Motors op TV

in explosief was alleen een schuiver te zien niet spectaculair.. maar blik op de weg was wel :9~

alleen stom van sommigen dat ze de achtervolgende auto\'s niet eerder in de gaten hadden |(
 
ik vond het wel strange dat die knul ging schreeuwen tegen die Duitser.... in Duitsland mag je zo hard als je wilt en daar gaat het hartstikke goed, maar in nederland mag dat weer ns niet, jag! mijn vader rijdt in Duitsland ewn in Italie net zo hard als hij wil... dan schiet het wel lekker op!
:j
 
Laatst bewerkt:
Vond die gevaar op de weg aflevering geen bal aan. Enige pluspuntje was die dude met dat hok vol motoren. Verder niet echt spectaculair.

Blik op de weg helaas gemist... Iemand een avi\'tje van?
 
Blik op de weg en Gevaar op de weg vielen allebei tegen. Zag geen dingen die ik anders ook niet doe. Oke wat die Duitser deed (redresseerstrook), zou ik zelf niet doen [edit] en 100 door de bebouwde kom ook niet [/edit]. Had verwacht wat leuk bochtenwerk en wat andere maffe acties te zien.

Vond die slipcursus van Allard Kalf wel geinig, waar kun je die volgen en wa kost da?
Kalf gaf wel het goede voorbeeld met die HD: No-brainscap op z\'n harses, bandje los en gassen.
 
Laatst bewerkt:
...
Kalf gaf wel het goede voorbeeld met die HD: No-brainscap op z\'n harses, bandje los en gassen.

Hij zal wel denken, ik rij ff stoer naar het eind van de straat & terug en dan pak ik snel m\'n BMW weer... Ga niet m\'n zo\'n pispot op m\'n kop rondrijden
 
Alles was eigenlijk wel erg slap.

Op zich vond ik de rijstijl van die Duitser niet zo vreemd. })

Ik zag nog wel heel even een R1 die de camera auto tegemoet reed,net in een bocht, en helemaal niet zachtjes, hihi.

Alleen waarom werd die niet aangehouden bij het stoplicht toen die de weg vroeg???????
Was de bekeuring zeker nog niet hoog genoeg. :r
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 29 december 2001 00:47 schreef bogarde het volgende:Gevaar op de weg gemist? boeie, was niet echt interessant ofzo.

Dat stukje van die vrouw die boven op de auto was geklapt deed me toch wel ff slikken hoor! T kan jou ook gebeuren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan