Motors on film

Fedaykin

Rookie
28 jan 2002
4
0
Maldegem
Heeft iemand van jullie enig id welk type motor Aaliyah (en haar wheelie standin) in de clip van \'more than a woman\' gebruikt?
Ik heb er al een paar keer heel goed naar zitten kijken maar tis allemaal nogal donker enzo. Mijn eerste gedacht was een Yamaha Bulldog, maar die lichten kloppen niet. Koplampen kijken wat op die van de Triumph Speed Triple, maar die zal het wel niet zijn. Of zou dit een custom bike zijn?

Als jullie een id hebben laat het maar horen!
 
Volgens mij is het een Speed Triple... Is alweer een tijdje geleden dat ik de videoclip heb gezien. Speed Triple heeft een opvallend frame (dubbele buizen). Om het zeker te weten zou je daar even naar kunnen kijken
 
Heeft iemand van jullie enig id welk type motor Aaliyah (en haar wheelie standin) in de clip van \'more than a woman\' gebruikt?
Ik heb er al een paar keer heel goed naar zitten kijken maar tis allemaal nogal donker enzo. Mijn eerste gedacht was een Yamaha Bulldog, maar die lichten kloppen niet. Koplampen kijken wat op die van de Triumph Speed Triple, maar die zal het wel niet zijn. Of zou dit een custom bike zijn?
dat is toch wel heeeeeeel overduidelijk een ST he?
 
Kheb er ook al op zitten letten. Maar wat het nu is?? Ik denk dat er toch wel enigzins aan verbouwd is.
 
Kheb er ook al op zitten letten. Maar wat het nu is?? Ik denk dat er toch wel enigzins aan verbouwd is.
HET IS EEN SPEED TRIPLE, ZO TEKOOP IN DE WINKEL...

misc.php



barbaren... als het niet japans is zijn ze van slag af hier...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/939/1b014b4dc23cba1b00a77e838cfe945d (aaliyah.jpg)​
 
barbaren... als het niet japans is zijn ze van slag af hier...


Die Ducati in Speed2 had ik anders wel gelijk in de smiezen hoor ;p (maar ja _dat_ was dan ook weet niet _zo\'n_ uitdaging!)
Daarbij... er zijn zoveel modellen! En als je al die 2de rangs merken moet gaan volgen ;p ([me]Fedaykin kruipt al in zijn schuilkelder voor de reacties)
[/me]


Maar thx voor de tip! Want als je daar zo\'n beest ziet voorbij scheuren en je weet zijn naam niet dan is dat toch knap vervelend.
 
Aloha allemaal,

het is echt wel een Speed Triple, heb ook de making of gezien van Aaliyah\'s video More than a woman. Ze had beter de wheelie zelf kunnen maken...nu is het te laat. Volgens mij is de kans dat je het loodje legt als je in een te zwaar beladen vliegtuig stapt ook een stuk groter dan bij een wheelie... :?

maar ja thx and mahalo -x-Aaliyah-x-
 
Aloha allemaal,

het is echt wel een Speed Triple, heb ook de making of gezien van Aaliyah\'s video More than a woman. Ze had beter de wheelie zelf kunnen maken...nu is het te laat. Volgens mij is de kans dat je het loodje legt als je in een te zwaar beladen vliegtuig stapt ook een stuk groter dan bij een wheelie... :?

maar ja thx and mahalo -x-Aaliyah-x-

Vliegtuig schijnt toch iets veiliger te zijn dan een auto, verhoudingsgewijs dan, kan ook propaganda van de maatschappijen zijn.)! En auto zou weer wat veiliger zijn dan een motor en als je dan ook nog gaat stunten....
 
zou je nu wel gaan afrijden?

Nee, ik ben nu helemaal bang! \ '( ;)

Is toch allemaal relatief, er is hier in de wijk wel eens een F16 neer komen storten, paar 100 meter van de (basis)school waar ik op dat moment zat verwijdert, woon nu nog steeds in een huis en niet in schuilkelder ofzo.
Kan altijd wel wat gebeuren en als dat op de motor gebeurt gebeurt het iig tijdens iets waar je plezier in hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan