Motorrrijders gezocht voor vanmiddag 15:00 uur

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Het motorverbod op de dijk in Lingewaard maakt de tongen behoorlijk los. In een paar uur hebben bezoekers van de website van De Gelderlander massaal laten weten tegen het verbod te zijn.

De Gelderlander gaat er in de krant van woensdag nog dieper op in. Daarvoor willen ze graag een foto maken met zoveel mogelijk motorrijders (rijdend) op de dijk bij Angeren, op het de kruising van de Rijndijk met de Scherpekamp (zie foto).

We willen vanmiddag om 15:00 uur zoveel mogelijk motoren op de foto zien te krijgen. Dus niet stilstaand, maar rijdend. De fotograaf staat klaar, maar je mag natuurlijk een paar keer heen en weer rijden. Hoe drukker, hoe beter. :]

GPS-locatie: 51°55'00.7"N 5°57'51.5"E

full

full
 
Is het niet een beetje raar? Als er geklaagd wordt over overlast om dan juist met zo veel mogelijk mensen nog meer overlast te veroorzaken?
 
ik snap ook niet wat je wilt bereiken. Tenzij je GL stemt en alle motorverboden toejuicht.
 
Goed initiatief. Zo gebeurd er tenminste een keer iets. Maar mooi op tijd geregeld, 3 uur van tevoren op een doordeweekse dag. Zal vast een grote opkomst worden. Als er een eventuele volgende keer wel op tijd een verzoek gedaan wordt, dan zal ik aanwezig zijn.
 
Krant werkt een beetje op de manier hoe ik mijn spreekbeurten plande aah doe wel even dag van te voren :X

Wat had ik een hekel aan die werkstuk ellende vooral als je het samen moest doen :/
 
Vooral niet de reacties onder dat artikel lezen. Word je als motorrijder direct depressief van :')
 
Kon de reacties niet vinden.


Maar





Zie het probleem niet in het weekend voor de fietsers en de ouderen (moet je toch niet tussen willen rijden)

Nou en doordeweeksedagen mag je er gewoon rijden vind wel eerlijk verdeeld eigenlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Wel sympathiek dat degene die er last van hebben meteen de motorrijder tipt om de eventuele boete te omzeilen.

„Als motorrijder kun je het zo omzeilen door een agent te vertellen dat je naar café Concordia of camping Waalstrand in Gendt wilt. Dan ben je bestemmingsverkeer.”
 
Vooral niet de reacties onder dat artikel lezen. Word je als motorrijder direct depressief van :')

Valt wel mee, een paar erg domme reacties dat wel. Deze is weer een juweeltje:

Elbert Jansen zei:
De motorrijder staat qua snelheidsovertredingen op nummer 1. Deze groep zijn ook de meest kwetsbare. Ze zullen er vast niet altijd wat aan kunnen doen. Een tijdje terug las ik een stukje van een vader die zijn zoon van 20 begraven had. Hij had zijn zoon gesmeekt maar aub geen motor te gaan rijden. Hij deed het toch. Op een dag wilde hij een auto inhalen die linksaf sloeg. Hij heeft hem in de flank geraakt. Zoonlief kan het niet meer navertellen. Voor mij zijn motoren levensgevaarlijke projectielen. Kan er de voordelen niet van zien. Nee ik rij geen suffe auto en ben ook zeker niet jaloers.

_O-
Schandelijk hoe zo'n motorrijder door een afslaande auto die hem voorrang diende te verlenen wordt doodgereden. Dat tuig van een motorrijders toch ook. :X
 
Valt wel mee, een paar erg domme reacties dat wel. Deze is weer een juweeltje:_O-
Schandelijk hoe zo'n motorrijder door een afslaande auto die hem voorrang diende te verlenen wordt doodgereden. Dat tuig van een motorrijders toch ook. :X

Wellicht reed de auto voor hem en haalde hij de auto voor hem in op een plek waar dat dus niet mag, de auto kan niet tijdig reageren en de motor rijd in de flank van de afslaande auto.
 
Dichtgooien die dijken,voor al het verkeer :P
Dijken zijn er om water tegen te houden,niet om overheen te rijden :)
:+
 
Ik zie geen massaal protest op de gelinkte pagina. Verder is dit net zo'n dom idee als de politie die langzaam ging rijden op de snelweg. Dergelijke acties dragen alleen maar bij aan de weerstand tegen motorrijders. De krant zoekt blijkbaar wat gratis fotomateriaal en dat is het. Verder is hier niemand bij gebaat.


Verder is de oplossing voor dit soort gezeik niet zo moeilijk. Weg alleen open stellen voor elektrische motoren. Als je een stad kan dichtgooien voor ouwe diesels dan kan dit vast ook wel.
 
Vervolgens levert de fotograaf de foto's in op het politie buro (buro is makkelijker typen, en mag ook tegenwoordig..) met als argument:

"Mijnheer agent, moet u nu toch eens kijken wat die schorriemorrie nu hebben gedaan! Rijden over een mooi stukje dijk in de natuur wat daar helemaal niet mag!!"

En jawel, de verbalen zijn al onderweg heur :X



Het riekt hier naar onraad -O-
 
Vervolgens levert de fotograaf de foto's in op het politie buro (buro is makkelijker typen, en mag ook tegenwoordig..) met als argument:

"Mijnheer agent, moet u nu toch eens kijken wat die schorriemorrie nu hebben gedaan! Rijden over een mooi stukje dijk in de natuur wat daar helemaal niet mag!!"

En jawel, de verbalen zijn al onderweg heur :X



Het riekt hier naar onraad -O-
Vergeet je allu hoedje niet opgezette.

Misschien word je telefoon ook wel getapt en je internet :Y






:+ :+


Het zal allemaal wel meevallen
 
Laatst bewerkt:
Er was een heel item op het NOS nieuws aan gewijd, twee motorrijders die daar tegelijkertijd om 15:00 op de dijk bij Angeren reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan