Motorrugzak levensgevaarlijk!!

Neehee, lees nou effe. geen slotje... in je rugzak. ;)

Ik rijd altijd met een rugzak. Even opsommen: regenpak, zakje met brood, banaantje, telefoon, rijbewijs, veiligheidshesje, en wat klein spul wat nog wel eens van pas kan komen.

Maar ik doe altijd zacht beleg op mijn brood. Veiligheid voor alles.


ik heb er altijd een schroevendraaier in zitten, en als ik m'n rugzak niet bij me heb dan doe ik hem in m'n binnenzak.


:+
 
Zo ben ik dus op zoek naar een goedkope laptop tas, is er iemand die zegt dat het hem te gevaarlijk is en zijn zgan laptop vor weinig kwijt wil...

En verder heb ik deze topic een beetje gelezen en dan denk ik dat het ook levensgevaarlijk om achter een mooie dame met blonde haren te gaan rijden.

Mogelijk dat je dan een hard vorwerp in je broek draagt en dat bij het vallen lelijke beschadigingen kan veroorzaken...
Maar voor deiegen die het leest.. ik ga volgende week tasje kopen op de beurs..

Is er iemand die een mooie heeft liggen en denkt mij te gevaarlijk! mail dan
naar dolf42@hotmail.com
 
Motorrugzak levensgevaarlijk!!
door Paul op zaterdag 8 jul 2006 om 20:18

"In de aanbieding een motorrugzak" las ik vandaag bij de mail van MOTOZOOM. Afgelopen december een ongeluk gehad; van mijn motor afgereden door een auto terwijl ik een rugzak op had. Ik viel op mijn rug en heb weken last gehad van de pijn die ik had vanwege het vallen op het remschijfslot dat ik onder in mijn rugzak had opgeborgen!! Mijn broer, amublanceverpleegkundige, verklaarde mij voor zot dat ik met een rugzak op gereden had. Hij komt het regelmatig tegen dat motorrijders met rugzak op ernstig worden verwond door doorstekende voorwerpen uit de rugzak in de rugstreek in het geval de motorrijder op de rug valt (schrijfpennen tussen de ribben in de longen etc.) Mijn advies: rijd nooit met een rugzak op, gebruik een koffer of motortas en mijn vraag aan MOTOZOOM om de rugzak uit de aanbieding/verkoop te halen. Het is ZEER onveilig!!! Groeten, Paul van Dijk (nu met koffers)

ik had dus een colafles in mijn rugzak toen ik een aanrijding kreeg.
ik heb nu nog last van mijn rug, ihet ongeluk s eind november vorig jaar gebeurd
 
gewoon geen harde voorwerpen erin doen? lijkt me makkelijk zat toch.

of een speciale tas kopen zoals er al veel zijn, met harde rug.

of doe er een boek in whatever.

een rugtas met losse troep erin zit zoiezo voor geen meter.

enne

tanktas :W
 
Weetje wat ook levens gevaarlijk is, motorbroeken!!

Ohh man, laatst reed ik en kwam door een beetje olie op de weg ongelukkig ten val. Ik viel precies op mijn portomonee die in mijn rijbroek zat en heb wel een week mank gelopen!!

Hierbij vraag ik MOTOZOOM dus ook om de motorrijbroekenhandel te stoppen. Misschien dat ik zelfs een artikel naar Den Haag schrijf om het officieel te verbieden, veeeels te gevaarlijk!!








:+
 
Of je spulletjes in een koffer, tanktas o.i.d. en in je rugzak......niks.
Is veilig, én je hebt een goedkope rugtas uit de aanbieding van die motorzaak.
 
05727.jpg


www.boblbee.com

Zijn CE goedgekeurd als backprotector voor op de motor..
 
idd lekker alles in je tanktas, vooral bankpassen...

kun je tenminste elke week een andere aanvragen :N

:X

Nu weet ik waarom mijn pinpas het gister niet meer deed, we zijn zondag wezen rijden, ik had de kaart in het kaartenmapje op de tank, en had er de pinpas ook inzitten |(

Zo blijf je iig wel leren :Y

Thnx
 
Gebruik zelf voor woon-werk-school een rugtas. De kettingspray, kettingslot en mijn maaltijd gaan in de tanktas, de rugzak zit vol met boeken. Ik denk ook dat het een kwestie is van niet alle in je rugzak willen vervoeren :Y
 
Vorig jaar een VRO-opleiding gedaan en daar werdt TEN ZEERSTE AFGERADEN om met
een rugzak motor te rijden....
Een tijdje geleden op het Forum ook al gezegd maar werdt toen voor gek versleten.
 
Ik ga altijd 2x in de week met me motor naar de marine toe met een grote rugzak op. Geeft alleen een beetje last als je veel wind heb of over het wegdek zoeft :]
 
die bolbee heb ik al is iemand zien dragen...

sommige vinden hem lelijk (beam me up scotty) ;)

maar ik vond hem zeer goed staan!! alleen kan ik hem nergens vinden waar ik hem kan bestellen.. :? die link naar de NL site werkt, maar xi hem nergens.. in de week maar is bellen denk.

iemand een x die rugzak gesjien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan