beige/bruin). Heel gemakkelijk te volgen en leuk om te rijden (meestal rond een 200 km).

Tips: Slinge-route (Gld.) en Salland-route (Gld./OV.)

Veel plezier op je familiemotorrijdag!!


CAT
 
Je kunt ook de al uitgestippelde routes van de ANWB volgen. Dat zijn die 6-kantige borden langs de kant van de weg (beige/bruin). Heel gemakkelijk te volgen en leuk om te rijden (meestal rond een 200 km).

Tips: Slinge-route (Gld.) en Salland-route (Gld./OV.)

Veel plezier op je familiemotorrijdag!!


CAT

Scheelt inderdaad weer een papiertje op de tank plakken, bedankt!! :} :}

PS volgens mij zag ik je gisteren rijden. Rood/zwart/witte R6 met bijpassend pak, ging voor het ziekenhuis langs rechtsaf richting Leesten, kenda???
 
Ja, dat was ik (althans, als je een vlechtje hebt gezien). Ik voelde al dat ik enigszins bekeken werd :)

Waarom heb je me niet ingehaald? ;)


CAT
 
Ja, dat was ik (althans, als je een vlechtje hebt gezien). Ik voelde al dat ik enigszins bekeken werd :)

Waarom heb je me niet ingehaald? ;)


CAT

Vlechie gezien inderdaad. En ik moest linksaf, anders had ik je er wel even uit getrokken met mijn sport-Biemer... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan